Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Keşke yazmadan konu tarihine de baksaydın :p
Servislerin değiştiricez sıyırıyor demesine rağmen değiştirmedim.
Nitekim balatada birşey yoktu. 20.000 km boyunca da en ufak sorun olmadı.

Bu arada konu sorumla beraber tarih olduğundan senin sorunu buraya taşıyorum.
(taşıdım yukarıda)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yüksek hızdayken debriyaj kaçırması yapıyor ara sıra.
Çok büyük bir problem değil , sürekli yapmaya başmadıysa.

Yukarıda yazdığın gibi , debriyaj balatalarını , ön tekeri kaldırıma dayayarak anlarsınız. Motor stop ediyorsa sorun yoktur.

ayrıca benım makına 2 den boşa sonda 1 e atarken tek debriyaj yapınca 1 e geçmiyor...

Bu dediğini tam anlamadım.
Geçmemesi normal. Motoru biraz oynatırsan veya debriyajı çok hafif bırakırsan geçer.

Son olarak , kalkışta 1. vitese attığınızda çok hafif öne atması motorun normal. Bu da balata değiştirme sebebi olmasın.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
arkaya doğru ver ağırlığını gazla yavas yavas cek elini debriyajdan motor zorlanıp stop edecek...lastık yakmayı denıcen gibi bişey
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
Bu dediğini tam anlamadım.
Geçmemesi normal. Motoru biraz oynatırsan veya debriyajı çok hafif bırakırsan geçer.
mesela ışıklara geldım 2 den boşa attım hareket halındeyken durduğumda elimi debriyajdan cekmeden bire atmayı deneyınce girmiyo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:18 ----------

hımm
ee stop ederse okdır diyorsun ha iyi yani debriyaj??

ewet.........
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kaldırıma daya. O kadar. :cherry:

1'e geçmediği zaman motoru dediğim gibi debriyajı hafif bırak hemen geçecektir.
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
motorumuzun akü resmini buraya koyarsanız sevinirim hiç görmedim motorumdaki aküyle aynımı acaba ?
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
yagmurda belediye cukuruna girdim :pr: aksam hava karanlıkdı
sağ tarafından yanak bölümünden 1 cm kdr bi egilme var
yarın tamir ettirebilirsem ettiricem olmazsa yeni lastikleri janta taktırıp getirtirim :D:D
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
çukura ne kadar sert girdin ya bildiğin 100le falan girmen lazm hem lastigin hemde jantın yamlması gerek
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
çukura ne kadar sert girdin ya bildiğin 100le falan girmen lazm hem lastigin hemde jantın yamlması gerek

dostum arka lastik yamalı ya hava kacırıo 20 psı fln oluo en fazla :D:D
40 50 km/s hızla giderken artçımda vardı :D
arkamdan gelen arkadasın scooterinin ön kafa kısmı komlpe düştü :D bn yinede ucuz atlattım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 ----------

du resimleri sallıyım :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------

18750_1264896140588_1175295819_30762818_1071593_n.jpg


18750_1264896180589_1175295819_30762819_1497040_n.jpg


18750_1264896220590_1175295819_30762820_3808784_n.jpg
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
benim de eski motorumda aynı durum olmuştu bir takoz ve çekiçle düzelttik,sarı kaynak filan demişti tamirci ama gerek kalmadı bence sende dene bir takoz(sağlam bir tahta parçasıda olur) bir keserle düzeltilebilecek gibi duruyor en azından baya bi süre idare edebilirsin gibi geldi bana
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
Kaldırıma daya. O kadar. :cherry:

1'e geçmediği zaman motoru dediğim gibi debriyajı hafif bırak hemen geçecektir.

Görkem kardeş hafif bırak derken hafif hafif salıp(kalkış yapar gibi) öylle yapıp ondan tekrardan debriyajı sıkıp snramı 1 e takıcam kusura bakmayın görkem bey anlayamadım ama:(:(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst