- Katılım
- 14 Ağu 2009
- Mesajlar
- 768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tmm Mustafada Gazii Oldu Artık 1-2 ay daha takılır burda sonra çok seyrek uğrar bir gün gelirki tekrardan bir yaz günü 08.45 te mahmutbey gişelerinde Aaa Cihan der tekrardan kucaklarız birbirimizi Buda güzel be Ayrıca resimlerini ilk buraya koy Bro Darılırız heaa Seni seviyoruz nice kazasız mutlu senelere.![]()
mustafa aynı mustafa sen merak etme,biz ağırbaşlı adamız,atmayız bi kenara,yaza kadar sen de motor alırsın inşallah,hayat bu,önemli olan birşeyi gerçekten isteyip istemediğimizi bilmek,birşeyi gerçekten istiyorsak,ona sahip oluruz insanın niyeti ve gerçekten istemesi önemli,öyle bir dünyada yaşıyoruz ki birşeyin olmaması için hiçbir sebep yok aslında,biz sadece beynimizde kendimizce çeşitli mazeretler oluşturuyoruz,bizim doğamızda var bu,kimse inkar edemez,ama püf noktası hep istediğin şeyi düşünmekte bitiyor,600rr mı alacaksın mesela,koyacaksın hayatının 4 bir yanına resimlerini,sabah tıraş olurken bile aynanın köşesinde 600 rr resmi olacak,bir tane de tavana yapıştıracaksın,yatarken bile onu seyredeceksin,cep telefonunun ekran koruyucusuna baktığın an hayalini göreceksin,hayaline değer verdiğini belli etki,hayat sana hayalini ettiğin şeye nasıl kavuşman gerektiğini gösterecektir,olay kafada bitiyo,hayal ettiğin şeyi devamlı hatırla ki sana güç versin,bu şekilde düşün bence,mahmut bey gişelerde buluştuğumuz zaman,motorunu değiştirdiğini görmek isterim,biz de sizleri seviyoruz,gerçekten istersen elde edemeyeceğin hiçbir şey yoktur şu fani dünyada buna inan ve hayat felsefeni buna göre ayarla,değişimi fark edeceksin
sana ve ailene hayırlı seneler dilerim caanım benim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:13 ----------
ne işin var mt de git biraz motorla turla:cherry:
sen bu mesajı yazarken ben çok uzaklardaydım:queen::queen::queen::queen:


