Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
hah şöyle ya sonunda katılabildim aranıza be artık benim de cıbırım var selamlar kardeşlerim beni de aranıza kabul eder misiniz:) aylardır peşinde olduğum 2008 model cıbırıma bugün itibariyle kavuştum sayılır. motor 2008 model 5000kmde kırmızı temiz bir motor 3750ye anlaştık sizce fiyat nasıl? ben şu an kütahyadayım sınavlar bitince memlekete gidip motorsikleti alacağım Allah nasip ederse ama cıbırı düşünmekten sınav mınav çalışamıyorum aklım hep orda eneeem kafayı yiyecem bi an önce bitse de gitsem daha 12 gün var:( ya da hiç girmesem direk moturumun yanına mı gitsem yemişim sınavı :p:cherry::p
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
hayırlı olsun kazasız belasız inşallah...fiyatı uygun bu motora binenleri şanslı görüyorum:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ruhsatta eşşek kadar m.....a k....z adlı şahsa satışı noter tarafından yapılmıştır yazıyo,nterden satış sözleşmesi de var,borumu,vururum adamı
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akşam alıyorum motorumu merak etme,biliyorum beni düşündüğünü,sağolasın
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili arkadaşlar motorumu teslim almış bulunmaktayım bu saat itibarıyla,bu güzel haberi motorcu kardeşlerimle paylaşmak istedim,Allah sizede nasip etsin

ayrıca foto eklemeyi bilmiyorum,albümüme atacağım,öğretirseniz atarım
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
sevgili arkadaşlar motorumu teslim almış bulunmaktayım bu saat itibarıyla,bu güzel haberi motorcu kardeşlerimle paylaşmak istedim,Allah sizede nasip etsin

ayrıca foto eklemeyi bilmiyorum,albümüme atacağım,öğretirseniz atarım

hayırlı olsun güle güle kullan.

2 silindirin eksiğini nasıl unutacaksın bilmiyorum ama

4 silindirin sesine hayran herkes ben dahil. motorunun sesi nasıl güzel mi


kaç yaptı kaç:queen::queen:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle kullan.

2 silindirin eksiğini nasıl unutacaksın bilmiyorum ama

4 silindirin sesine hayran herkes ben dahil. motorunun sesi nasıl güzel mi


kaç yaptı kaç:queen::queen:

motorun eksoz sesi chopper motorların eksoz sesine benziyo,daha denemedim ama cuma tatil,o zaman denerim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 ----------

ayrıca teşekkürler,unuttum sevinçten valla
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
hah şöyle ya sonunda katılabildim aranıza be artık benim de cıbırım var selamlar kardeşlerim beni de aranıza kabul eder misiniz:) aylardır peşinde olduğum 2008 model cıbırıma bugün itibariyle kavuştum sayılır. motor 2008 model 5000kmde kırmızı temiz bir motor 3750ye anlaştık sizce fiyat nasıl? ben şu an kütahyadayım sınavlar bitince memlekete gidip motorsikleti alacağım Allah nasip ederse ama cıbırı düşünmekten sınav mınav çalışamıyorum aklım hep orda eneeem kafayı yiyecem bi an önce bitse de gitsem daha 12 gün var:( ya da hiç girmesem direk moturumun yanına mı gitsem yemişim sınavı :p:cherry::p

fiyat model km güzel fiyatda güzel,hayırlı olsun kardeşim :cat:
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Tmm Mustafada Gazii Oldu Artık 1-2 ay daha takılır burda sonra çok seyrek uğrar bir gün gelirki tekrardan bir yaz günü 08.45 te mahmutbey gişelerinde Aaa Cihan der tekrardan kucaklarız birbirimizi Buda güzel be Ayrıca resimlerini ilk buraya koy Bro Darılırız heaa Seni seviyoruz nice kazasız mutlu senelere. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst