Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Şu ebay den ben de alışveriş yapmadım hiç ya. Ben int üzerinden alışverişi intten havale/eft yaparak hallediyorum kredi kartı kullanmıyorum. Dynner sen ebay şubemiz ol bizim :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ehe olur yardım ederim her türlü ama aslında işin içine girseniz o kadar korkulacak bişey yok :)
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
77
Yarın öğleden sonra Çeşmedeyim. Ama motorum yok. :) Araba ile gidiyorum.
Onur35 eğer oralardaysan görüşelim. Oralar senden soruluyor anlaşılan. ;)
Herkese selamlar...
Arkadaşlar bu arada geçen hafta sıfır lastiklerimi aldım ama taktırmadım. Tatil dönüşü artık.
Heyecanla bekliyorum. Çok araştırdım o yüzden hemen söylüyüm orjinal ebat dışında ölçülerde lastik almayın. Hem performans hem güvenlik açısından doğru değil. Ayrıca jant değişmedikçe zaten büyük ebat lastik anlamsız..
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Aranızda en uzun boylu cbr125 kullanıcısı kim acabaa?? :queen:

1.95 - 90 kg kralını tanımam

Foto koy deme çok acı bi sahne dayanılmaz:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:19 PM ----------

bu motor racer 200 ün yanından bile geçemez rahat olun siz...

Yanyana gelelim deler geçerim çok istersen:cat:
 
Son düzenleme:

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Ya arkadaşlar bende bişi sormak istiyorum, xenon fara parası yetmeyen ve beyaz ampul takıp performansını deneme zahmetinde bulunan var mı acaba aramızda ? Çünkü ben öyle yapmayı düşünüyorum da malum xenon fiyatları ortada iki tane beyaz ampul alıp taktırsam nasıl olur ? Nasıl ampuller almalıyım ve nereden alabilirim bilgisi olan varsa, yardımcı olursa çok sevinirim :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Ya arkadaşlar bende bişi sormak istiyorum, xenon fara parası yetmeyen ve beyaz ampul takıp performansını deneme zahmetinde bulunan var mı acaba aramızda ? Çünkü ben öyle yapmayı düşünüyorum da malum xenon fiyatları ortada iki tane beyaz ampul alıp taktırsam nasıl olur ? Nasıl ampuller almalıyım ve nereden alabilirim bilgisi olan varsa, yardımcı olursa çok sevinirim :)

http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-807.html


dostum al 2-3 sayfa önce zaten bu konuyu tartıştık ben kendi fikrimi paylaştım linkten okuyabilirsin :cat:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-807.html


dostum al 2-3 sayfa önce zaten bu konuyu tartıştık ben kendi fikrimi paylaştım linkten okuyabilirsin :cat:

aldığın beyaz ampulleri kaca aldın.şimdi gülüceksin ama istanbulda oturduğum semptte heryeri arastırdım bizim motora uygun beyaz ampul bulamadım.orjinal ampulunu dahi zor bulup taktım.
aldığın ayaklıklar motora uydumu bi foto cekip bizimle paylasırmısn.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Beyaz ampullerin tanesi 5 lira dilersen sana alıp burdan yollarım :)

su ana kadar farlarda problem yok hatta motoru çalştrmynca birisi yanmıyor böyle bi özelligi var :)

ayaklıklar da daha gelmedi ancak uyması gerek uymassa uydurururum :),Gelicne resmleri ekleyecegim.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
1.95 - 90 kg kralını tanımam

Foto koy deme çok acı bi sahne dayanılmaz:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:19 PM ----------



Yanyana gelelim deler geçerim çok istersen:cat:

abi sen kazandın kralımızsın:queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:38 PM ----------

Ya arkadaşlar bende bişi sormak istiyorum, xenon fara parası yetmeyen ve beyaz ampul takıp performansını deneme zahmetinde bulunan var mı acaba aramızda ? Çünkü ben öyle yapmayı düşünüyorum da malum xenon fiyatları ortada iki tane beyaz ampul alıp taktırsam nasıl olur ? Nasıl ampuller almalıyım ve nereden alabilirim bilgisi olan varsa, yardımcı olursa çok sevinirim :)

dostum bende xenon ampul alıcaktım arkadaşım hasta böyle aksesuarlara 180tl civarı olduğunu duydum o kendi motoruna taktırdı banada getirecek diye bekliyorum2 haftadır o getirene kadar bende ucuz yollu 15tl ye iki tane h4 beyaz ampul aldım bayada işimi görüyor iki haftadır tık demediler tavsiye ederim aman nazar değmesin:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 PM ----------

Yarın öğleden sonra Çeşmedeyim. Ama motorum yok. :) Araba ile gidiyorum.
Onur35 eğer oralardaysan görüşelim. Oralar senden soruluyor anlaşılan. ;)
Herkese selamlar...
Arkadaşlar bu arada geçen hafta sıfır lastiklerimi aldım ama taktırmadım. Tatil dönüşü artık.
Heyecanla bekliyorum. Çok araştırdım o yüzden hemen söylüyüm orjinal ebat dışında ölçülerde lastik almayın. Hem performans hem güvenlik açısından doğru değil. Ayrıca jant değişmedikçe zaten büyük ebat lastik anlamsız..

dostum buyur gel buralar doğrudur benden sorulur ama ben msjını yeni gördüm birkaç gün yoğun çalışınca yorgun düştüm:pale:gezilecek çok yer var tatil için birinci sınıf kalite bi yer:cat:lastikleri kaça aldın acaba?ben arka ebatı büyütmek istiyorum az da olsa büyütmek ve denemek istiyorum maliyeti önemli değil...bu arada dün izmirde canlı gözle yamaha yzf 125 gördüm (kırmızı-beyaz) lastikleri gerçek racelerler ilr bire bir anasını satayım bizimkilerin malzemeden çalmışlar ya:pr::pr:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
101
beyler mrb herkeze.motosikletle bu aralar pek uğraşamadım oyuzden forumdanda uzak kaldım kusura.. size sormuştum grenaj tamirini ama pek fikir veren olmadı bende grenajları sipariş ettim aldım bugun.sol kafa ve sağ yan grenaj için 259 lira verdim hondaya.buda bi fikir olsun sizlere.ayrıca yan grenajın sol tarafı 194 lira sağ tarafı ise 152 lira bunuda pek anlamadım aynı parça nasıl daha pahalı olur.neyse şuan tek eksigim eksozumdaki ezikler ve lastik kalınlaştırma meselesi.beyler barı burda biraz fikir verin kalın lastik ve eksoz konusunu nasıl halledebilirim.eksozum ezik ve hoş gözükmüyor tamiri varmıdır yoksa gidip bi preformans eksozmu alayım.lastiği nereden kaca bulabilirim ankaradayım ve bir tane dahi usta bilmiyorum cunku bu ilk motorum biliyosunuz.teşekkür herkeze keyifli sürüşler.
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Tamam o zaman demek ki neymiş azcık para verip beyaz h4 ampul alıyormuşum :mrgreen: Bende zaten denemek ve nasıl göründüğünü görmek için bunu yapmayı düşünüyorum eğer hoşuma giderse patladıkça yenisini alırım :mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Onur 35 almış olduğun ampul hakkında detay verebilir misin? Marka, model, nerden temin edebiliriz vs?
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
arkadaşlar selam aranızda gerçek cbr ci kim varsa sözüm ona sorum ona arka tekere lastik metzeler 120 lik lastik takıcaz da benzini çok yermi sonra motor ilk kalktığı gibi hızlı ivmelenirmi? kötümü olur iyimi olur yazarsanız sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst