cakodan mesaj beklıodum ona göre hüsrana ugratcaktm :queen:
Aranızda en uzun boylu cbr125 kullanıcısı kim acabaa?? :queen:
bu motor racer 200 ün yanından bile geçemez rahat olun siz...
Ya arkadaşlar bende bişi sormak istiyorum, xenon fara parası yetmeyen ve beyaz ampul takıp performansını deneme zahmetinde bulunan var mı acaba aramızda ? Çünkü ben öyle yapmayı düşünüyorum da malum xenon fiyatları ortada iki tane beyaz ampul alıp taktırsam nasıl olur ? Nasıl ampuller almalıyım ve nereden alabilirim bilgisi olan varsa, yardımcı olursa çok sevinirim![]()
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-807.html
dostum al 2-3 sayfa önce zaten bu konuyu tartıştık ben kendi fikrimi paylaştım linkten okuyabilirsin :cat:
1.95 - 90 kg kralını tanımam
Foto koy deme çok acı bi sahne dayanılmaz:cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:19 PM ----------
Yanyana gelelim deler geçerim çok istersen:cat:
Ya arkadaşlar bende bişi sormak istiyorum, xenon fara parası yetmeyen ve beyaz ampul takıp performansını deneme zahmetinde bulunan var mı acaba aramızda ? Çünkü ben öyle yapmayı düşünüyorum da malum xenon fiyatları ortada iki tane beyaz ampul alıp taktırsam nasıl olur ? Nasıl ampuller almalıyım ve nereden alabilirim bilgisi olan varsa, yardımcı olursa çok sevinirim![]()
Yarın öğleden sonra Çeşmedeyim. Ama motorum yok.Araba ile gidiyorum.
Onur35 eğer oralardaysan görüşelim. Oralar senden soruluyor anlaşılan.
Herkese selamlar...
Arkadaşlar bu arada geçen hafta sıfır lastiklerimi aldım ama taktırmadım. Tatil dönüşü artık.
Heyecanla bekliyorum. Çok araştırdım o yüzden hemen söylüyüm orjinal ebat dışında ölçülerde lastik almayın. Hem performans hem güvenlik açısından doğru değil. Ayrıca jant değişmedikçe zaten büyük ebat lastik anlamsız..