Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ViewImage.aspx


ben de bunu beğendim 4 dolarmış
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
haklısın dostum racer 200ün yanından bile GEÇİLMEZ dağılır gider maazallah :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 PM ----------



1.86 :bounce:
(+78 kg:rendeer:)


Ya Honda ile Kanuni kıyaslanır mı? Kanuni racer 200 deil isterse
Kanuni Racer 2000 olsun CBR125 in yanına yaklaşamaz aklı başında olan herkes bunun farkındadır, diğerlerinin de amacı başkadır...

Bu arada 1.80 1.86 boylar bisiklet diyenlere kapak olsun...:p
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Ya Honda ile Kanuni kıyaslanır mı? Kanuni racer 200 deil isterse
Kanuni Racer 2000 olsun CBR125 in yanına yaklaşamaz aklı başında olan herkes bunun farkındadır, diğerlerinin de amacı başkadır...

Bu arada 1.80 1.86 boylar bisiklet diyenlere kapak olsun...:p

sana katılıyorum dostum yanlış kıyaslama yapıldığını vurgulamak istemiştim zaten bende:bounce:honda imzası olan motoru ancak diğer kaliteli kardeşleri ile kıyaslayınız...yalan yok bende de çinli var ucuza aldım ama iki motor parasına denk geldi ilerleyen zamanlarda az cekmedim yollarda!!!bisiklet diyenler bi gelsinler izmir-çeşme otobanına bisiklet kaç yapıyor izleteyim onlara:queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ebayden alışveriş yapmamış arkadaşlar için yardım ederim.

ürünlerin cogu uzakdogudan ve amerkadan geliyor bu site amerika ebay i için urunlerı alırken 100 doları ve ebatı buyuk şeyleri geçmemnzi öneririm ayriyetten yollanacak urunlerı her zaman korumalı zarflar ile veustunde hediye işaretlenmiş olarak şirket adına deil de isim adına yollatın.

diger sorunlarda yardımcı olacagım :cat:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4
:cat::cat::cat:

Bu lafı kullanmak için çok düşünmüş anlaşılan. .

Yazık::crying::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:57 PM ----------

arkadaşlar motoruma tank ped aldım bu hafta geliyor.Yalnızca 3 Dolar :) yani 4.55 TRY

resim aaşgıda

t174.jpg

çok güzelmiş kardeşim iyi seçim :bounce:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ben kırmızı ayaklıkları aldım arkadaşlar, toplam 7 dolara mal oldu kargosuyla birlikte jant şeritleriylede uyumlu olmuş oldu :)

Resimide burda :)

pegsyamfrontrd.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
geldigi zaman ekleyecegim :)

kırmızı lacivert gümüş altın sarısı birde metalik renkleri var
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ya arkadaslar ebay den nasıl alısveriş yapıyosunuz? Taa oralardan türkiye ye mi geliyor? Bi de kaç günde geliyor? Ben de girdim siteye ama bişi bulamıyorum ?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
cako hem sana hemde diğer arkadşalar bilgilendis diye yazıyorum. :)

öncelike paypal denen guvenlı e-ticaret için para aktarma şirketi var paypal e uye oluyorsunuz hatta türkçe dil secenegide var. uye olurken butun bılgıelerı eksiksiz ve unutmyacak şeklde doldurun,en sonunda size adres telefon vs. istyiicek bunları eksiksiz girdikten sorna internet ortamında kullandıgınız kredi akrtınızın numarasını falan filan istiicek sizde olanları girin girerken de şifrematikleri kullanın ki şifrenizi kimse alamasın.

kartınız onaylandktan snra email hesabnza mail gelcek ve sizden kartı onaylamak için kartınızdan 2-3 dolarlık bi para ceklcek sizde akrtınızın extresnden o cekilen tutarda bi numar ayazıyor o numaryaı siteye girdiiniz zaman akrtınız onaymalnmış ve alışverişe hazır olmuş olacak ve o kartınızdan ceklen 2-3 doalrlık parada hesabınıza geri aktarılcak.

paypal kısmını hallettkten snra ebay e de uye oluyoruz ebay dunyada en az 10-11 ulkede var turkıyede gittigidiyor.com a ortak oldular ondan turkıyede acılmadı malesef :(

ebaye kayıt olduktan sonra diyelim bir urune hemen al yada teklf verdnz ve siz kazandınız bu arada urunlerı alırken ve teklıf verrken shipping yani kargolamaya bakın ve türkiyeyi seçin yoksa satıcılar gonerım yapmıyorlar yada ucuk bir kargo parası cıkarıorlar ve sizde parayı gerı alcam diye paypalden biras ugrasrsınız.

alım işlemi hallolduktan sonrada siz ödemeyi yaprken ebay sizi paypale yönlendrıor burda para işlemni tamamen paypalden yapırosunuz paypal sizden kesnlkle extra bir ucret almıyor.

alım olduktan sonrada satıcı ile iletişime girerek ürünle ilgli akrgo detaylarnı vs. ögrenebilrsniz.

turkıyede gümrük işleri de biras sorunlu oldugundan urunlerı her zaman yollatrken MARK AS GİFT yani ürünü hediye olarak işaretlettirin ve PLEASE SEND WITH PROTECTIVE SMALL ENVELOPE yani urunlerı kucuk korumalı zarflarla yollayın deyin bu arada 100 doları gecmemeyi çalşın turkıyede şarlatda 100 doları gecnce urunelr %80 gumruge takılıor ve ekxtradan urune vergi ödüyorsunuz.

bunları okuyun sonra baska sorun olursa tekrardan yazacagım :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben yine bişi anlamadım valla :) Bana göre değil bu iş demekki hem kart da kullanmıyorum ki :p
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
arkadaşlar bi bilgiye ihtiyacım var burası yeri değil ama üzgünm hiç bi alanda bu kadar aktif üye yok...
zxr 250 için yoshimura nın egsozu var bunun türkiye fiyatı nedir?? yardımcı olursanız sevinirim..
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
cako hem sana hemde diğer arkadşalar bilgilendis diye yazıyorum. :)

öncelike paypal denen guvenlı e-ticaret için para aktarma şirketi var paypal e uye oluyorsunuz hatta türkçe dil secenegide var. uye olurken butun bılgıelerı eksiksiz ve unutmyacak şeklde doldurun,en sonunda size adres telefon vs. istyiicek bunları eksiksiz girdikten sorna internet ortamında kullandıgınız kredi akrtınızın numarasını falan filan istiicek sizde olanları girin girerken de şifrematikleri kullanın ki şifrenizi kimse alamasın.

kartınız onaylandktan snra email hesabnza mail gelcek ve sizden kartı onaylamak için kartınızdan 2-3 dolarlık bi para ceklcek sizde akrtınızın extresnden o cekilen tutarda bi numar ayazıyor o numaryaı siteye girdiiniz zaman akrtınız onaymalnmış ve alışverişe hazır olmuş olacak ve o kartınızdan ceklen 2-3 doalrlık parada hesabınıza geri aktarılcak.

paypal kısmını hallettkten snra ebay e de uye oluyoruz ebay dunyada en az 10-11 ulkede var turkıyede gittigidiyor.com a ortak oldular ondan turkıyede acılmadı malesef :(

ebaye kayıt olduktan sonra diyelim bir urune hemen al yada teklf verdnz ve siz kazandınız bu arada urunlerı alırken ve teklıf verrken shipping yani kargolamaya bakın ve türkiyeyi seçin yoksa satıcılar gonerım yapmıyorlar yada ucuk bir kargo parası cıkarıorlar ve sizde parayı gerı alcam diye paypalden biras ugrasrsınız.

alım işlemi hallolduktan sonrada siz ödemeyi yaprken ebay sizi paypale yönlendrıor burda para işlemni tamamen paypalden yapırosunuz paypal sizden kesnlkle extra bir ucret almıyor.

alım olduktan sonrada satıcı ile iletişime girerek ürünle ilgli akrgo detaylarnı vs. ögrenebilrsniz.

turkıyede gümrük işleri de biras sorunlu oldugundan urunlerı her zaman yollatrken MARK AS GİFT yani ürünü hediye olarak işaretlettirin ve PLEASE SEND WITH PROTECTIVE SMALL ENVELOPE yani urunlerı kucuk korumalı zarflarla yollayın deyin bu arada 100 doları gecmemeyi çalşın turkıyede şarlatda 100 doları gecnce urunelr %80 gumruge takılıor ve ekxtradan urune vergi ödüyorsunuz.

bunları okuyun sonra baska sorun olursa tekrardan yazacagım :p

ben kırmızı ayaklıkları aldım arkadaşlar, toplam 7 dolara mal oldu kargosuyla birlikte jant şeritleriylede uyumlu olmuş oldu :)

Resimide burda :)

pegsyamfrontrd.jpg

merhaba dynner,
ben angel eye far almak istiyorum çok şık duruyor ama ta buraya gelene kadar kırılır diye korkuyorum bir de aldığın peglerin linkini verebilir misin?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
dostum angel eye alabilrsn aldıktan sonra kargo fiyatına falan dikkat et ve sigorta secenegi olur eger sigortalı kargo yollatırsan birşey olmaz osla dahi parayı geri alma hakkın olur, urunu aldıktan sonra zaten ek olarak alt tarafta iaşretlemek için yazar 5 dolar falan sigortasıda gerçi üründen ürüne deişir her zaman.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...item=&sspagename=STRK:MEWNX:IT#ht_1126wt_1197

buda peglerin linki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst