bende bugün motorumun 4000km bakımını yaptırdım gerçi 4bini geçeli 150kusur km oldu ama ancak zaman bulabildim yağ değişti bujisi iridyum takıldı hava filtresi temizlendi ve zincir ayarı çekildi toplam 100tl masraf aldılar işçilikle beraber...bundan sonraki bakımlarını kendim yapmayı planlıyorum zincir temizleyici sprey ile zincir yağı spreyimi şimdiden aldım ikisi 35tl tuttu yağıda alıcam kenarda dursun zamanı gelince herşey hazır olsun istiyorum ama biraz az biniyorum motora malum iki motor var üstelik çalışıyoruz...şimdi sırada arka lastiği büyütmek var önerisi olan var mı arkadaşlar memnun olduğunuz lastik ve ebatı hakkında???