arkadaşlar ben aranızda yeniyim ve motor hakkında daha bilgili arkadaşlardan bazı konularda yardım bekliyorum,bazı sorularım var cevap verebilecek olan olursa çok sevinirim çünkü bu motoru kullanandan daha iyi kimse bilemez...öncelikle forum baya bi uzun olduğundan dolayı her sayfayı okumam uzun zaman alacaktır belkı o zamana kadar cbr 1100lere biniyor olacağımdan kestirmeden ufak tefek bilgi vermenizi isterim...motorumda leovince performans egzoz var etkisini başka bi cbr li arkadaşımın motora binerek az çok anladım fakat bu motora ek bişeyler daha ne yapabiliriz...net ortamında performans hava filtreleri filan bahsediliyor etkisi olur mu kullanan var mı?farları zenon vb yapmak istiyorum önerileriniz nedir?yaşadığım yerde cbr pek yok ve görenler de ibretle motora bakıyorlar özelden bilgi verebilecek olursa acayip sevinirim motora aşık oldum abartmadan süslemek istiyorum saygılarımla...
böyle bi msj yazmıştım ilgilenen olursa sevinirim