Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
yok gercek ben ALmanyada dogdugum için Kuzenimin ducati 848 s i var malum kullandımda acemide olsak turkıyede motorum olmadıgından heyecanlıyım :)

devanmlı gidip geliyorum cunku Berline inşallah unıversıtedede orda okuyacagım
 
Katılım
18 Haz 2007
Mesajlar
256
Olur :)
Allah allah çok ilginç... Yumusak hamurlu lastik çabuk biter ama daha iyi tutar yolu. Merak ettim bak şimdi. Virajlarda test ettin mi? Bırakıyor mu virajda da?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:49 PM ----------


evet abi virajdada test ettim çok yatırmadım ama biraz daha yatsam kayacak hissediyorum yani virajdada güvenmiyorum ayrıca virajda frene basınca hemen kayıp yolda nçıkıyor...

normal kuru yolda bile gaza basınca asfalt az bitik ise pati çekiyor ya
ağlamak istiyorum bu hafta servise gidip göstereceğim olmadı cidden sökeceğim lastikleri...
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
oyle kolay deil bu işler her istedigini her zamn goremessin..satacagimizi nerden cıkarttin.....???
unutma her koyun kendi bacagindan asilir hersey ederine gider.
sacmalamiyoruzz olanlari soyluyoruzz olmucak die bişey yok 190 bile gorenler war sen hala 160 goruldugune inanmiyosun
kirici olmak istemiyorum ama kacinci yuz yılda yasiyoruzz bunlari dogal karşilaman lazim artik

Sen bi kaç gün sonra 300 e çekicen gibi hadi bakalım hayırlısı:queen::queen:

İstediğin zaman göremiyosan ne zaman görüyosun 28 günde bir mi adet mi bu neyi bekliyosun video koymak için?Noldu yoksa motoru eline mi aldın hırs yapıp:queen:

Video dedin yok kaç bin devirde dedim yok ondan sonra niye bana inanmıyosunuz.

Satmıcan mı o motoru mezara mı götürcen?

Bencede kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz çocuk mu kandırıyosun internet var artık bak öyle kolay adam kandırılmıyo:wiinkk:

Belli ki kendini kanıtlama arzusuyla yanıp tutuşuyosun ağzından da laf çıktı bi kere geri de dönmek istemiyorsun ama abartma artık ya 190 falan 125cc 4 zamanlı makina bu sen ne dediğinin farkında mısın????:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:24 AM ----------

bende slick lastik taktım kafaya.
bulabilirmiyim?
frenaj çok mu kötü olur?

Görüntüsü süper dimi:queen::queen:

Deneme biz denedik 125 e değil ama 600rr a denedik normal asfaltta yalan oluyo lastik zaten 0 kontrol.Islak zeminden bahsetmiyorum bile dişler olmadığı için suyu atamıyor lastik bildiğin sörf mantığı yani suyun üstünde kayarsın:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:29 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:27 AM ----------

Olur :)
Allah allah çok ilginç... Yumusak hamurlu lastik çabuk biter ama daha iyi tutar yolu. Merak ettim bak şimdi. Virajlarda test ettin mi? Bırakıyor mu virajda da?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:49 PM ----------


evet abi virajdada test ettim çok yatırmadım ama biraz daha yatsam kayacak hissediyorum yani virajdada güvenmiyorum ayrıca virajda frene basınca hemen kayıp yolda nçıkıyor...

normal kuru yolda bile gaza basınca asfalt az bitik ise pati çekiyor ya
ağlamak istiyorum bu hafta servise gidip göstereceğim olmadı cidden sökeceğim lastikleri...

Tekrar ediyorum lastikleri hibe edersen lütfen bana ulaş çooook merak ediyorum.Ama son tavsiyem lastiğin hava basıncıyla biraz oyna?

Görkem sen denedin dimi bu lastiği?:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:35 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:29 AM ----------

arkadaşlar evden cıkıyorum birasdan Repsolumu almaya hepiniz hakkınızı helal edin inşallah akşama guzel haberlerle donerım :)

Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.:rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
iyireklam10

Yakında Istanbula geliyorum. Eğer izin verirsen bir de ben denemek isterim lastikleri.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Gunaydın Cbr125 ciler :)

Saat 2 ye sarktı motoru teslim almam Motor sahibinin İşyerine bakıcak birisi olmadıgından.

dun gecede uyuyamadım malum :)

2 ye kadar ya sabır dıyorum. . .
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
5
Arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım.motordan fazla anlamam ama bende bir sevdadır sürüyor şimdi ben motor almak istiyorum yani honda CBR125 ile başlangıç yapmak istiyorum bu motoru tavsiye ediyormusunuz bu motor çok hoşuma gidiyor yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım.motordan fazla anlamam ama bende bir sevdadır sürüyor şimdi ben motor almak istiyorum yani honda CBR125 ile başlangıç yapmak istiyorum bu motoru tavsiye ediyormusunuz bu motor çok hoşuma gidiyor yardımcı olursanız sevinirim

Taş gibi on numara motor ama baslangıc icin tavsiye etmiyorum,tavsiyede ederim cebinde paran varsa...cunku motoru yenı ogrenırken kesin olarak düsersin bu düsmelerin yaratacagı maddi zararı karsılayacak gücün varsa tavsiye ederim..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
CBR 125 Kesinlikle baslangıc motorudur.. Bu motorla dağ tepe gezersin tık demez; kendimden biliyorum..ASFALTTA ortalama 130 km/h gitsen zaten yollar dayanmıyor... Sorunuz varsa cevaplarız...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
arkadaşlar artık bende bir cbRepsolcuyum :p

resimleri birasdan atıyorum . . .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:13 PM ----------

İşte resimlerrr gerci 2 adet var su an ama dierlerini arkadaşın telefonla cektigimden daha alamadım alınca ekleyecegim :mrgreen:

img0207prw.jpg


img0212g.jpg
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Sonunda aldın desene :)
Hayırlısı olsun kazasız belasız kullanman dilegiyle:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Aynen öyle oldu aldım butun gun koşuşturmacadan sonra vucut bıtıkn dustu motordayken bel agrısı falan :D
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
hayırlı olsun hocam güle güle bin allah kaza bela vermesin tertemiz motor maşş allah nazardan korusun :D

arkadaşlar motora iki kişi bindiğimizde lastık hava basıncı kaç olmalı bide tek bindiğimizde kaç olmalı lastik hala aldığım lastık pek anlamıyorum galiba bu işlerden :p
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
konu lastiklerden açılmıs bende biraz laf edim bare diğre lastikleri bilmem ama
bende 130luk duro var ve iğrençlik ötesi bişey 15 aydır kullanıyorum virajlara gırdıgımde dırek kuyruk atıo . bi yerden donerken bı gaz verıom arka taraf atıo bı an kendımı 600rr da gıbı hıssedıom
bide havanın ısınmasıyla yerler dahada berbat oldu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst