Olur
Allah allah çok ilginç... Yumusak hamurlu lastik çabuk biter ama daha iyi tutar yolu. Merak ettim bak şimdi. Virajlarda test ettin mi? Bırakıyor mu virajda da?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:49 PM ----------
evet abi virajdada test ettim çok yatırmadım ama biraz daha yatsam kayacak hissediyorum yani virajdada güvenmiyorum ayrıca virajda frene basınca hemen kayıp yolda nçıkıyor...
normal kuru yolda bile gaza basınca asfalt az bitik ise pati çekiyor ya
ağlamak istiyorum bu hafta servise gidip göstereceğim olmadı cidden sökeceğim lastikleri...
oyle kolay deil bu işler her istedigini her zamn goremessin..satacagimizi nerden cıkarttin.....???
unutma her koyun kendi bacagindan asilir hersey ederine gider.
sacmalamiyoruzz olanlari soyluyoruzz olmucak die bişey yok 190 bile gorenler war sen hala 160 goruldugune inanmiyosun
kirici olmak istemiyorum ama kacinci yuz yılda yasiyoruzz bunlari dogal karşilaman lazim artik
bende slick lastik taktım kafaya.
bulabilirmiyim?
frenaj çok mu kötü olur?
Olur
Allah allah çok ilginç... Yumusak hamurlu lastik çabuk biter ama daha iyi tutar yolu. Merak ettim bak şimdi. Virajlarda test ettin mi? Bırakıyor mu virajda da?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:49 PM ----------
evet abi virajdada test ettim çok yatırmadım ama biraz daha yatsam kayacak hissediyorum yani virajdada güvenmiyorum ayrıca virajda frene basınca hemen kayıp yolda nçıkıyor...
normal kuru yolda bile gaza basınca asfalt az bitik ise pati çekiyor ya
ağlamak istiyorum bu hafta servise gidip göstereceğim olmadı cidden sökeceğim lastikleri...
Tekrar ediyorum lastikleri hibe edersen lütfen bana ulaş çooook merak ediyorum.Ama son tavsiyem lastiğin hava basıncıyla biraz oyna?
Görkem sen denedin dimi bu lastiği?:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:35 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:29 AM ----------
arkadaşlar evden cıkıyorum birasdan Repsolumu almaya hepiniz hakkınızı helal edin inşallah akşama guzel haberlerle donerım![]()
Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.:rendeer:
iyireklam10
Yakında Istanbula geliyorum. Eğer izin verirsen bir de ben denemek isterim lastikleri.
Arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım.motordan fazla anlamam ama bende bir sevdadır sürüyor şimdi ben motor almak istiyorum yani honda CBR125 ile başlangıç yapmak istiyorum bu motoru tavsiye ediyormusunuz bu motor çok hoşuma gidiyor yardımcı olursanız sevinirim
CBR 125 Kesinlikle baslangıc motorudur.. Bu motorla dağ tepe gezersin tık demez; kendimden biliyorum..ASFALTTA ortalama 130 km/h gitsen zaten yollar dayanmıyor... Sorunuz varsa cevaplarız...
arkadaşlar motora iki kişi bindiğimizde lastık hava basıncı kaç olmalı bide tek bindiğimizde kaç olmalı lastik hala aldığım lastık pek anlamıyorum galiba bu işlerden![]()