Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
arkadslar ben motoruma lastik modifiyesi yapmak istiyorum.
arka ya 130 luk, öne de arkadan cıkan eski lastıgı takmayı dusunuyorum bir sakıncası olurmu sizce?????:silent:
birde hangi 130 luk lastiği tercih etmeliyim marka ve ucret fark etmez.
hamur sertliği orjınalden daha yumuşak hamur olursa tam süper olur.:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:02 AM ----------



yanlış hatırlamıyorsam ötv indiriminden önce 5700 tl ydi
tekrar o civarda olur

ön çamurluğa sığmıyor 100 lük
çamurluğu değişmen lazım sanırım
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
80
ön çamurluğa sığmıyor 100 lük
çamurluğu değişmen lazım sanırım


funkyboys yeni kasa cıkıyor mu? bilgin var mı yazdıktan sonra arastırdım biri yakında diyor biri hiç gelmiycek diyor biri 3 sene diyor karma karışık olmuş resmen yeni kasanın durumu.Bende almısken yeni kasamı almalıyım diyorum acaba! bu arada 07-08 ile yanı özeliklerde degilmi 09?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Çamurluğu azcık yukarıya kaldırıyorlar serviste ; sıkıntı olmuyor...

Yalnız Hızını keser hissedilir derecede... Ben orjinalini bozmama taraftarıyım..
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ben sadece arkaya 120 lik takma tarafatırım 130 luk cidden hızıda verimide bozmakta

Bu arada aralık gibi avrupada 2007de satışa sunulan enjeksıonlu ve kafa grenaj makyajlı olan modeli yeni model die turkıyede tuketıcıye kakalıyacaklar ve fiyatta 8 milyar civarı olacak bilginize
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
iki kişi bindigin zaman arka lastigin basıncının artması lazım derecesi kitapcıgında yada motorun ustunde yazar ona uyarsan bır sorun yasamassın sanırım..

Evet kitapçıkta bununla ilgili değerler var ancak "yalnız sürücü ya da yolculu sürüş" içinde kitaptaki değerler aynı:)

funkyboys yeni kasa cıkıyor mu? bilgin var mı yazdıktan sonra arastırdım biri yakında diyor biri hiç gelmiycek diyor biri 3 sene diyor karma karışık olmuş resmen yeni kasanın durumu.Bende almısken yeni kasamı almalıyım diyorum acaba! bu arada 07-08 ile yanı özeliklerde degilmi 09?
Yeni kasa gelir gelmez kesin bir şey söyleyen henüz duymadım ama kesin söyledikleri şey gelse bile fiyat farkının çok olacağı yani durum yzf 125 de olduğu gibi olucak ne yazık ki:farao:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşlar benım tedirgin oldugum nokta su eger yenı kasalar gelirse bu yaza kimse alamaz:mrgreen:

ve bu sekilde herkes eski kasaya yonelegınden fiyatlar artar diye duısunuyorum

hondadan istegim ben motor almadan getirmesınler yenı kasayı:queen:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
80
arkadaşlar benım tedirgin oldugum nokta su eger yenı kasalar gelirse bu yaza kimse alamaz:mrgreen:

ve bu sekilde herkes eski kasaya yonelegınden fiyatlar artar diye duısunuyorum

hondadan istegim ben motor almadan getirmesınler yenı kasayı:queen:

ötv zammı yolda onu biliyorum daha bugun konustum ama senin teorinin terside olabilir yeni kasa çıktı eski kasa stoklarını eritelim diyerek güzel bi kampanya başlaya bilir
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
ötv zammı yolda onu biliyorum daha bugun konustum ama senin teorinin terside olabilir yeni kasa çıktı eski kasa stoklarını eritelim diyerek güzel bi kampanya başlaya bilir

ama ben sıfır alamam kı ikinci el alırım alırsam ve bence benım dediğim gibi olacak sankı aslında şimdi cbr almanın tam zamanı ama olmuyor işte:salut:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
80
ama ben sıfır alamam kı ikinci el alırım alırsam ve bence benım dediğim gibi olacak sankı aslında şimdi cbr almanın tam zamanı ama olmuyor işte:salut:

Ne zaman oldugundan ziyade hayırlı zamanda kazasız belasız saglıklı olsun
kardesim bu daha önemli.Mesela benim param var gecen sene düsünüyordum olmadı hayırlısıysa bu yaz olacak...

Bu arada 0 almak 2. elden daha kolay gibi ssklı bir iste calısıyorsan kredi cok kolay cıkıyor hemde motorun hacizlenmiyor yani istediğin zaman satabiliyorsun fikrin olması acısıdan söylüyorum tamamına bile kredi veriyorlar :cat: bunun yanında 2. elide tabiki krediyle alabilirsin ama ben baktım düsük km fiyatlar en assa 4000-4500 satıs masrafıda var tabi bu durumda biraz daha mantıklı gibi sıfır almak yada düses derler ya öyle bisey bulmak lazım :mrgreen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
Ne zaman oldugundan ziyade hayırlı zamanda kazasız belasız saglıklı olsun
kardesim bu daha önemli.Mesela benim param var gecen sene düsünüyordum olmadı hayırlısıysa bu yaz olacak...

Bu arada 0 almak 2. elden daha kolay gibi ssklı bir iste calısıyorsan kredi cok kolay cıkıyor hemde motorun hacizlenmiyor yani istediğin zaman satabiliyorsun fikrin olması acısıdan söylüyorum tamamına bile kredi veriyorlar :cat: bunun yanında 2. elide tabiki krediyle alabilirsin ama ben baktım düsük km fiyatlar en assa 4000-4500 satıs masrafıda var tabi bu durumda biraz daha mantıklı gibi sıfır almak yada düses derler ya öyle bisey bulmak lazım :mrgreen:

aslında bende sıfır dusunurum fakat mali durumlar yuzunden almam cok zor ayrıca sıfın alınca satmak istesen fiyattan cok kaybediyor bu yuzden ikinci el alıp daha az zarar etmek istiyorum

ayrıca gercekten cok temız cbrlar var piyasada bulmak lazım yanı arastırmalı insan
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
evet bugün itibariyle motorum cbr 125r repsol satılmıştır. alan arkadaşa hayırlı olması dileğimle ama sanki içimden bir parça kopmuş gitmiş gibi hissediyorum. aldığım günden bugüne kadar olan ortak heycenlarımız aklıma geldikçe gözlerim doluyo. hayırlısı olsun allahım inş. birgün yine nasip eder.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaşlar bunların hepsi dogru fakat onemli olan motor sıcaklıgıdır rodajda motoru zorlamamanın maksadı zaten motorun fazla ısınmasını engellemektır eger motorun ısısını sabit tutabilip tam yerinde kullandıgınız surece motoru zorlamak yada zorlamamak size kalmış

bu konuda boy(mehmet)in yazıları vardı

yanı anlatmak istedigim su



bu gosterge yenı kasanın ama farketmez

dediğim gibi motorun hararet saatinin o sarı cizgiyi gecirmeyın yanı ona bile yaklasmayın bu sekilde motoru devirli kullanabilirsınız

rodajıda ozellikle sabah ve ikindin saatlerinde yapmaya calısın maksat havasını serin olması motoru yavas yavas hızlandırın 100e kadar cıkarıp vites dusurerek yavaşlatın devamlı olarak vites değiştirin

mesela motoru surerken baktınız hararet yukseldi hemen motoru hafif hızlandırıp komprasore bindirin bu sekilde harareti dusurebilirsiniz yada hafif yokuste 3 vitese alın motor kendisi insin gitsin gaz vermeyın

sehir içinde mumkun mertebe kullanmamaya calısın cunku kırmızı ısık dur kalk motorun hararetını yukseltir ve fazla rolantıde bırakmayın motoru

yanı arkadaslar kısacası rodajdakı en onemli sey motor sıcaklıgıdır
hararete dikket ederek motoru istediğiniz şekilde kullanın reodajı iyi yapmaya calısırken motorun iyi acılmamasını ve ileriiki donemde hızdan azalma yasayabilirsiniz

umarım yardımcı olabilmişimdir:rendeer:

arkadaşım gerçekten çok teşekür ederim çok işe yarar bilgiler :rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
funkyboys yeni kasa cıkıyor mu? bilgin var mı yazdıktan sonra arastırdım biri yakında diyor biri hiç gelmiycek diyor biri 3 sene diyor karma karışık olmuş resmen yeni kasanın durumu.Bende almısken yeni kasamı almalıyım diyorum acaba! bu arada 07-08 ile yanı özeliklerde degilmi 09?

sadece renk farkı var 2009 la 2007 arasında.
bende alırken 2010 da gelebilir demişlerdi. gecenlerde merak ettim tekrar sordum stoklar eridi bitti buyuk ihtimal 2010 a gelir dediler. bende servisle anlasma yaptım aradakı farkı verip yeni kasa alıcam gelirse tabi. fiyatı yaklasık olarak 8000 olur dedi bana.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
125 cc için 4 milyardan fasla para Vermek bu devirde Akıl karı iş deil!


belki haklı olabilirsin ama dedigin motor en saglam en hızlı 125cc arkadasım 150km yi sürekli görüyor gecenler sanırım hafif yokusta ruzgarsı bır ortamda 170km görmüs cbr 125 hız rekoru sanırım :cherry:
motor 31 bin kmde...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
170 mi?
imkansız ya motor bloguna birşeyler yapılmış yada takometrede sorun var yokuş 60 derece olcak ve aynı yönde bir rüzgar escek blki olur(Dünyada böyle bi yer ve ruzgar akışı yok)

Ben cbr125 e laf etmiyorum ancak su zamanda bile verilecek para budur bende alacagım 1-2 hafta içinde ancak olacak olan bu
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
170 mi?
imkansız ya motor bloguna birşeyler yapılmış yada takometrede sorun var yokuş 60 derece olcak ve aynı yönde bir rüzgar escek blki olur(Dünyada böyle bi yer ve ruzgar akışı yok)

Ben cbr125 e laf etmiyorum ancak su zamanda bile verilecek para budur bende alacagım 1-2 hafta içinde ancak olacak olan bu


banada imkansız gibi geliyor ancak arkadasımıda yalancı yapmak istemedim ama kullandıgı motor cok iyi acılmış cok seri bir cbr 150km yi rahat görüyor...
bana kalırsa 150km o cüssede bir motor icin bile fazla..
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
belki haklı olabilirsin ama dedigin motor en saglam en hızlı 125cc arkadasım 150km yi sürekli görüyor gecenler sanırım hafif yokusta ruzgarsı bır ortamda 170km görmüs cbr 125 hız rekoru sanırım :cherry:
motor 31 bin kmde...

yaw hacı ne 160*ne 170 yi.
bikere 140 ın üstne hafif çıktı.ondada yokuş aşağı yokuş bitiminde tünele girdim(gülek boğazı).
yaw benim motorda mı bişey vardı.anlamıyorum ki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst