- Katılım
- 6 Şub 2013
- Mesajlar
- 204
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar fazla laf kalabalığı yapmıcam bu zamanda 2009 model honda cbr 125 alınırmı ? sorusunuda kendi kendime sormuyor değilim fakat yinede şu ilana bi bakmanızı istiyorum.. ilandaki motor hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum ayrıca beni o motor ne kadar daha idare edebilir ?
İlan = http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hatasiz-arayana-121718641/detay
motora yeni başlıyacağımdan dolayı cbr 125r dan başlamak istedim . her türlü yorumunuzu bekliyorum
İlan = http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hatasiz-arayana-121718641/detay
motora yeni başlıyacağımdan dolayı cbr 125r dan başlamak istedim . her türlü yorumunuzu bekliyorum