Honda cbr 125r ilanı

Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
merhaba arkadaşlar fazla laf kalabalığı yapmıcam bu zamanda 2009 model honda cbr 125 alınırmı ? sorusunuda kendi kendime sormuyor değilim fakat yinede şu ilana bi bakmanızı istiyorum.. ilandaki motor hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum ayrıca beni o motor ne kadar daha idare edebilir ?

İlan = http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hatasiz-arayana-121718641/detay

motora yeni başlıyacağımdan dolayı cbr 125r dan başlamak istedim . her türlü yorumunuzu bekliyorum
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
198
Başlangıç için iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum ama nekadar idare eder kısmına gelecek olursan ne bakımdan sorduğuna bağlı olmakla birlikte değişir diye düşünüyorum. Bütçe durumun müsait se KeaSH-07 ın yazıgı modellerde güzel
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
evet görünüş olarakta hoş ve güzel duruyorlar fakat 6 bin tl bütçem yok :(
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
modelli motor her zaman daha iyidir
bu 125 cc r motorlar genelde acemilerin elinde canı alınmış halde satılıyor.tabi temizleride var
demek istedeğim modelli alırsan daha az sıkıntı yasarsın
bide yeni kasa eskiye gore kalıplı ve cok daha cekici
eğer eski kasa alırsan ilerde yeni kasayı gördükce keşke1.000-1.500 daha verp yeni kasa alsaydım diye cok uzulursun
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
evet bu konuda haklı olduğunu düşünüyorum bütçesel olarak aile ye kalmış artık :)
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
Antalya'dan motosikletmi alınır 2006 ybrler 3000 den aşşağı temizi yok herkez uyanık.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Sırf kasası farklı diye 1500+ lira daha fazla para vermek mantıklı değil. Özellikle de bir süre (6 ay-1 yıl) kullanıp başka motora geçmeyi düşünüyorsan. Bu arada o motorun üzerindeki lastikler hiçbir işe yaramaz. İndirim iste onlar için.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
İnsafsızların, vicdansızların, ne koparırsam kâr diyenlerin hepsi şu sıralar kış uykusundan uyanıyor, aman dikkat edin, ederinden fazla fiyat biçilmiş motorlardan uzak durun. Herkes anasının gözü olmuş. Utanmasalar 2009 model hondaları sıfır aldığı fiyata kâr koyup satacaklar. Varsan baksan kullanırken yapmadığı kalmamıştır motora. İlanda ise öve öve bitiremezler.

Bu yüzden kendi düşüncem, motora 2. el alıp başlamaktansa (2012 model öncesi), bütçenin yeteceği sıfır bir motorla başlamak, hem garantisi olur, bir şey olsa servisin başına ekşiyebilirsin :) 3 yıl vize derdi olmaz.
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
İnsafsızların, vicdansızların, ne koparırsam kâr diyenlerin hepsi şu sıralar kış uykusundan uyanıyor, aman dikkat edin, ederinden fazla fiyat biçilmiş motorlardan uzak durun. Herkes anasının gözü olmuş. Utanmasalar 2009 model hondaları sıfır aldığı fiyata kâr koyup satacaklar. Varsan baksan kullanırken yapmadığı kalmamıştır motora. İlanda ise öve öve bitiremezler.

Bu yüzden kendi düşüncem, motora 2. el alıp başlamaktansa (2012 model öncesi), bütçenin yeteceği sıfır bir motorla başlamak, hem garantisi olur, bir şey olsa servisin başına ekşiyebilirsin :) 3 yıl vize derdi olmaz.
ben iyisi modenas gt 135 le başlıyım sıfır alıp hem cub kullanımı pratikliğinden hemde şöyle bi trafiğe iyice alışırım
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
ben iyisi modenas gt 135 le başlıyım sıfır alıp hem cub kullanımı pratikliğinden hemde şöyle bi trafiğe iyice alışırım

ucuz kolay bişey al öğren iyice sonra 250lik iyi bişey alırsın
ama cbr alcaksan eski kasa alma çok para o motora 4.000 falan
4.000e ybr alır sıfır hiç kafam ağrımadan binerim
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Modenas çok iyi bence de. Cub seviyorsanız, cub'ların porsche'u. 100.000km arızasız sürenlerin olduğu söylenir. Başka bir forumdan alıntıdır; "modenas kuyllanıcısı bi abim var 250.000 km de km saati patlamış.." ne kadar doğru bilemem ama, çok sağlam olduğu kesin. 1lt/64km verisi var, hadi zor şartlarda 3lt/150km olsun ki olmaz bile.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst