Honda cbr 125r hakkında

Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
20
Sevgili arkadaşlar ve büyüklerim biraz formal bir mesaj atacağım için özür dilerim aranızda yeniyim :)

Uzun zamandır motor almayı düşünüyordum fakat öğrenci olduğum için peşin para bulamıyorum (evet kredi kartım da yok :) ) ama arkadaşımın şirketinde freelance tasarımcı olarak gelir de kazanıyorum. Neredeyse bir haftadır araştırdığım fakat bir sonuca ulaşamadığım bir konu var. Senet ile 1. yada 2. el Honda cbr 125r almak istiyorum 24 ay vadeli gibi. Bana bir yol gösterin lütfen :)

Şimdiden teşekkürler.

Özhan.
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
Sevgili arkadaşlar ve büyüklerim biraz formal bir mesaj atacağım için özür dilerim aranızda yeniyim :)

Uzun zamandır motor almayı düşünüyordum fakat öğrenci olduğum için peşin para bulamıyorum (evet kredi kartım da yok :) ) ama arkadaşımın şirketinde freelance tasarımcı olarak gelir de kazanıyorum. Neredeyse bir haftadır araştırdığım fakat bir sonuca ulaşamadığım bir konu var. Senet ile 1. yada 2. el Honda cbr 125r almak istiyorum 24 ay vadeli gibi. Bana bir yol gösterin lütfen :)

Şimdiden teşekkürler.

Özhan.



bana sanki bu basligi kilitlerler gibi geldi ama buyrun buradan yakiniz..

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/25266-honda-cbr-125r.html





Shakulin
 
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
20
teşekkürler :) de benim sorunum istanbul içi senetle bana satış yapacak bir yer bulmam da. Bankaların kredi vereceğini sanmıyorum çünkü maaş bordrosu gösteremem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umarım bulursun araştır biraz
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
benzer birşeyde ben sormak istiyorumm
2. el kredi bir tek akbank veriyormuş
peki 0 ile 2. el arasında faiz oranları nasıl
fark nedir
senetle satış yaptıklarında nasıl bir faiz oranı belirliyorlar???
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ARkadaslar ben oyakbank'a başvuruda bulunacağım bugün belgeleri hazırladım yarın başvuracağım...12ay'a çok uygun faiz oranı gidin öğrenin 3000ytl'ye kadar kefilsiz...Ben sölemeyeyim oranı burada kendiniz öğrendiğinizde feci şaşıracaksınız...Ama maaş bodrosuz nasıl olacak bilmiyorum doğrusu...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bir yakınınız veya tanıdığınız üzerinden,hülle ile kredi veya motor almayı denedinizmi?
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bir yakınınız veya tanıdığınız üzerinden,hülle ile kredi veya motor almayı denedinizmi?

Son noktayı Orhan abim koymuş...:queen: :queen:
Şimdi olaya gelelim...Anlatayım kredi olayını.oyak banka gidin 3000ytl'ye tek kişi üstünden 12aya 1.22 faiz oranı 24ay'a 1.55 faiz oranıyla kredi başvurusunda bulunun...3000ytl 12*274ytl
3000ytl 24*156ytl

Benim çekeceğim kredi bu şekilde olacak...Aynı motordan istiyoruz ayrıca ben motoru da buldum hayırlısı ile inş.Motorun üstünü tamamlayacağım.Bu arada 3500civarı temiz bir cıbır bulabilirsin.Ben buldum...:bounce:

Ama şöle bir durum var.ekipmanları sakın unutma onlara da bi 500ytl ayırman gerekebilir...:cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Örneğin Vakıfbankın öğretmenlere neredeyse bedava kredileri var.:cat:
Yokmu tanıdık bir öğretmen.:wiinkk:
 
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
20
ultraukala msn e ekledim kabul edersen bir kaç sorum olacak :)

ihtiyar (Orhan abi diyecek kadar samimi değilim daha ayıp olmasın kusuruma bakmayın :) ) sizin bahsettiğiniz hülle ile kredi olayını anlamadım. eğer çevremden para bulmaksa bu çevremden para isteyemem öyle diyim banka kredisi yada senet ama resmi olarak maaş beyan edemem :) parayı ödemek sorun değil yoksa :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
ultraukala msn e ekledim kabul edersen bir kaç sorum olacak :)

ihtiyar (Orhan abi diyecek kadar samimi değilim daha ayıp olmasın kusuruma bakmayın :) ) sizin bahsettiğiniz hülle ile kredi olayını anlamadım. eğer çevremden para bulmaksa bu çevremden para isteyemem öyle diyim banka kredisi yada senet ama resmi olarak maaş beyan edemem :) parayı ödemek sorun değil yoksa :)

Hülleden kastım,maaşı olan bir tanıdığınız kredi alır siz ona ödersiniz,eğer güveni yoksa ruhsata rehin veya ortaklık şerhi koydurursunuz,siz o şahıstan habersiz motoru satamazsınız.
 
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
20
teşekkürler yardımınız için gidişat aynen öyle olacak galiba pek istemedeiğim bir yöntemdi ama bakalım yapcaz bi şekil :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Sevgili arkadaşlar ve büyüklerim biraz formal bir mesaj atacağım için özür dilerim aranızda yeniyim :)

Uzun zamandır motor almayı düşünüyordum fakat öğrenci olduğum için peşin para bulamıyorum (evet kredi kartım da yok :) ) ama arkadaşımın şirketinde freelance tasarımcı olarak gelir de kazanıyorum. Neredeyse bir haftadır araştırdığım fakat bir sonuca ulaşamadığım bir konu var. Senet ile 1. yada 2. el Honda cbr 125r almak istiyorum 24 ay vadeli gibi. Bana bir yol gösterin lütfen :)

Şimdiden teşekkürler.

Özhan.

Senetle almayı düşünüyosan motosiklet aşkın iyice kabarmış demektir. Ama bence şu anda acele ediyosun herşey motosikletle bitmiyor bunun başka masrafları da var. Korumalar iyi para tutuyo bence motor aldınmı kasko da yaptırmalısın sen baskasına çarpmasan bile başkası sana çarpabilir. Bu arada ehliyetin varmı o da önemli. Bence sen biraz daha sabret paranı biriktir öyle al bunu kabullenmenin zor olduğunu biliyorum ama bence en akıllı hareket bu olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst