- Katılım
- 5 Mar 2007
- Mesajlar
- 20
- Konu Yazar
- #1
Sevgili arkadaşlar ve büyüklerim biraz formal bir mesaj atacağım için özür dilerim aranızda yeniyim 
Uzun zamandır motor almayı düşünüyordum fakat öğrenci olduğum için peşin para bulamıyorum (evet kredi kartım da yok
) ama arkadaşımın şirketinde freelance tasarımcı olarak gelir de kazanıyorum. Neredeyse bir haftadır araştırdığım fakat bir sonuca ulaşamadığım bir konu var. Senet ile 1. yada 2. el Honda cbr 125r almak istiyorum 24 ay vadeli gibi. Bana bir yol gösterin lütfen
Şimdiden teşekkürler.
Özhan.
Uzun zamandır motor almayı düşünüyordum fakat öğrenci olduğum için peşin para bulamıyorum (evet kredi kartım da yok
Şimdiden teşekkürler.
Özhan.