Honda Cbr 125 yeni başlayacak biri için uygun mu?

Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
5
Öncelikle herkese merhaba..
Aranıza yeni katıldım, bi kaç sorum olucaktı..
İlki 50 kilo ve 170 im, aynı zamanda bayanım, vitesli motor istiyorum. Hangisi benim için uygun olur? (cbr 125 i bi galerici abim tavsiye etmişti)
ikincisi daha önce hiç motor kullanmadım , vitesliyle başlamam sıkıntı yaratır mı?

şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
bayanların refleksleri erkeklere göre biraz daha zayıf oluyor.bence scooter yada daha grenajsız (apache,cbf gibi) motosikletlerle başlasanız daha iyi olur.şimdiden hoşgeldiniz aramıza :bestmt:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
272
Cesaretiniz yoksa elektrikli scooter , kendinize güveniyorsanız 150cc ye kadar scooter olur ama önce ehliyet .
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Öncelikle herkese merhaba..
Aranıza yeni katıldım, bi kaç sorum olucaktı..
İlki 50 kilo ve 170 im, aynı zamanda bayanım, vitesli motor istiyorum. Hangisi benim için uygun olur? (cbr 125 i bi galerici abim tavsiye etmişti)
ikincisi daha önce hiç motor kullanmadım , vitesliyle başlamam sıkıntı yaratır mı?

şimdiden teşekkürler :)

Merhabalar... Beden ölçülerimiz birbirine çok yakın :) benden 1-2cm daha uzunsunuz. Lakin ben erkeğim. Cbr125 ilk oturduğunuzda sizi ürkütebilir. Hele hele hiç tecrübeniz yoksa sizin için sıkıntı olabilir. Yokuşlarda kaldırması var. Ani durmalar, manevralar olacak. Bacaklarınız tam olarak yere basmasa da büyük ölçüde yere değecektir, o konuda tereddütünüz olmasın. Gidip cbr125i deneyin bana kalırsa aklınızdaki soru işaretleri kalkacaktır. İlla ki alacağım derseniz de koruma takozu taktırıp öyle binmenizi tavsiye ederim.

Bu arada cüssemiz bize artçı olacak çoğu insana göre küçük olduğu için artçılı kullanımlarda daha çok zorlanabilirsiniz. Bu sizin için bi referans olmasın moralinizi bozmayın...
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
bayan cbr 125 kullanıcılarını yollarda görüyoruz zaten başlangıç motoru .kullanabilirsiniz yalnız boş arazide eyitim almalısınız iyicene alıştıgınızda trafige çıkmanız daha doğru olur .
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
beyaz vespa bayanlara çok yakışıyor ama sen bilirsin cbr 125 de olur neden olmasın.önemli olan senin kendine güvenin ve yeteneğin.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
sana ağır gelmez mi o motosiklet, benimki bile ağır geliyor bana.

almadan önce ne için alacaksın, bunu bir düşün, ona göre karar ver.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Sık sık yan yatıracağın için grenajı olmayan koruma demirli bir motor almalısın
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
371
harbiden niye sık sık yan yatıyor ben de anlamadım.
benim de ilk motorum cbr125'ti. 6-7 bin km yol yaptım bir kere bile yan yatmadım, sürtmedim, düşmedim.

eğitim almış olduğum için olabilir mi acaba?

korkacak bişey yok arkadaşım. adam gibi giyin, eğitimini al sonra düşüp kalkmadan kullanırsın. aceleci olma yeter.

Şu yeni motor alanın düşmek zorundaymış önyargasının kırılmasına da belki yardımın dokunur.

ÖNCE EĞİTİM!!!
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
harbiden niye sık sık yan yatıyor ben de anlamadım.
benim de ilk motorum cbr125'ti. 6-7 bin km yol yaptım bir kere bile yan yatmadım, sürtmedim, düşmedim.

eğitim almış olduğum için olabilir mi acaba?

korkacak bişey yok arkadaşım. adam gibi giyin, eğitimini al sonra düşüp kalkmadan kullanırsın. aceleci olma yeter.

Şu yeni motor alanın düşmek zorundaymış önyargasının kırılmasına da belki yardımın dokunur.

ÖNCE EĞİTİM!!!
::plus1::



10 karakter....
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
''Daha önce hiç motor kullanmadım'' Yeterli değilmi sizin için? Beyler hangi dünyada yaşıyorsunuz? hep iyimser mi orası,burda gazı verip vitesliye bindirdiniz bu bayanı,sonra çıktı trafiğe, başına birşey gelse vebali size kadar dokunur. eğitim alsa zaten yazardı buraya,alacağım da dememiş. eee?

Ayrıca ben alma binme yazmadım,ben bile zamanında kaç kere devirdim,burda ben devirmedim hiç öyle öğrendim diyen varsa çıksın ortaya bi tarafımla güleyim ona :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
Öncelikle foruma hoşgeldin, Cbr125 Başlangıç motoru olarak iyidir. Fazla ağır olmaması senin içinde iyi olur. Vitesliyi öğrenirken boş bi yerde öğrenmen en iyisidir. Scooter ile de başlayabilirsin ama vitesliye geçerken zorluk olur diye düşünüyorum belki de yanlış düşünüyo olabilirim ama görüşüm öyle benim, Korumalıkları da ihmal etme tam koruma giyinmelisin.
Motor görünüş olarak da güzel bi motordur.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
motoru alır almaz trafiğe çıkarsa tabiki tehlikeli.trafiğe kapalı bir yerde 2-3 hafta çalışsa,eğitim videoları izlese hiçte zorluk çekmez sonrasında
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
motoru alır almaz trafiğe çıkarsa tabiki tehlikeli.trafiğe kapalı bir yerde 2-3 hafta çalışsa,eğitim videoları izlese hiçte zorluk çekmez sonrasında

Honda'nın videolarını izlesin ama ondada hoca anlatıyo adamlar öle duruyo :) sürüpte gösterme yok. Yine de izlesin hocanın dediklerini öğrenmiş olur.
Bide Altın Elbiseli Adam videolarını da izlemeli çok şey öğretiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst