- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 415
- Motosikleti
- YAMAHA FZ6 N
- Konu Yazar
- #1
Tüm motor sever dostlarım dün akşam kınetıc zoom marka scooterımı 1.700,00 ytl ye sattım
ale: ne alsam diye düşünürken tesadüf nette cbr 125 r nin fotosunu gördüm resmen motora aşık oldum diyebilirim :rendeer: kullanan ve bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim fiyatı güç durumu yakıtı kafa ağrıtıp ağrıtmadığı konusunda düşüncelerinizi bekliyorum bide izmirde inş. siyahı vardır pazar günü yapacağımız gezide onada göz atacağım:bounce:

