- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 160
ben şimdiye kadar en fazla 180 kmh hıza çıktım daha çıkarmıydı bilmiyorum tırstım ve kaz kestim çünkü rüzgara artık karşı koyamıyordum. ayrıca ön frenin tek disk olması bence dez avantaj yüksek hızda frene basıldığında motor sağa çekiyor.
Alper bir gün toplanalım yine yeni CBF500 cü arkadaşlarla tanışalım
valla bana uyar abı cep no yuda vereyım sana 0533 689 34 71. ara bır bulusma ayarlayalım.