Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
136
bu kış alayım diye düşünüyorum ama muhtemelen ybr de duracak. hal böyle olunca bütçem de fazla elvermiyor. 9000'e çıkınca 4 silindirliler de menzile giriyor. hayırlısı bakalım.
 

krd

Katılım
9 May 2010
Mesajlar
274
bu kış alayım diye düşünüyorum ama muhtemelen ybr de duracak. hal böyle olunca bütçem de fazla elvermiyor. 9000'e çıkınca 4 silindirliler de menzile giriyor. hayırlısı bakalım.

Sn speedygogo teşekkürler... 9000 tl ye çıkınca motor menzili çok artıyor ama CBF500 ün de BİR HİKMETİ varki temizini 9bin in altına alamıyosun :)

Dediğim gibi; en leş görünen 2006 cbf500 ün bile sesi-çalışması çok iyiydi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:12 ----------

krd kardeş,hayırlı olsun.:cat: resimleri bekliyoruz.
speedygogo acele etme,cbf ten de vazgeçme derim.:wiinkk:

Abi teşekkürler... şu an istanbulda sağanak yağıyor ilk fırsatta resim ekleyeceğim...benim LIFAN250cc ve CBF500 araba brandasının altında duruyorlar (dışardan bakınca ATV sanıp çalmaya teşebbüs etmesinler hesabı :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
136
doğru söylüyorsundur, henüz ilanlardakileri dolaşmadığım için yorum yapamıyorum. bütçe olarak 7-8 bin arası düşündüğüm için 9000 tl bana fazla geldi. belki zamanla alışır ben de yükseltirim bütçeyi. biraz daha para biriktirmek lazım bu durumda, ya da ybr'yi satmak :)

sabah o sağanak yağışta 1. köprüden geçip maslak'a geldim. benden başka 2-3 tane de kurye vardı sadece piyasada motosikletli olarak :) yani cbf'i alırsam onu zor şartlar da bekliyor olacak :)
 

krd

Katılım
9 May 2010
Mesajlar
274
doğru söylüyorsundur, henüz ilanlardakileri dolaşmadığım için yorum yapamıyorum. bütçe olarak 7-8 bin arası düşündüğüm için 9000 tl bana fazla geldi. belki zamanla alışır ben de yükseltirim bütçeyi. biraz daha para biriktirmek lazım bu durumda, ya da ybr'yi satmak :)

sabah o sağanak yağışta 1. köprüden geçip maslak'a geldim. benden başka 2-3 tane de kurye vardı sadece piyasada motosikletli olarak :) yani cbf'i alırsam onu zor şartlar da bekliyor olacak :)

Dostum hayırlısı olsun.... Allah kolaylık versin valla sana..ben bugün arabaya binene kadar bile dondum hava 1 derece... gerçi kayseriliyiz soğuğa alışkınız güya ama ist e gelince dejenere mi olduk ne :cyclopsan:)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Er6N 'de süper bir naked. Ancak ben cbf500 ile er6n arasında seçim yaparken son kararım cbf'den yana olmuştu. Er6 n daha seri bir motor. sonuçta 650 cc. ama fiyatlar konusuna gelince evet fiyatlar çok yakın.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
ya arkadaşlar bu motor hakkında bilgisi olan var mı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-500-cbf-500-naked-34112513/detay
fiyatı diğerlerine oranla çok ucuz rengi de tam sevdiğim renk.. :)
ama bu kadar ucuz olması beni biraz şüphelendirdi..

Bu motor en az 2-3 yıldır sahibinden.com da satılmayı bekliyor. Hep düşüktü fiyatı. muhakkak vardır bir şey. yoksa şimdiye kadar çoktan satılırdı. ve üzerindeki boya orjinal değil, egsoz orjinal değil, sinyaller orjinal değil, aynalar yine orjinal değil. gidonda büyük ihtimal orjinal değil. km'nin orjinal olup olmadığı meçhul zaten. iyi bir kaza yapmış gibi. resimlerde bu kadar kusur varsa yanına gidince daha çok kusuru çıkar onun.

almayı düşünebilirsin ama masraf çıkarabilir sana.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
Bu motor en az 2-3 yıldır sahibinden.com da satılmayı bekliyor. Hep düşüktü fiyatı. muhakkak vardır bir şey. yoksa şimdiye kadar çoktan satılırdı. ve üzerindeki boya orjinal değil, egsoz orjinal değil, sinyaller orjinal değil, aynalar yine orjinal değil. gidonda büyük ihtimal orjinal değil. km'nin orjinal olup olmadığı meçhul zaten. iyi bir kaza yapmış gibi. resimlerde bu kadar kusur varsa yanına gidince daha çok kusuru çıkar onun.

almayı düşünebilirsin ama masraf çıkarabilir sana.

hmm anladım çok teşekkürler cevap için..
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Arkadaşlar arkadaşıma cbf500 araştırıyoruz. İstanbul'da satan arkadaş var mı?
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
136
ben Esengül'dekine baktım. rengi nedeniyle almadım ama temiz ve bakımlı. isterseniz bi görüşün. değişenleri var ama sıkıntısız bir alet.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
benim bi arkadaşıda araştırıyoruz.. Güngör motor da varmış bir tane. görmeye gidecez.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Güngör motordaki de satılmış. Bu aralar cbf500 ler iyi değere binmiş anlaşılan :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst