- Katılım
- 6 Ara 2010
- Mesajlar
- 55
selam abilerim kardeşlerim ben bursadan yeni katıldım aranıza.... cbf 500ümle ilk uzun yolumu yaptım. 225km de 15,5 litre benzin yaktı.
-lastiler eski 2005ten kalma
-bakımı gelmiş
-3lü çanta seti vardı
-5000 ila 7000 devir arasında 120 ila 150 arasında kullandım
bu verilere göre normal mi? yada normali ne kadar yakıyor 100km de ! bilgi verirseniz sevinirim.
o ön çamurluk ne öle ya ! radyatör çamura sıvanıyor resmen adanalı abimin çamurluğunu gördüm nasıl yaptı acaba öğrenmek isterim !
-lastiler eski 2005ten kalma
-bakımı gelmiş
-3lü çanta seti vardı
-5000 ila 7000 devir arasında 120 ila 150 arasında kullandım
bu verilere göre normal mi? yada normali ne kadar yakıyor 100km de ! bilgi verirseniz sevinirim.
o ön çamurluk ne öle ya ! radyatör çamura sıvanıyor resmen adanalı abimin çamurluğunu gördüm nasıl yaptı acaba öğrenmek isterim !