Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
2009 YILINDA cbf 250 vardı yine bu topik te paylaşımlarım vardı hey gidi günler... maddi durumdan dolayı satmıştım ozaman şimdi mondi MC-150 var fakat sıfır aldım 3 yıldır bende satıp yine cbf 250 almak istiyorum .. önceki makine beni çok üzmüştü acemiydim ekmeği yenmiş motoru aldığımı çok geç anlamıştım... şimdi eli ayağı düzgün bi cbf 250 istiyorum yedek parça gibi tüm olumsuzluklarına ramen inazuma alıcak para henüz yok napıyım öle işte...

Temizi zor bulunuyor hocam. Kolay gelsin :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Cbf 250 nin temizini bulmak neden bu kadar zor?

Yeni başlayanların kullandığı modellere denk gelindiğinde yanlış kullanım sonucu yıprandığı görülüyor. Eğer tecrübeli kişilerce, özenli binilmiş bir makina bulursanız kaçırılmayacak bir motosiklet. Öyle kolay yıpranan bir model değil. Kaya gibi sağlam benzetmesi boşuna değil. Tabii bakımlarını ve parça değişimlerini önemsemek lazım. Özensiz kullanıcılar eskiyen parçaları orijinal olmayanlarla değiştirebiliyorlar. Bu da temiz görüntüyü bozuyor. İlanda görülen motosikleti güzelce incelemek lazım. Motosiklet temizse ben temizim der :) Yeterki siz görmek isteyin. Ben ülkemizde yaklaşık 1000 adet kadar cbf250+twister olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Yeni başlayanların kullandığı modellere denk gelindiğinde yanlış kullanım sonucu yıprandığı görülüyor. Eğer tecrübeli kişilerce, özenli binilmiş bir makina bulursanız kaçırılmayacak bir motosiklet. Öyle kolay yıpranan bir model değil. Kaya gibi sağlam benzetmesi boşuna değil. Tabii bakımlarını ve parça değişimlerini önemsemek lazım. Özensiz kullanıcılar eskiyen parçaları orijinal olmayanlarla değiştirebiliyorlar. Bu da temiz görüntüyü bozuyor. İlanda görülen motosikleti güzelce incelemek lazım. Motosiklet temizse ben temizim der :) Yeterki siz görmek isteyin. Ben ülkemizde yaklaşık 1000 adet kadar cbf250+twister olduğunu düşünüyorum.

Benim motorum bizim tabirimizle piston şamarladı. İlk aldığım zaman yağını pek kontrol etmedim bana 1170 tl masraf açtı. Tabi motor 500 tl ye de çıkıyordu ama ben masraftan kaçmadım bütün parçaları orjinal getirdim. Şu an tam istediğim kıvama geldi motor gerçekten cbf 250 bağımlılık yapan bir motor. Asfaltta üzmez yokuşta üzmez arazide üzmez yağmur çamur demez ve ben şuna dikkat ettim parça kalitesi gerçekten mükemmel. Yaklaşık 10 aydır kullanıyorum biraz düğün dernek sebebiyle satılığa çıkarmıştım şimdi tekrar vazgeçtim. Bu benim beşinci motorum ve ilk defa motora bindiğimi hissettim.
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Şu foruma girip şu başlığı gördükçe içim acıyo lan :) Ölü bi CBF 250 almıştım elimde patlamıştı. Zar zor satmıştım 125 lik makina fiyatına. Kaç yıl borcunu ödedim. Ne motordan zevk alabildim ne de cebimden çıkan paralara masraflara engel oalbildim.Motoru aldığım Ümraniyedeki motorcu abimden allah razı olsun ki motorun yağ pompasının çalışmadığını bile anlayamayacak kadar motorcuydu bana öyle sattı bende acemilik işte neyse iyi oldu ama çok şey öğrendim :)
 
Katılım
29 Ara 2011
Mesajlar
28
izmitte oturuyorum 3.5 milyarlik cbf250 ariyorum motorunu satacak varsa yakin bir yerlerden bana ulaşabilir mi .
 
Katılım
29 Ara 2011
Mesajlar
28
geldi geldi ama cbf250 sen başka ucuz ve 250 cc motor yok destro250 alacaktim herkes cin mali cin mali diye diye bezdirdirler simdi ise taamam Honda olsun diyorum yine bu kes elinde patlar diye diye bezdircekler sonuçta yine motorsuz kalicam gibime geliyor
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
geldi geldi ama cbf250 sen başka ucuz ve 250 cc motor yok destro250 alacaktim herkes cin mali cin mali diye diye bezdirdirler simdi ise taamam Honda olsun diyorum yine bu kes elinde patlar diye diye bezdircekler sonuçta yine motorsuz kalicam gibime geliyor

Bakımlarını düzgün yaptırırsan, kronik arızalarına dikkat edersen(eksantrik zinciri) hiçbirşey olmaz merak etme. Ama lütfen rica ediyorum bunu bütün motorcu arkadaşlarımdan, motor alacak arkadaşlardan çok rica ediyorum ÇİN MALI motor almayın. Ölü honda ölü ybr alın ama sıfır çin malı almayın.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Bu motoru bizim arkadaş aldı. Yani Motor kısmında bir sıkıntı yok gibi ama dışı turşu olmuş. En basitinden Egzosunu gümüşe boyamışlar ön gösterge kırılmış falan motor ezik yani. Sende sanki daha temiz duruyurdu bu makina

egzosu gümüşemi boyamışlar? o nasıl bi zevk yahu! ön gösterge bende kırılmıştı yan yatmıştım kavşakta geçen ağustos'ta belediye sağolsun ıslaktı yerler virajı alamamıştım topcase te çiziktir hatta sol tarafı ,ilk ve son kazam olmuştu o motorda.üst kapak değişecekti sadece yan sanayi 50 tl bişey değil,motor kısmında hiç bi sıkıntısı yok o makinanın ufak tefek kozmetik sorunlar harici evladiyelik motordur.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
egzosu gümüşemi boyamışlar? o nasıl bi zevk yahu! ön gösterge bende kırılmıştı yan yatmıştım kavşakta geçen ağustos'ta belediye sağolsun ıslaktı yerler virajı alamamıştım topcase te çiziktir hatta sol tarafı ,ilk ve son kazam olmuştu o motorda.üst kapak değişecekti sadece yan sanayi 50 tl bişey değil,motor kısmında hiç bi sıkıntısı yok o makinanın ufak tefek kozmetik sorunlar harici evladiyelik motordur.

Kullandım motoru gidişi birçok cbf'e göre tok gerçekten gaz hissiyatı var güzel tepkili.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
... yan yatmıştım kavşakta geçen ağustos'ta belediye sağolsun ıslaktı yerler virajı alamamıştım topcase te çiziktir hatta sol tarafı ,ilk ve son kazam olmuştu o motorda...

Bana bu motoru satan yılların motorcusu 50 yaşlarında bir amcaydı. "Suyu hiç sevmez, dikkat et" demişti. :) Ben bu tavsiyeye çok değer verip yağmurda hep sakin üst viteslerde sürdüm yağmurda hiç sıkıntım olmadı. Yağmur sürüşü, kar sürüşü seven gidip tenere alsın derim :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bana bu motoru satan yılların motorcusu 50 yaşlarında bir amcaydı. "Suyu hiç sevmez, dikkat et" demişti. :) Ben bu tavsiyeye çok değer verip yağmurda hep sakin üst viteslerde sürdüm yağmurda hiç sıkıntım olmadı. Yağmur sürüşü, kar sürüşü seven gidip tenere alsın derim :)

adam belediyenin ıslattığı yolda düşmüş gökhan :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Kullandım motoru gidişi birçok cbf'e göre tok gerçekten gaz hissiyatı var güzel tepkili.

öyledir kereta :), nede olsa rodajını ben yaptım 7.000 km e yakın 0 sorun kullandım...dediğim gibi evladiyelik motor üstündeki bakımları aksatılmadan üzmeden yormadan kullanılırsa çok yıllar binilir o motora.kozmetik sorunlar hava cıva.o dönem maddi sıkıntım olmasaydı kolay kolay satmazdım ki ben hemen hemen piyasa fiyatına vermiştim.senin arkadaş benim sattığım çocuktan gayet iyi fiyata almış, o fiyata o performansta cbf zor bulunur ki aksesuarlarıda cabası full orjinal givi.güle güle kullansın,
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Yanlış anlaşılmasın herkesin başına gelebilir, sadece suyu sevmez demek istemiştim. :) Aynı amca bir de "görmediğin yere girme" demişti. Ben bunu "görmediğin viraja vb.ye hızlı girme, yatırarak girme" olarak yorumluyorum. Belediyenin suyu, teyzeler, köpekler vb hep görmediğimiz yerde yakalıyor bizi.. Tabii ki herkesin başına gelebilir, kusur bulmak için demedim hasan başgan :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Arkadaşlar uzun bir süre sonra yollara geri dönüyorum.
Asıl gönlümdeki tarz cruiser olmasına rağmen bir japon alacak bütçem yok.
CBF 250 var bi tane gündemimizde. En azından Honda kullanılmış olurum diyorum. Nasıl motor diye sormaya gerek yok herhalde. Temiz kullanılmışsa kalitesi malum. Şehir içi için çok ideal. sanırım yakıt tüketimi de beni üzmez.
Ben olaya biraz romantik bakan biriyim. Bu motoru sever miyim? onunla bir gönül bağım oluşur mu önemli olan bu : )))
Henüz karar veremedim. Ne diyorsunuz : ))
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Yanlış anlaşılmasın herkesin başına gelebilir, sadece suyu sevmez demek istemiştim. :) Aynı amca bir de "görmediğin yere girme" demişti. Ben bunu "görmediğin viraja vb.ye hızlı girme, yatırarak girme" olarak yorumluyorum. Belediyenin suyu, teyzeler, köpekler vb hep görmediğimiz yerde yakalıyor bizi.. Tabii ki herkesin başına gelebilir, kusur bulmak için demedim hasan başgan :)


Hayat bize hep bilmediğimiz yerden soruyor be gökhan :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

Arkadaşlar uzun bir süre sonra yollara geri dönüyorum.
Asıl gönlümdeki tarz cruiser olmasına rağmen bir japon alacak bütçem yok.
CBF 250 var bi tane gündemimizde. En azından Honda kullanılmış olurum diyorum. Nasıl motor diye sormaya gerek yok herhalde. Temiz kullanılmışsa kalitesi malum. Şehir içi için çok ideal. sanırım yakıt tüketimi de beni üzmez.
Ben olaya biraz romantik bakan biriyim. Bu motoru sever miyim? onunla bir gönül bağım oluşur mu önemli olan bu : )))
Henüz karar veremedim. Ne diyorsunuz : ))

Gönül Bağı olacağı kesin. Torkuna ve gidon hissiyatına bayılıyorum
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Arkadaşlar uzun bir süre sonra yollara geri dönüyorum.
Asıl gönlümdeki tarz cruiser olmasına rağmen bir japon alacak bütçem yok.
CBF 250 var bi tane gündemimizde. En azından Honda kullanılmış olurum diyorum. Nasıl motor diye sormaya gerek yok herhalde. Temiz kullanılmışsa kalitesi malum. Şehir içi için çok ideal. sanırım yakıt tüketimi de beni üzmez.
Ben olaya biraz romantik bakan biriyim. Bu motoru sever miyim? onunla bir gönül bağım oluşur mu önemli olan bu : )))
Henüz karar veremedim. Ne diyorsunuz : ))

CBF 250 alacaksan eksantrik zinciri gibi bazı kronik arızalarına dikkat etmelisin. Hondanın kendine has "fü fü fü fü" şeklinde kanat sesi vardır. Ayrıca ufaktan da olsa şıkırtı ses geliyorsa motordan kesinlikle uzak dur. Satan adam sibop ayarından diyor ama kesinlikle sibop ayarı değil. Ya debriyaj tası ya krank kolu sebeptir o sese. Bana 1170 tl girdi. Başka kimseye girmesin diye cbf 250 nin herşeyini öğrendim. Ama sürüşü performansı çok güzel. Motorunla gönül bağın olur mu onu bilmem ama ben CBFmi kesinlikle satmam benimle beraber yaşlanacak benim çocuklarıma kalacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst