Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Bizim apartmanda biri almış xmax250. Apartmanın içine parkediyor. Bir kere apartmanın içinde gizliden bindim. Dizlerimin arası bir boş kaldı. Nası güvensiz, nası tehlikeli bi duygu. Hemen kalktım valla. :) Bence cbf 250'den sonra dizlerinin arasına deposunu alacağın yine bir 250 veya daha büyük hacim almak lazım. crusier tipi de olabilir bak ama maxi scooter veya scooter benzeri yeni kuvvetli motorlar denge açısından sağlıklı değil.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Bizim apartmanda biri almış xmax250. Apartmanın içine parkediyor. Bir kere apartmanın içinde gizliden bindim. Dizlerimin arası bir boş kaldı. Nası güvensiz, nası tehlikeli bi duygu. Hemen kalktım valla. :) Bence cbf 250'den sonra dizlerinin arasına deposunu alacağın yine bir 250 veya daha büyük hacim almak lazım. crusier tipi de olabilir bak ama maxi scooter veya scooter benzeri yeni kuvvetli motorlar denge açısından sağlıklı değil.

tespit doğru..aslında o diz arası boşluktan kaynaklı tribal duyguyu scooter lar için özel yapılan çantalar var sele ucu ile ön taraf arasına sıkıştırılan bir nebze o psikolojiden çıkıyor insan...bide x-max ta ayak pozisyonu ayrık yani düz zemin değil, kullanma fırsatım oldu fena değil rahat yani...gerçi hatunla binmek handikapım oldu bu zamana kadar er-5 ,agility city 125 ve cbf 250 den sonra x-max a binince kızda haklı olarak limuzine binmiş gibi oldu şimdi neymiş efendim illa öyle geniş seleli olacakmış alacağım motor kafamın etini yiyor :) cruiser şu aşamada beni sarmıyor orta yaşlarımda binecem ama son noktayıda onunla koyarım gibime geliyor güzel bir v makina ile...şu an için gönlüm er 6-n de bir iki kullanmışlığım oldu enfes bi makina...2008 / 10 model arası uygun bir önceki kasa..yeni kasaları maalesef çok para..
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
herkese merhaba aklımın her zaman bir köşesinde olan bir model cbf 250 şimdide bi fırsat geldi sanırım alacağım
şu ilan için ne dersiniz arkadaşlar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-yakit-cimrisi-cbf-250-138377437/detay
malum 44000 km motor yakın bakımlarında neler karşıma çıkabilir neleri değişmesi gerekir bakmam gereken özel bir şey var mı acaba bakım aralıkları kaç kmdir bu makinaların herkese teşekkürler.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
44.000 km bir motor için lastik,marş kömürü ve role,zincir dişli değişimi yapılmış bunlar +...fakat 44.000 km ise o makina egzantrik,debriyaj baskı-balata değişimide yapılmışmıdır bir sor, değişmişse kaç binde ve zaman öğren...değişmemişse motor arka blokta egzantrik gergi vidası vardır onun seviyesine bak iyi durumda ise vida 0 olmalı bloğa, uzatılmışmı kontrol et...sesini dinle,rolanti devrine bak 1.500 d/d sabit sayıyormu..egzozu ayağınla 5-10 sn.kapat motorun içinden ses geliyormu ediyormu bak...bakım aralıklarına gelince her 6.000 km de genel bakım, ortalama 3-4 bin km.de yağ ve filtre değişimi yaparsın.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
44.000 km bir motor için lastik,marş kömürü ve role,zincir dişli değişimi yapılmış bunlar +...fakat 44.000 km ise o makina egzantrik,debriyaj baskı-balata değişimide yapılmışmıdır bir sor, değişmişse kaç binde ve zaman öğren...değişmemişse motor arka blokta egzantrik gergi vidası vardır onun seviyesine bak iyi durumda ise vida 0 olmalı bloğa, uzatılmışmı kontrol et...sesini dinle,rolanti devrine bak 1.500 d/d sabit sayıyormu..egzozu ayağınla 5-10 sn.kapat motorun içinden ses geliyormu ediyormu bak...bakım aralıklarına gelince her 6.000 km de genel bakım, ortalama 3-4 bin km.de yağ ve filtre değişimi yaparsın.
çok teşekkür ederim abicim dediklerine dikkat edeceğim :rendeer:
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Selam gençlik, bir anket sorusu sorayım;

2. el alırken bizim motorda orijinal ayna mı yoksa daha şık farklı bir ayna mı sizi çeker?
.

(yuvarlak transalp aynası koysam çok mu yüksek kalır emin olamadım)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
CBF 250 gerçekten güzel motor yaklaşık 8 aydır kullanıyorum. Aldığımın ertesi ayı motor yağsızlıktan bizim tabirimizle "piston şamarladı" ve bana yaklaşık 1200 tl masraf açtı. Orjinal piston krank zincir komple yaptırdım. Yağ yakma sorunu da ortadan kalktı. Tam istediğim ayara geldi. Bundan önceki motorum mondial mcx di. Hondaya bindiğim zaman anladım şimdiye kadar bindiğim şeyin motosiklet olmadığını. Şu anda internete koydum biraz maddi sıkıntım var ama mayıs ayına kadar satılmazsa sonrasında satmayıda düşünmüyorum. ilgilenen olursa http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbf-250-135570690/detay/
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
2006 model gümüş gri, geçen yıl eylül de 0 motor yaptırıp ve bugüne kadar 7.500 km.yaptığım cbf 250 mi bugün sattım!

Bu motoru bizim arkadaş aldı. Yani Motor kısmında bir sıkıntı yok gibi ama dışı turşu olmuş. En basitinden Egzosunu gümüşe boyamışlar ön gösterge kırılmış falan motor ezik yani. Sende sanki daha temiz duruyurdu bu makina
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
2009 YILINDA cbf 250 vardı yine bu topik te paylaşımlarım vardı hey gidi günler... maddi durumdan dolayı satmıştım ozaman şimdi mondi MC-150 var fakat sıfır aldım 3 yıldır bende satıp yine cbf 250 almak istiyorum .. önceki makine beni çok üzmüştü acemiydim ekmeği yenmiş motoru aldığımı çok geç anlamıştım... şimdi eli ayağı düzgün bi cbf 250 istiyorum yedek parça gibi tüm olumsuzluklarına ramen inazuma alıcak para henüz yok napıyım öle işte...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst