- Katılım
- 26 Tem 2010
- Mesajlar
- 1,078
- Motosikleti
- VFR1200X
2009 YILINDA cbf 250 vardı yine bu topik te paylaşımlarım vardı hey gidi günler... maddi durumdan dolayı satmıştım ozaman şimdi mondi MC-150 var fakat sıfır aldım 3 yıldır bende satıp yine cbf 250 almak istiyorum .. önceki makine beni çok üzmüştü acemiydim ekmeği yenmiş motoru aldığımı çok geç anlamıştım... şimdi eli ayağı düzgün bi cbf 250 istiyorum yedek parça gibi tüm olumsuzluklarına ramen inazuma alıcak para henüz yok napıyım öle işte...
Temizi zor bulunuyor hocam. Kolay gelsin