Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Hangisi sensin onu anlamadım iki farklı kişi binmiş gibi senin motora kasklar farklı mont aynı falan :silent:

Hahaha :) aynı kişiyim. Başta hocanın emektar yarı açık kaskını taktım. Sonlara doğru kendi kaskımla da aksiyonlara gireyim dedim. Sürüşün %90'ı psikolojiktir derler ya, o hesap :) Yalnız mont yakmaya başladı. Yazlık robocop filan baksam iyi olacak galiba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

Bu da kızlara yönelik facebook kapağı :p

934124_10151649404335928_1184526018_n.jpg
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
"Bu senmisin?" diyenlere kapak olsun o zaman Gökhan :) Hayal değil gerçek :mrgreen:
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-acil-satilik-fiyat-dustuuuu-125575873/detay/


2006 Model Honda CBF 250 40bin 500 km de son 1.5 senedir 500 km den fazla yapmadım

fiyatıda 6 binden 4.500 en sonda 3.500 demiştim son olarak 2.800 diyorum 1 haftayada satılmazsa bu fiyata artık son sahibi olurum ne yapalım :thumleft:

n7zts.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------

İkinci eli bir cbf 150 değil Ama 250 cclerde ikinci eli kuvvetli makinalardan. Genel anlamda yedek parça sıkıntısı yok

Peki ben satmak için ne yapmalıyım

hayır fiyatı düşük yazıyorum ondan mı millet bişey vardır diyerek almıyor

onu da geçtim 1 kişi bakmaya gelse kesin alır motoru o kadar inanıyorum piyasada ki çoğu motordan ciğerli sesi belli ediyor zaten
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
SAdece bu fotoğrafa bakarak söylenecek çok birşey yok ciğerli olup olmaması aslında o kadar önemli değil zaten performans aralığı hemen hemen aynı bütün cbf'lerde.Önemli olan motorunun sağlıklı ve sorunsuz olması.. Yazının başında da dediğim gibi bu fotoğrafa bakarak selenin beyaz bişeyle kaplanmış olması bile sakın kızma ama beni bu motordan soğutur. Sonuç Kullandığımız motorlar CG serisi çançinlerden değil onlara ne yapsan gidiyor ama bizim motor orjinal olduğu sürece güzel.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Peki ben satmak için ne yapmalıyım

hayır fiyatı düşük yazıyorum ondan mı millet bişey vardır diyerek almıyor

onu da geçtim 1 kişi bakmaya gelse kesin alır motoru o kadar inanıyorum piyasada ki çoğu motordan ciğerli sesi belli ediyor zaten

İtiraf edeyim ben ilanı ilk görmüştüm ve motorda bişey vardır diye düşünen paranoyak insanlardan biriyim. :mrgreen: Bu galiba tamamen psikolojik. Motorda biraz modifiye ve renklerde değişiklik görünce herkes aynı yanılgıya kapılıyor.

@gökhan tebrikler cbf250 nin hakkını vermişsin. Ben hep abi bizim pegler yere değmez çok yukarda falan diye kendimi avutuyorum ama neredeyse değecekmiş fotoğraflarda :cat:
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
SAdece bu fotoğrafa bakarak söylenecek çok birşey yok ciğerli olup olmaması aslında o kadar önemli değil zaten performans aralığı hemen hemen aynı bütün cbf'lerde.Önemli olan motorunun sağlıklı ve sorunsuz olması.. Yazının başında da dediğim gibi bu fotoğrafa bakarak selenin beyaz bişeyle kaplanmış olması bile sakın kızma ama beni bu motordan soğutur. Sonuç Kullandığımız motorlar CG serisi çançinlerden değil onlara ne yapsan gidiyor ama bizim motor orjinal olduğu sürece güzel.


Orjinalinde motor koruma demirleri de yok çanta da yok onları da sökelim o zaman :sunny:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Orjinalinde motor koruma demirleri de yok çanta da yok onları da sökelim o zaman :sunny:

bir oto döşemeciye gidiyorsun 50 tl verip güzelce seleni yeniden kaplatıyorsun sonra tekrar foto çekip biraz detaylıca ama ilanı güncelliyosun dostum :) bu arada benim motorda satılık arayan çok alan yok ama ben 5.500 TL den aşağı inmem, he inerim 5.000 TL e bırakırım anca kasımdan sonra öncesi olmaz tok satıcı ihsan eylesin rabbim herkesi :p

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...model-servis-garantili,temiz-113557979/detay/

bu arada bizim motorların gerçekten şöhreti kötü beyler biran önce satıp elden çıkartmamız lazım bu seri Honda'nın yüz karasımıdır nedir anlayamadım ben :) he unutmadan elciklerimi değiştirdim Harris aldım bi çift taktım sürüş konforu müthiş arttı, orjinalleri kabak tadı vermeye başlamıştı son zamanlarda.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. önde koruma demirim olmadığı için yatırırken hala biraz çekiniyorum. Koruma demiri için nereyi önerirsiniz? Bu arada Cumartesi veya Pazar Kadıköy'de bir buluşma yapalım mı?

bir oto döşemeciye gidiyorsun 50 tl verip güzelce seleni yeniden kaplatıyorsun sonra tekrar foto çekip biraz detaylıca ama ilanı güncelliyosun dostum :) bu arada benim motorda satılık arayan çok alan yok ama ben 5.500 TL den aşağı inmem, he inerim 5.000 TL e bırakırım anca kasımdan sonra öncesi olmaz tok satıcı ihsan eylesin rabbim herkesi :p

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...model-servis-garantili,temiz-113557979/detay/

bu arada bizim motorların gerçekten şöhreti kötü beyler biran önce satıp elden çıkartmamız lazım bu seri Honda'nın yüz karasımıdır nedir anlayamadım ben :) he unutmadan elciklerimi değiştirdim Harris aldım bi çift taktım sürüş konforu müthiş arttı, orjinalleri kabak tadı vermeye başlamıştı son zamanlarda.

İşte bu motor gerçekten süper temiz duruyor. Bence bir araç eski bile olsa ilanda çok temiz ve orijinal duruyorsa alıcısı çıkar. İlk motorum olan bu motoru "sıfır bilgi ile" alırken onlarca ilan bakmıştım. Hepsini çok detaylı inceledim. Hedefim "kırmızı", "çok temiz", "20-25 bini geçmemiş" bir "cbf 250" idi. bu şekilde bakınca bu işe yeni başlayan bir kardeşimiz de bizim motorları gördüğünde kendi "renk" takıntısı ve temizlik kaygısı ile karşımıza çıkacak. Böyle düşündüğüm için sinyallerimi beyaz ledlerle değiştirmiyorum. Renkleri biraz matlaşmış, orijinalini alıp değiştireyim diyorum. Tek istisna aynalar olabilir belki. Orijinal aynalar çok eski moda, biraz kurye işi ve güvenli değil. Bunun dışında olabildiğince "temiz" izlenimini korumak lazım, naçizane görüşüm. :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Orjinalinde motor koruma demirleri de yok çanta da yok onları da sökelim o zaman :sunny:


Ya kardeşim senin motoruna kötü iyi bişey mi dedik? 1 tane arka sağdan foto koymuşsun, sonra "benim motorum neden satılmıyor". Neden acaba? Gördüğümüz kadar yorumu yukarıdaki mesajımda yaptım ama orjinallikten bahsedince, nedense mevzuyu koruma demiri ve arka çantaya getirdin.
Koruma demiri çanta onlar bütün motorlarda extradır orjinalliğin İÇİNE ETMEDİKTEN sonra çanta, ön cam, koruma demiri bunlar bir bakıma mecburi işler. Tamam mecburiyetten satmanı anladıkda neden fiyat bu kadar düşük diye sorarlar adama. Ben sana söyleyeyim ozaman; Ya tefeciden borç aldın adamlar tepende, ya motorun kurye motorun imanı gevremiş yada kazalı. Varmı ekleyeceğin bişey?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------

bir oto döşemeciye gidiyorsun 50 tl verip güzelce seleni yeniden kaplatıyorsun sonra tekrar foto çekip biraz detaylıca ama ilanı güncelliyosun dostum :) bu arada benim motorda satılık arayan çok alan yok ama ben 5.500 TL den aşağı inmem, he inerim 5.000 TL e bırakırım anca kasımdan sonra öncesi olmaz tok satıcı ihsan eylesin rabbim herkesi :p

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...model-servis-garantili,temiz-113557979/detay/

bu arada bizim motorların gerçekten şöhreti kötü beyler biran önce satıp elden çıkartmamız lazım bu seri Honda'nın yüz karasımıdır nedir anlayamadım ben :) he unutmadan elciklerimi değiştirdim Harris aldım bi çift taktım sürüş konforu müthiş arttı, orjinalleri kabak tadı vermeye başlamıştı son zamanlarda.

Kimse cbf 250 binmesin diyorsun yani ? Ciddimisin şakamı :mrgreen:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Ya kardeşim senin motoruna kötü iyi bişey mi dedik? 1 tane arka sağdan foto koymuşsun, sonra "benim motorum neden satılmıyor". Neden acaba? Gördüğümüz kadar yorumu yukarıdaki mesajımda yaptım ama orjinallikten bahsedince, nedense mevzuyu koruma demiri ve arka çantaya getirdin.
Koruma demiri çanta onlar bütün motorlarda extradır orjinalliğin İÇİNE ETMEDİKTEN sonra çanta, ön cam, koruma demiri bunlar bir bakıma mecburi işler. Tamam mecburiyetten satmanı anladıkda neden fiyat bu kadar düşük diye sorarlar adama. Ben sana söyleyeyim ozaman; Ya tefeciden borç aldın adamlar tepende, ya motorun kurye motorun imanı gevremiş yada kazalı. Varmı ekleyeceğin bişey?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------



Kimse cbf 250 binmesin diyorsun yani ? Ciddimisin şakamı :mrgreen:

şakayla karışık Sadri Alışık'ım :mrgreen: bence binilsin binilmesinede satması zor gitgidede zorlaşıyor kanımca gerçekten kötü bir ünü var tel açan herkese hikaye anlatıyorum gibi millet ön yargılı bu motora karşı basit bir durum tespiti ,yoksa satılmazsada ben binerim şehir içi sıkıntı yok daha 4.500 Km.de :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. önde koruma demirim olmadığı için yatırırken hala biraz çekiniyorum. Koruma demiri için nereyi önerirsiniz? Bu arada Cumartesi veya Pazar Kadıköy'de bir buluşma yapalım mı?



İşte bu motor gerçekten süper temiz duruyor. Bence bir araç eski bile olsa ilanda çok temiz ve orijinal duruyorsa alıcısı çıkar. İlk motorum olan bu motoru "sıfır bilgi ile" alırken onlarca ilan bakmıştım. Hepsini çok detaylı inceledim. Hedefim "kırmızı", "çok temiz", "20-25 bini geçmemiş" bir "cbf 250" idi. bu şekilde bakınca bu işe yeni başlayan bir kardeşimiz de bizim motorları gördüğünde kendi "renk" takıntısı ve temizlik kaygısı ile karşımıza çıkacak. Böyle düşündüğüm için sinyallerimi beyaz ledlerle değiştirmiyorum. Renkleri biraz matlaşmış, orijinalini alıp değiştireyim diyorum. Tek istisna aynalar olabilir belki. Orijinal aynalar çok eski moda, biraz kurye işi ve güvenli değil. Bunun dışında olabildiğince "temiz" izlenimini korumak lazım, naçizane görüşüm. :)

eyvallah dostum motorum gerçektende süper temizdir pimpirikli adamım ben sevmem yağ pas toz kir aslan bindiği motordan belli olur:mrgreen: bu arada sinyal mevzuuna değinmişken bu cb125 e lerin sinyalleri bizimkilerle aynı tip ve füme renk bilirsiniz belki ,benim motorda gri süper olur gibi geliyor yapacam bi operasyon :bounce:
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. önde koruma demirim olmadığı için yatırırken hala biraz çekiniyorum. Koruma demiri için nereyi önerirsiniz? Bu arada Cumartesi veya Pazar Kadıköy'de bir buluşma yapalım mı?



İşte bu motor gerçekten süper temiz duruyor. Bence bir araç eski bile olsa ilanda çok temiz ve orijinal duruyorsa alıcısı çıkar. İlk motorum olan bu motoru "sıfır bilgi ile" alırken onlarca ilan bakmıştım. Hepsini çok detaylı inceledim. Hedefim "kırmızı", "çok temiz", "20-25 bini geçmemiş" bir "cbf 250" idi. bu şekilde bakınca bu işe yeni başlayan bir kardeşimiz de bizim motorları gördüğünde kendi "renk" takıntısı ve temizlik kaygısı ile karşımıza çıkacak. Böyle düşündüğüm için sinyallerimi beyaz ledlerle değiştirmiyorum. Renkleri biraz matlaşmış, orijinalini alıp değiştireyim diyorum. Tek istisna aynalar olabilir belki. Orijinal aynalar çok eski moda, biraz kurye işi ve güvenli değil. Bunun dışında olabildiğince "temiz" izlenimini korumak lazım, naçizane görüşüm. :)


2 seneye yakındır bende bir kere durduğu yerde düştü o kadar benden önceki sahibi de benim gibi kullanmıyan biriydi kendi işi vardı

bugun sahincilerden çok mesaj aldım satmaktan vazgececem sonunda
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
Ya kardeşim senin motoruna kötü iyi bişey mi dedik? 1 tane arka sağdan foto koymuşsun, sonra "benim motorum neden satılmıyor". Neden acaba? Gördüğümüz kadar yorumu yukarıdaki mesajımda yaptım ama orjinallikten bahsedince, nedense mevzuyu koruma demiri ve arka çantaya getirdin.
Koruma demiri çanta onlar bütün motorlarda extradır orjinalliğin İÇİNE ETMEDİKTEN sonra çanta, ön cam, koruma demiri bunlar bir bakıma mecburi işler. Tamam mecburiyetten satmanı anladıkda neden fiyat bu kadar düşük diye sorarlar adama. Ben sana söyleyeyim ozaman; Ya tefeciden borç aldın adamlar tepende, ya motorun kurye motorun imanı gevremiş yada kazalı. Varmı ekleyeceğin bişey?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------



Kimse cbf 250 binmesin diyorsun yani ? Ciddimisin şakamı :mrgreen:


Kurye motoru da değil kazalı da değil :cat:

2 seneye yakındır bende bir kere durduğu yerde düştü o kadar benden önceki sahibi de benim gibi kullanmıyan biriydi kendi işi vardı

bugun sahincilerden çok mesaj aldım satmaktan vazgececem sonunda:queen:

Bu arada acil durum da ortadan kalktı :cherry: artık CBF 150 harici takasa girmem . 4.000 yazarım 3.500 den de aşağı vermem satılmazsa da son sahibi olurum :bounce:
 
Katılım
13 Eyl 2012
Mesajlar
28
Motor ancak bugün elime geçebildi kısa bir sürüş yaptım çok hoşuma giti ilerleyen zamanlarda deneyimlerimi paylaşacağım

Farkettim ki yapılacak çok şey var motoru orjinal haline getirmeye çalışıcam
Benden önceki sahibi pek orjinal bırakmamış
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
S.a arkadaşlar size bir sorum olacak. Henüz 1 haftadır cbf250 kullanıyorum. İkinci el aldım lastikleri pek iyi durumda değil yeni lastik almam lazım. Üzerindeki arka lastik ebatı 130/70-17 ama 140/70-17 lastik takmak istiyorum yani cbr250 lerin lastik ebatı acaba uyar mı deneyen var mı? Birde marka konusunda orta seviye fiyatlarda şu lastiği al diyebileceğiniz lastik var mı? Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim. Saygılar.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
S.a arkadaşlar size bir sorum olacak. Henüz 1 haftadır cbf250 kullanıyorum. İkinci el aldım lastikleri pek iyi durumda değil yeni lastik almam lazım. Üzerindeki arka lastik ebatı 130/70-17 ama 140/70-17 lastik takmak istiyorum yani cbr250 lerin lastik ebatı acaba uyar mı deneyen var mı? Birde marka konusunda orta seviye fiyatlarda şu lastiği al diyebileceğiniz lastik var mı? Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim. Saygılar.


130 70 17 orjinalidir ondan saşma derim bende bir ara cbr 250 lastiği düşündüm ama vazçgeçtim

kızıltoprak ta pirelli var mototalın yanında orda bir arka lastik fiyatına 470 lira fiyat çekmişlerdi geçen sene bende gittim internetten buldum 90 liraya bir sıfır 130 70 arka lastik sonra gittim fikirtepe metrobüs durağının ordaki motosikletçilerden birine 30 liraya da taktırdım daha 500 km yapmadı sıfır gibi 2 ay hava basmasam yine inmiyor :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

cruzer27 abi motorla takas düşünür müsün cbf250 yi :)

mesaj atmışsınız cevap yazdım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

http://www.ikinciel.com/diger-vasita-motosiklet-honda-cbf-250-takasli-honda-cbf-250-2006-model-29146526

detaylı resimleri yukarda ki ilana ekledim takas olarak düşük hacimli motor + para yada iphone 5 galaxi s4 gibi elektronik cihazlar düşünebilirim
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
130 70 17 orjinalidir ondan saşma derim bende bir ara cbr 250 lastiği düşündüm ama vazçgeçtim

kızıltoprak ta pirelli var mototalın yanında orda bir arka lastik fiyatına 470 lira fiyat çekmişlerdi geçen sene bende gittim internetten buldum 90 liraya bir sıfır 130 70 arka lastik sonra gittim fikirtepe metrobüs durağının ordaki motosikletçilerden birine 30 liraya da taktırdım daha 500 km yapmadı sıfır gibi 2 ay hava basmasam yine inmiyor :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------



mesaj atmışsınız cevap yazdım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

http://www.ikinciel.com/diger-vasita-motosiklet-honda-cbf-250-takasli-honda-cbf-250-2006-model-29146526

detaylı resimleri yukarda ki ilana ekledim takas olarak düşük hacimli motor + para yada iphone 5 galaxi s4 gibi elektronik cihazlar düşünebilirim

abi ilanı yeni gördüm buji ve akü ise tek derdi sıkıntı değil abi alınır onlar başka sorunu olmasında anlaşırsak tabi :)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
S.a arkadaşlar size bir sorum olacak. Henüz 1 haftadır cbf250 kullanıyorum. İkinci el aldım lastikleri pek iyi durumda değil yeni lastik almam lazım. Üzerindeki arka lastik ebatı 130/70-17 ama 140/70-17 lastik takmak istiyorum yani cbr250 lerin lastik ebatı acaba uyar mı deneyen var mı? Birde marka konusunda orta seviye fiyatlarda şu lastiği al diyebileceğiniz lastik var mı? Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim. Saygılar.

Bende arka tekeri 1 yıldır 140 lık olarak kullanıyorum. Twister kullanan bir arkadaşım daha var oda 140 lık aldı geçen yazdan beri kullanıyor hiç bir sorun olmaz daha öncede tartışılmıştı. Görüntü dışında bir fark hissetmezsin.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
Bende arka tekeri 1 yıldır 140 lık olarak kullanıyorum. Twister kullanan bir arkadaşım daha var oda 140 lık aldı geçen yazdan beri kullanıyor hiç bir sorun olmaz daha öncede tartışılmıştı. Görüntü dışında bir fark hissetmezsin.

twister ile cbf 250 aynı değil ki twistera olur cbf 250 ye olmaz twister bir kere cbf 250 den daha hızlı birde eski model cbf 250 daha sonra çıktı
 
Katılım
6 Eyl 2011
Mesajlar
131
Selamunaleyküm
Arkadaşlar kilometre rediktörü arıyorum,daha önce alan,bilen,bulan varsa irtibata geçerse çok sevinirim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst