yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. önde koruma demirim olmadığı için yatırırken hala biraz çekiniyorum. Koruma demiri için nereyi önerirsiniz? Bu arada Cumartesi veya Pazar Kadıköy'de bir buluşma yapalım mı?
İşte bu motor gerçekten süper temiz duruyor. Bence bir araç eski bile olsa ilanda çok temiz ve orijinal duruyorsa alıcısı çıkar. İlk motorum olan bu motoru "sıfır bilgi ile" alırken onlarca ilan bakmıştım. Hepsini çok detaylı inceledim. Hedefim "kırmızı", "çok temiz", "20-25 bini geçmemiş" bir "cbf 250" idi. bu şekilde bakınca bu işe yeni başlayan bir kardeşimiz de bizim motorları gördüğünde kendi "renk" takıntısı ve temizlik kaygısı ile karşımıza çıkacak. Böyle düşündüğüm için sinyallerimi beyaz ledlerle değiştirmiyorum. Renkleri biraz matlaşmış, orijinalini alıp değiştireyim diyorum. Tek istisna aynalar olabilir belki. Orijinal aynalar çok eski moda, biraz kurye işi ve güvenli değil. Bunun dışında olabildiğince "temiz" izlenimini korumak lazım, naçizane görüşüm.