- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
Bana da temiz ön far lazım, çıkmasını bulabileceğimiz biri var mı?
---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:56 ----------
http://files.bs-motoparts.eu/img/0/puig/cockpitverkleidungen/anbau-wave.jpg
Arkadaşlar bu cam dan arıyorum
Bulabilirsen bana da haber ver,ben bulursam da sana haber veririm..
Caddebostan buluşması.. Arkadaşlar ne yapalım gidelim mi?
http://www.motosiklet.net/forum/etk...21-00-samet-agir-caddebostan-bulusmasi-4.html
Yokmu beyler cumartesi Caddeye gelen? Unreal var bitek bizden galiba..
S.a arkadaşlar dün 2006model cbf 250 aldım km 20.000de henüz. Teslim almaya pazartesi gideceğim alırken dikkat etmem gereken birşey var mı yani kronik arızası vs.
Selamunaleyküm
Bugün itibari ile bende aranıza katılmış bulunmaktayım
2006 model 40000km (Siyah) CBF250 ile aranıza beni de kabul ederseniz sevinirim..
Tekirdağ ili Çorlu ilçesindenim bu arada![]()
S.a arkadaşlar dün 2006model cbf 250 aldım km 20.000de henüz. Teslim almaya pazartesi gideceğim alırken dikkat etmem gereken birşey var mı yani kronik arızası vs.
İkinci eli bir cbf 150 değil Ama 250 cclerde ikinci eli kuvvetli makinalardan. Genel anlamda yedek parça sıkıntısı yok
merhaba yeni motorun hayırlı olsun ben de çorluda oturuyorum siyah cbf 250 var bende de belki karşılaşırız![]()
Fotoğraf kareleri çok güzel Çıkmış Gökhan. CBF'te mutlu gözüküyor Peki o Beyaz eldiven ne ayak?