Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaslar, 2006 model cbf250 satin alarak araniza katildim.

Hayırlı uğurlu olsun.. En yakında fotolar lütfen :) Çok olalım çoğalalım istanbulda buluşma yapalım Yer mekan fark etmez.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

Kulübe hoşgeldin! Fotolarını da bekliyoruz. :)

Bu arada arkadaşlar bir haftasonu buluşması yapalım mı? Forumda buluşmalar için ayrı bir yer, bir etkinlik bölümü var mı ben pek hakim değilim. Herkes istediği başlıkta mı organize oluyor? Bir de cbf 250/twister sahibibi kaç kişiyiz merak ediyorum. Bağdat Caddesinde kortej oluşturacak kadar çok muyuz mesela? :p

.


Kortejin kralı bizde :mrgreen: 10 moto olurmuyuz Gökhan ? Valla olursa süper olur hem banada yakın cadde
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Arkadaşlar kimse benim sorularıma bakmadı sanırım. Kimsenin bu konuda bilgisi yokmu ? 2-3 güne alacağım lastik ama hâlâ sizlerden bilgi bekliyorum.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Arkadaslar tesekkur ederim hos bulduk, c.tesi gunu motoru aldigim knkamla tekirdaga gazliyoruz, pazar gunude ucmak deredeyiz. P.tesi sabahi donuyoruz.

Lastik olarak onerim su, arkadasim motoru satmadan once buz motordan balans dahil 460.00 tl ye michelan pilot sport aldirdim inanin virajlarda cok basarili. Tavsiye ederim bu lastigi, arti olarakon amortisorlere daha kalin yag koyduk trafikte agrasif kullanimda on amortisorler sonme yapmadigi icin on tekerlek ve direksiyonun uyumu inanilmaz basarili.

---------- Post added at 05:39 ---------- Previous post was at 05:34 ----------



Soldaki yakisikli benim oglum, sagdaki kawa ER-6n yeni aldik.

Pazar gunu ucmak deresine gidiyoruz bende ilk defa gidiyorum gelmek isteyen olursa haber verin arkadaslar. Yollar virajli imis yatcaz kalcaz

---------- Post added at 05:48 ---------- Previous post was at 05:39 ----------

Motorumla ilgili bir kac bilgi paylasmak istiyorum 2006 model 40 bin km de aldim,
Egzantrik zinciri Orj
Debriyaj balatasi
disli seti
oringli Did zincir
Rizoma elcik ve kafaliklar
Aynalar
Ust kapak elden gecti
Karbrator elden gecti kommple
on masalar pres ve kalin yag uygulamasi ( amortisorler)
Michelan pilot sport lastikler.
Yaklasik usta dahil 3200 tl para harcadi arkadasim ve benim ustam topladi. Sonra

---------- Post added at 05:56 ---------- Previous post was at 05:48 ----------

Arkadaşlar kimse benim sorularıma bakmadı sanırım. Kimsenin bu konuda bilgisi yokmu ? 2-3 güne alacağım lastik ama hâlâ sizlerden bilgi bekliyorum.


Buz motor balans dahil 460 TL, michelan pilot sport, siddetle tavsiye ediyorum dostum.

---------- Post added at 06:00 ---------- Previous post was at 05:56 ----------

Kortej ve bulusma konusunda 3 kisiyiz cbf250 transalp ve er6 muhresem 3 lu haftada 3 4 kez dolaniyoruz agirlikli kilyosa gidiyoruz, organizasyon yaparsaniz seve seve katiliriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
dostum ucmak dere yolu virajlı evet.. ama yol cok bozuk.. lastık tamır spreyı alın derım. baraj ınsaatı sebebıyle darma duman bı yoldan gıdıceksınız. yolun büyük bi kısmı bozuk.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
dostum ucmak dere yolu virajlı evet.. ama yol cok bozuk.. lastık tamır spreyı alın derım. baraj ınsaatı sebebıyle darma duman bı yoldan gıdıceksınız. yolun büyük bi kısmı bozuk.

Dostum uyari icin tesekkur ederim sende gelmek istersen mutlaka beklerim, c.tesi aksami ordayim zaten arrkadaslarim tekirdagli kesin tanirsin, benim motorda 59 plakali degistirmedim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
ben merkezde değilim çorludayım. merkezdemi olucaksınız ? 0539 643 83 58 kayıt et no. cay sohbetıne katılabılırız
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaslar tesekkur ederim hos bulduk, c.tesi gunu motoru aldigim knkamla tekirdaga gazliyoruz, pazar gunude ucmak deredeyiz. P.tesi sabahi donuyoruz.

Lastik olarak onerim su, arkadasim motoru satmadan once buz motordan balans dahil 460.00 tl ye michelan pilot sport aldirdim inanin virajlarda cok basarili. Tavsiye ederim bu lastigi, arti olarakon amortisorlere daha kalin yag koyduk trafikte agrasif kullanimda on amortisorler sonme yapmadigi icin on tekerlek ve direksiyonun uyumu inanilmaz basarili.

---------- Post added at 05:39 ---------- Previous post was at 05:34 ----------

[url]http://m1305.hizliresim.com/19/3/mpx1d.jpg[/url]

Soldaki yakisikli benim oglum, sagdaki kawa ER-6n yeni aldik.

Pazar gunu ucmak deresine gidiyoruz bende ilk defa gidiyorum gelmek isteyen olursa haber verin arkadaslar. Yollar virajli imis yatcaz kalcaz

---------- Post added at 05:48 ---------- Previous post was at 05:39 ----------

Motorumla ilgili bir kac bilgi paylasmak istiyorum 2006 model 40 bin km de aldim,
Egzantrik zinciri Orj
Debriyaj balatasi
disli seti
oringli Did zincir
Rizoma elcik ve kafaliklar
Aynalar
Ust kapak elden gecti
Karbrator elden gecti kommple
on masalar pres ve kalin yag uygulamasi ( amortisorler)
Michelan pilot sport lastikler.
Yaklasik usta dahil 3200 tl para harcadi arkadasim ve benim ustam topladi. Sonra

---------- Post added at 05:56 ---------- Previous post was at 05:48 ----------




Buz motor balans dahil 460 TL, michelan pilot sport, siddetle tavsiye ediyorum dostum.

---------- Post added at 06:00 ---------- Previous post was at 05:56 ----------

Kortej ve bulusma konusunda 3 kisiyiz cbf250 transalp ve er6 muhresem 3 lu haftada 3 4 kez dolaniyoruz agirlikli kilyosa gidiyoruz, organizasyon yaparsaniz seve seve katiliriz.

Hayırlı uğurlu olsun.. Güzel motor.
 
Katılım
6 Eyl 2011
Mesajlar
131
Selamunaleyküm
Bugün itibari ile bende aranıza katılmış bulunmaktayım :)
2006 model 40000km (Siyah) CBF250 ile aranıza beni de kabul ederseniz sevinirim..
Tekirdağ ili Çorlu ilçesindenim bu arada :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
sahibindende cok takip ettin o ilanı :) hayırlı olsun güle güle kullan
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
... Çok olalım çoğalalım istanbulda buluşma yapalım Yer mekan fark etmez. Kortejin kralı bizde :mrgreen: 10 moto olurmuyuz Gökhan ? Valla olursa süper olur hem banada yakın cadde

Son 3 sayfada 9-10 kişi saydım Hasan ama tabii edirne ve tekirdağ oluşumunu da dahil ettim :) edirne, tekirdağ ekibi; istanbul'a gelirseniz biz de sizin mekanlarınıza deplasmana gelelim, tekirdağ köftesi, edirne ciğeri olaylarına da girelim inceden :) Bu arada önümüzdeki cumartesi günü murat denizhan hocadan kendi motorumla gs3 alacağım. istanbul parkın yanında kendi pisti varmış. deneyimleri ve çekebilirsem fotoları buradan paylaşacağım. ben kendisini honda güvenlşi sürüşten tanımıştım. bu kurumu kuran ve ayrılıp kendi okulunu kuran sensei gibi bir adam. tanımak isteyenler için sitesi: www.muratdenizhan.com

Tekerler düz bassın, hava süper, herkese güzel sürüşler... :cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2012
Mesajlar
28


Uploaded with ImageShack.us

Arkadaşlar merhaba, motor olmayınca uzun zamandır yazamıyordum bir fotoğraf geldi yakındada elimde olacak ama yapılacak bi kaç iş var

-Elcikler değişecek
-Sol sinyal takılacak
-Ön çamurluk değişecek
-Topcase takılacak

Bunlar dışında motorun yürür aksamı iyi bir sorun yok :)

Önerilerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum

Edirneye bekleriz :cherry:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hayırlı olsun.. Elcikleri değiştir evet :mrgreen: Ön çamurlukta ne var *?
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Baska bir twisterdan halletmeyi dusunuyorum

Bana da temiz ön far lazım, çıkmasını bulabileceğimiz biri var mı?

---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:56 ----------

anbau-wave.jpg


Arkadaşlar bu cam dan arıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst