Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
22
Gökhan Bey; çok güzel anlatmışsınız. 10 yıldır aralıksız iki teker üstündeyim, defalarca tehlikeler yaşadım İstanbul trafiğinde....Ancak son olayda işler değişti, oğlum da yanımdaydı..... Foça'nın avantajlarından yararlanıp bu yaz rüzgar sörfüne mi başlasam diyorum... Bir süre binesim yok gibi. Aile meclisinin gündemi de bu.
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
5
2007 model cbf 250 almak istiyorum,performansı artıları ve eksileri nelerdir,bilen arkadaşlar varsa bilgi paylaşsın lütfen..
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Beşiktaştaki kız Fena :)

Evet oldukça güzeller dermişim :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

Gökhan Bey; çok güzel anlatmışsınız. 10 yıldır aralıksız iki teker üstündeyim, defalarca tehlikeler yaşadım İstanbul trafiğinde....Ancak son olayda işler değişti, oğlum da yanımdaydı..... Foça'nın avantajlarından yararlanıp bu yaz rüzgar sörfüne mi başlasam diyorum... Bir süre binesim yok gibi. Aile meclisinin gündemi de bu.

Teşekkür ederim, içimden geldi yazayım dedim. Farklı şeyler de denemek lazım aslında. Sörf de güzel olabilir. Denizde adrenalin veren çok güzel şeyler var. Geçen yaz ilk defa jetski yaptım. Tam gaz açtığında ivmelenme çok tanıdık :) Dalgaların üstünden kesiliyor, zıplıyor filan. Hepimiz için hayırlısı diyorum.

.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
2007 model cbf 250 almak istiyorum,performansı artıları ve eksileri nelerdir,bilen arkadaşlar varsa bilgi paylaşsın lütfen..

Katalizörlü olduğundan 22 bg motor var. yol tutuş ve sürüş pratiği güzel. Amortisörleri cadde için denebilir. İkinci eli akıcı. 20.000 km'de egzantirik zinciri ses yapmaya başlıyor periyodik sıkıntısı denebilir.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
12
Arkadaşlar bana acele twister'ın alt km redüktörü lazım.Nasıl ve nereden temin edebilirim? Bi yardımcı olursanız sevinirim...
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
12
İmer kardeş oraya da sordum ama maalesef yok ve gelmez dediler. Acaba çıkma satan yerler var mıdır? Diğer üye arkadaşlar sizlerin de önerilerini bekliyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Merhaba arkadaşlar,
Haziran sonu Karadeniz turuna çıkacağım inşallah. Yavaş yavaş eksiklerimi toparlıyorum. Fakat motorun tekerini değiştirmek istiyorum yola çıkmadan önce. Islakta da performansı iyi olan bizim motora uyumlu tavsiye edebileceğiniz bir marka varmı?
Ayrıca izmir yada manisa da balans ayarı yapıp takabilecek bildiğiniz bir yer varsa onuda söylermisiniz.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
52
Arkadaşlar ben cbf 250 almayı düşünüyorum. Şuan sahip olduğum motor ile aralarında 100cc'lik bir fark var. Görüntü olarak aşağı yukarı aynı ama daha atik bir motorsiklet istiyorum. Elbette biraz daha fazla yakacak, gülü seven dikenine katlanır :) Bulduğum cbf 5000 tl değerinde, 35.000 km'de, 2006 odel, 2007 trafiğe çıkışlı, görselinde kusursuz ama içinde nasıl bilmiyorum. Almaya karar verirsem ustaya götürtücem. Sizce cbf 250'lerin zamanı geçiyor mu? almaya değer mi? (motorsiklet sahibin.com'da "bodrum" )
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
94
Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar...

Merhaba arkadaşlar,
Haziran sonu Karadeniz turuna çıkacağım inşallah. Yavaş yavaş eksiklerimi toparlıyorum. Fakat motorun tekerini değiştirmek istiyorum yola çıkmadan önce. Islakta da performansı iyi olan bizim motora uyumlu tavsiye edebileceğiniz bir marka varmı?
Ayrıca izmir yada manisa da balans ayarı yapıp takabilecek bildiğiniz bir yer varsa onuda söylermisiniz.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
kışın 5-5,5 lt olan benzin sarfiyatım şu an itibarı ile 100 km.de ortalama 4,4 lt.e indi.agresif kullanımda hemde!
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
3.500 e düşürdüm CBF 250 2006 MODEL SON 2 SENEDİR 500 KM KULLANDIM 40.000 DE BİR KAÇ AYDIR KULLANMADIM YİNE BRANDASI VS ARADA BİR LASTİKLERİNİ ŞİSİRDİM O KADAR http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-lada-takasli-2006-model-honda-121091190/detay/# İİLANDA 6.500 YAZIYOR AMA 3.500 3.400 E VERİYORUM
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
kışın 5-5,5 lt olan benzin sarfiyatım şu an itibarı ile 100 km.de ortalama 4,4 lt.e indi.agresif kullanımda hemde!

Bu yakıt tüketimine nasıl ulaşıyorsunuz çok şaşırıyorum. Ben 3,6 litrenin üzerinde hiç yakmadım ve agresif kullanıyorum :cyclopsan
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Yakıt konusunda 5,5 4,5 lt yakmanız gerçekten ilginç.. Ben uzun yol yaptım 15 gün önce grup sürüşü oldu bu ve 80 km hız geçilmedi 325 km sonra 50 tl Benzin rezerveye indi.. Sonra bu hafta sonu bu sefer tek başıma bir iş için uzun yola çıktım , yine 50 tl benzin 110-130 km hız arası 285 km gittim. bendeki ortalama 3,5 - 3,8 litre çıkıyor.. 4 litreyi kışın çok jikle açmamdan dolayı yakalamıştım ama onunda motor çok yakıyor manasına gelmemesi lazım.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
değerler gitgide düşüyor çünkü motor hali hazırda daha 4.000 km yol yaptı komple motor yenilendikten sonra, rodaj meselesi sanırım :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Arkadaslar, 2006 model cbf250 satin alarak araniza katildim.

Kulübe hoşgeldin! Fotolarını da bekliyoruz. :)

Bu arada arkadaşlar bir haftasonu buluşması yapalım mı? Forumda buluşmalar için ayrı bir yer, bir etkinlik bölümü var mı ben pek hakim değilim. Herkes istediği başlıkta mı organize oluyor? Bir de cbf 250/twister sahibibi kaç kişiyiz merak ediyorum. Bağdat Caddesinde kortej oluşturacak kadar çok muyuz mesela? :p

.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst