Gökhan Bey; çok güzel anlatmışsınız. 10 yıldır aralıksız iki teker üstündeyim, defalarca tehlikeler yaşadım İstanbul trafiğinde....Ancak son olayda işler değişti, oğlum da yanımdaydı..... Foça'nın avantajlarından yararlanıp bu yaz rüzgar sörfüne mi başlasam diyorum... Bir süre binesim yok gibi. Aile meclisinin gündemi de bu.