- Katılım
- 26 Tem 2010
- Mesajlar
- 1,078
- Motosikleti
- VFR1200X
70km kadar gider tabi max bu dediğim değer. Sen en fazla 30 - 40 km git bence...
---------- Post added at 22:24 ---------- Previous post was at 22:21 ----------
Bu motordan sonra 250 lik motor gitmez bence, belki Ninja gidebilir ama oda SS olduğundan bize gelmez. Gs500 çok güzel motor bence, bende düşünüyorum o motoru. Ayrıca şehir içi kullanımı çok rahat gs500 ün.
Evet tabiki 250 bir süre sonra daha büyük motor kullanma isteğine neden oluyor ama beni düşündüren yakıt oluyor. Ben şehir merkezine gidip gelsem 70 km yapıyorum ki birde geziye fakan çıkıyoruz ankara topiğindeki arkadaşlarla en az 200 km yapmış oluyorum gün içinde. Günü 30 lirayla kurtarmak varken 50 lira vermek bütçeyi biraz sarsabilir. Dediğim gibi ya her kafama estiğinde motora binemeyeceğim yada güzel bir xj6 alıp sadece hafta sonları bineceğim :mrgreen:
Not: Benzin ve motosikletin ucuz olduğu ülkelerde yaşayan insanları çok kıskanıyorum

