Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
dün itibariyle benimde bi cbf 250 im oldu motorumu almaya giderken epey zorlandım ama değdii fotoları koyamıyrum bana bi yardımcı olun site hata veriyooo


Hayırlı uğrlu olsun kazasız belasız nice km ler sürmeni temenni ederim...Resim için: İmageshack.us sitesine girip (resmi yeniden boyutlandır kısmını 640x480 getirmelisin)browse butonunu tıklayarak bilgisayarındaki resimlere tıklayıp şimdi yükle butonuna bas...daha sonra -Forum kodu-'nu kopyalayıp cbf topçine yapıştırınca olacaktır...resimleri tek tek yüklersen daha kolay olur toplu resim yüklemeyi bende becerenedim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

Bende pazar günü 30bin km 2003 twister bakacağım ama biraz tedirginim sonradan bir sorunu çıkarsa parçası pahalı diyorlar. Birde 100 km de 4.5-5 litre yakıt az sayılmaz :silent:

Benim motorum daha bugüne kadar hiç 4,5-5 Litre yakmadı...yaklaşık 4 Litre yakıyor herzaman...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

Bu sayedede sizi 105.sayfaya ulaştırdım ohbe bir sayfa daha gittik...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Cevabınız için teşekkür ederim içim biraz rahatladı :cat: Gerçi isterse 5 litre yaksın baktıkça bakasım geliyor şu motora..
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
''Enter your email for an instant free account'' senden gecerli bir e mail adresi girmeni istiyor ki imageshack ücretsiz hesabın aktif olsun...ondan sonra resimlerini yükleyebilirsin...
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
04.08.2011 de arkadaşım kasım la birlikde alamaya gittik cbf 250 yi o gün karadeniz bize yaptı yapacağını epey zorladı bizi yağmur hiç durmadı desem yeriii ve 7 km yi yürüdüm harbi yürüdümm ama değdi işte fotolar bu kadar saolunn darısı olmayanlara




http://img840.imageshack
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/825/fotoraf0122.jpg/][IMG]http://img825.imageshack.us/img825/7090/fotoraf0122.jpg



http://img19.imageshack.us/img19/665/fotoraf0129n.jpg[/
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/28/fotoraf0134n.jpg/][IMG]http://img28.imageshack.us/img28/6523/fotoraf0134n.jpg


URL=http://imageshack.us/photo/my-images/23/fotoraf0137fj.jpg/]
fotoraf0137fj.jpg
[/URL]



URL=http://imageshack.us/photo/my-images/812/fotoraf0140y.jpg/]
fotoraf0140y.jpg
[/URL]


 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
anlaşılan hondacılarda hayat yok . . .

Birader bu görünen cisimler hakkında kimin nasıl bir fikri olsun ki ? biri brezilya malıymış,biri kore...dolasıyla ben ilkdefa böyle birşey görüyorum...dişliler normal tahrik dişlisi ama zincir ekzantrik demişsin bu nasıl oluyor ? anlamadım...:silent:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Birader bu görünen cisimler hakkında kimin nasıl bir fikri olsun ki ? biri brezilya malıymış,biri kore...dolasıyla ben ilkdefa böyle birşey görüyorum...dişliler normal tahrik dişlisi ama zincir ekzantrik demişsin bu nasıl oluyor ? anlamadım...:silent:
yanlıs lınk vermısım . pardon cok haklısınız. ama soylede bır gercek varkı honda cbf - cbx 250 sayfasında hayat cok durgun gıbı
:(
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
@ cepcell_apo
Tekrar hayırlı uğurlu olsun,Allah nazarlardan saklasın makina güzel duruyor...Kazasız belasız nice Km ler dilerim...:rendeer::cat:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
bu ardaa yenı motorunuz hayırlı ugurlu olsun . bızde ankaradan ıkı arkadas ( buberk ) ıle beraber twister almayı planlıyoruz 2 twister bulduk kaporaları verdık ama ne aksılıkdırkı ıkımızınde ıslerı sureklı uzadı gıttı umarım hafta sonuna yenı motorlarımızla gırerız
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
yanlıs lınk vermısım . pardon cok haklısınız. ama soylede bır gercek varkı honda cbf - cbx 250 sayfasında hayat cok durgun gıbı
:(
Doğrudur O konuda haklısın ama bu birazda sayımızın azlığından kaynaklanıyor...çok fazla yaygın değil bu motorlar malum motor fiyatları ve parça fiyatlarından...
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Herkes parçasının pahalı olduğunu söylüyor. 250 cc lik diğer motorlarla kıyaslama yapabilecek bilgi sahibi bir arkadaş varsa çok daha rahatlatıcı olacak. (mesela racing olan hyo gt250 ile kıyaslarsak) Motoru almadan tedirgin ediyorsunuz adamı :queen:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Herkes parçasının pahalı olduğunu söylüyor. 250 cc lik diğer motorlarla kıyaslama yapabilecek bilgi sahibi bir arkadaş varsa çok daha rahatlatıcı olacak. (mesela racing olan hyo gt250 ile kıyaslarsak) Motoru almadan tedirgin ediyorsunuz adamı :queen:

aynen bugraya katılıyorum mct verıp twıster alcam dıe sevınırken sımdıde dusunmeye basladım yavas yavas
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
merhaba arkdaşlar.cbf 250'nin 2011 modelleri yok mu?
En son 2007 modeli var...2007 den sonra üretimi durduruldu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

Herkes parçasının pahalı olduğunu söylüyor. 250 cc lik diğer motorlarla kıyaslama yapabilecek bilgi sahibi bir arkadaş varsa çok daha rahatlatıcı olacak. (mesela racing olan hyo gt250 ile kıyaslarsak) Motoru almadan tedirgin ediyorsunuz adamı :queen:
Evet aynen dediğin gibi "HERKES" aynı şeyi söylüyor...bende Mayıs 2011 de aldım...Motorun tipini çok sevdiğimden hiç umurumda olmadı parçası pahalı felan,motor taş gibi sağlam düzgün kullandıktan sonra banane parçasından.Depriyaj telinin 50 TL olduğunu duydum,zincir dişli kitinin yakalaşık 400 TL olduğunu duydum, bir önceki motorum cbf 150 idi deprj. teli 5 TL-zincir dişli kiti 50 TL idi.Kıyaslamayı sen yap. Ama deidiğim gibi ben motorumu çok seviyorum...pahalı ucuz kişiden kişiye değişir...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

Kendinizde araştırabilirsiniz Netten veya bir Honda srv.ne sorarak...bu çok zor değil
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147



ne dersiniz arkadaşlar bu twisterdan bir yol olurmu sizcdede ?

---------- Post added at 01:30 ---------- Previous post was at 01:11 ----------

motor su anda motorcuda yarın bujılerı degısecek aynalar yenılenecek on sınyaller degısecek kılometre saatındekı catlak tamır edılecek. motor ne yazıkkı kaza yapmıs durumda ama depoda her hangı bır sıkıntı cok sukur yok . bakalım eger yarın motor nasıp olurda cıkarsa cuma gunune satısını almayı planlıyorum . umarım soluk mat olan renkden kurtulup motoru gıcır gıcır parlayan bır hale getırebılırım :(
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst