Arkadaşlar hepinize selamlar. 3 Gündür sitenizi inceliyorum hakikaten çok samimi ve dosthane paylaşımlarınızı gördükten sonra ben de üye olmaya karar verdim. 3 gün önce 27000 km'de 2004 model cbx 250 aldım.Bu benim ilk motorum ve motor hakkında da hiç bir bilgim ve tecrübem de yok. yaş 42 acaba bu yaştan sonra hata mı yaptım diye düşünüyorum çünkü motora korkarak biniyorum dedimde ya hayatımın ilk motoru umarım sonuncusu olmaz.Neyse konu ile ilgili sorularıma cevap verirseniz memnun olurum.
1. cbf250 ile cbx 250 arasında ne fark var?
2. zincirinden çat çat diye belli bir ses geliyor ve 70 km sürate ulaşınca direksiyon hafif titriyor.Bu titreme zincirden olabilirmi? tamircime sorduğumda zinciri değiştiririz düzelir diyor ama ben yinede tecrübeli arkadaşların fikrini almak isterim.
3. Bu şekilde binmeye devam edersem zincir koparmı, birde tekerlek rulmanlarına veya başka yerlere zarar verir mi?
4. Motoru çok temiz ve düzgün diye aldım 4800 tl fiyat sizce nasıl?
Bu takıntılarıma cevap alabilirsem memnun olacağım.
hepinize kazasız güvenli sürüşler diliyorum..
1. cbf250 ile cbx 250 arasında ne fark var?
2. zincirinden çat çat diye belli bir ses geliyor ve 70 km sürate ulaşınca direksiyon hafif titriyor.Bu titreme zincirden olabilirmi? tamircime sorduğumda zinciri değiştiririz düzelir diyor ama ben yinede tecrübeli arkadaşların fikrini almak isterim.
3. Bu şekilde binmeye devam edersem zincir koparmı, birde tekerlek rulmanlarına veya başka yerlere zarar verir mi?
4. Motoru çok temiz ve düzgün diye aldım 4800 tl fiyat sizce nasıl?
Bu takıntılarıma cevap alabilirsem memnun olacağım.
hepinize kazasız güvenli sürüşler diliyorum..





