Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
12
Arkadaşlar hepinize selamlar. 3 Gündür sitenizi inceliyorum hakikaten çok samimi ve dosthane paylaşımlarınızı gördükten sonra ben de üye olmaya karar verdim. 3 gün önce 27000 km'de 2004 model cbx 250 aldım.Bu benim ilk motorum ve motor hakkında da hiç bir bilgim ve tecrübem de yok. yaş 42 acaba bu yaştan sonra hata mı yaptım diye düşünüyorum çünkü motora korkarak biniyorum dedimde ya hayatımın ilk motoru umarım sonuncusu olmaz.Neyse konu ile ilgili sorularıma cevap verirseniz memnun olurum.
1. cbf250 ile cbx 250 arasında ne fark var?
2. zincirinden çat çat diye belli bir ses geliyor ve 70 km sürate ulaşınca direksiyon hafif titriyor.Bu titreme zincirden olabilirmi? tamircime sorduğumda zinciri değiştiririz düzelir diyor ama ben yinede tecrübeli arkadaşların fikrini almak isterim.
3. Bu şekilde binmeye devam edersem zincir koparmı, birde tekerlek rulmanlarına veya başka yerlere zarar verir mi?
4. Motoru çok temiz ve düzgün diye aldım 4800 tl fiyat sizce nasıl?
Bu takıntılarıma cevap alabilirsem memnun olacağım.
hepinize kazasız güvenli sürüşler diliyorum..
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Hoş geldin. Yeni motorun da hayırlı olsun. Fakat aklından kesinlikle çıkarma, motora asla korkarak binme!!!! Kaza yapma olasılığını arttırır. Herşey önce zihinde biter.

zincirinden ses gelmesi normal. tabii ne kadar ses geldiği önemli. Zincir bollaştıysa sadece gerdirmek yeterli olabilir. Ama zaten sonuna kadar gerdirilmişse zinciri değiştirmen gerekir. Dişlilerin de durumu önemli. Bunu görmeden anlayamayız. Motorda zincirden vibrasyon olmaz. o tamircine ben pek güvenemidim doğrusu.

zincirle alakalı problem tekerlek rulmanlarına zarar vermez.

4800 tl bence 2004 model 27000 km de makine için çok para.
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
Arkadaşlar 1 hafta kadar önce de sizden yardım istedim,çanta bağlantı demiri bulamıyorum,aklıma gelen yerleri aradım ama bir türlü bulamadım,yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
12
Verdiğin bilgiler için teşekkürler ADASEL. Bahsettiği zincir sesinin vibrasyon yapmayacağını söylemişsin, yani normalde bir makine da vibrasyon tamamen sıfır mı olur? Zaten direksiyon rahatsız edici şekilde titremiyor ama dedim ya daha amatör olduğum için öğrenmek amacıyla araştırıyorum. Birde sana göre fiyatı ne olabilir di? Kappa marka 26 lt çanta ile beraber...
 
Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
14
Zincir ve ön arka dişli takımını 100tl ye değiştirttim,ne ses kaldı ne bişey,yağ gibi akıyor.Titreşim desen hiç yok gibi,ben hissetmiyorum hiçbir şekilde,ama zincir değiştirmeden öncede yoktu.155km hız yapıyorum gene yok :cat:
direksiyon titriyorsa ön jantın veya lastiğin balansından olabilir!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:19 ----------

Arkadaşlar 1 hafta kadar önce de sizden yardım istedim,çanta bağlantı demiri bulamıyorum,aklıma gelen yerleri aradım ama bir türlü bulamadım,yardımcı olursanız sevinirim.

sahibinden.com da 100tl ye vardı
ben mondialin bir modelini tamircime kestirip biçtirip,kaynakçıda ona göre kaynaklatıp uyarladım 50tlye maloldu,hemde orjinal gibi :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:22 ----------

çanta demirini yaptırmak isteyenler için :
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
99
sahibinden.com da 100tl ye vardı
ben mondialin bir modelini tamircime kestirip biçtirip,kaynakçıda ona göre kaynaklatıp uyarladım 50tlye maloldu,hemde orjinal gibi

yardımınız için sağolun,ben de 120tl vermektense,motoruma uygun olanı yaptırmayı seçeceğim.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
12
Ponoromeo; zincir ve dişli takımını uygun fiyata değiştirmişsin,parçaları nereden aldın ve kime değiştitdirdin birde parçalar ne marka orjinal mi?yazarsan memnun olurum...
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
Ponoromeo; zincir ve dişli takımını uygun fiyata değiştirmişsin,parçaları nereden aldın ve kime değiştitdirdin birde parçalar ne marka orjinal mi?yazarsan memnun olurum...

Aynı soruyu bende merak ediyorum...zincir dişli takımı 100 lira çok makul geldi heralde orjinal değil?!! malum bizim bu meretlerin parçası pek ucuz olmuyor. benimde değiştirmem lazım gibi zincir dişli takımını acaba ne kadar tutar?bilgisi olan arkadaş yazarsa sevinirim.birde yağı kendim değiştirmek istiyorum cbf250 için hangi yağı almalıyım?
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Dostlar bi tane CBF 250 denk geldi temiz almayı düşünüyorum da 100 KM'de yaklaşık kaç litre yakıyor bu motorlar?

Geçmişteki sayfalara bakmaya çalıştım ama çok sayfa var mümkün değil hepsine tek tek bakmak.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar...
bu motordan buldum anlaşmaya çalışıyoruz şimdi fiyatta..
siyah 2005 model 18000 de motor...
kullanıcı olarak tavsiye edermisiniz?
sürekli motorun sırtında değilim haftada bir çıkar gezerim, kırk yılda birde uzun yol yaparım...
sorun çıkarırmı?
tavsiye edermisiniz?
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
alma yakma kendini bu motoru alıp motordan soğursun.
şimdi kullanıcılarının arasında daha fazla konuşturma özelden 10 sayfalık sorun hakıında konfarens vereyim.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
hmmm...
Sasirdim parca fiyatlarinin racingle ortalama ayni oldugunu biliyorumda bu kadar sorunlu makine oldugunu cozemedim...
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
merhaba.hepinize günaydın arkadaşlar.yakın bir arkadaşıma cbf250 almayı düşünüyoruz,en fazla 1 sene kullanıp geçiş yapacak.(cbf150 tavsiye ettim ama,biraz daha fazla tork istiyor :) ) ... ilanlarda 2005 model 60000km de ,bakımları yapılmış bir cbf250 bulduk 3300tl istiyorlar (cbf150 fiyatına).. sizce bu fiyata bu km ve modelde alınabilecek bir motormudur.tabi henüz görmeye gitmedik motoru.ayrıca yakıt konusunda nasıl bir motordur,kendi motorumla(cbf150) kıyaslarsam ne gibi farklar vardır..şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.iyi pazarlar.
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
69
arkadaşlar merhabalar. sohbetiniz bol olsun. eşimle beraber önce hyo comet düşünüyorduk ancak araştırmalarım sonucu oturuş pozisyonu ve artçı konforu beni cbf250'ye yönlendirdi. daha öncesinde cbf 150 ile mart-ekim 2010 arası 16000 km cbf 150 deneyimim var, yani acemi değilim. ancak cbf 250'de de aklıma arka frenlerin kampana olması takıldı. comet'te ön-arka disk'ti. bu kampana frenler yeterli mi sizce?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:03 ----------

keşke bi cevap yazan olsaymış :-/
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Merhabalar CBF 250 ciler,bir hafta önce CBF 150 yi satıp, pazartesi 02-Mayıs da bir CBF 250 alıp aranıza katıldım.2006 model 43000 binde, KM biraz fazla dikkatimi çekti ama makina çok temiz görünüyor...yakında fotolarıda eklerim,garaj motoru, hep uzun yol yapmış. hepinize kazasız neşeli sürüşler dilerim...:cat:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Merhabalar CBF 250 ciler,bir hafta önce CBF 150 yi satıp, pazartesi 02-Mayıs da bir CBF 250 alıp aranıza katıldım.2006 model 43000 binde, KM biraz fazla dikkatimi çekti ama makina çok temiz görünüyor...yakında fotolarıda eklerim,garaj motoru, hep uzun yol yapmış. hepinize kazasız neşeli sürüşler dilerim...:cat:

hayırlı olsun güle güle kullan
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
hayırlı olsun güle güle kullan

Teşekkürler nadrov,kardeşim...



işte resimler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:35 ----------









---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:56 ----------

Selamlar,CBF 150 den sonra,250 ye bindiğimde inanamadım...bir motorun bukadar dengeli,atak ve cüssesine göre manevrada çevik olacağını tahmin edemezdim.Ön lastiği 110 luk takmış aldığım arkadaş,buna rağmen gidonu yumuşacık ve rahat...ben çok sevdim 250 yi zaten dış görünüşü dizaynı çok hoşuma gidiyor...hepinize kazasız neşeli sürüşler...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst