Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
adrion o dediğin kesinlikle doğru.. gerek rahatlık gerekse konfor on numara..su soğutmalı olduğundan dolayı uzun yola bile gidebilirsin..100 ile 250cc motorlarda en ideali HONDA PS 150İ...

+1 sonuna kadar katılıyorum ayrıca oturduğun yer yüksek olduğu için ayaklarını salabiliyorsun
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
sen git ninja kullan sonra scooter hammallık de:)))

Ps150i sahibi arkadaşım, lütfen seçtiğimiz kelimelere dikkat edelim... karşınızdaki sizin akranınız olmayabilir .Muhtemelen ilk motosikletine sahip olmuşsun bu yüzden heyecanlısın , seni anlıyorum ama bu şekilde diyologlar kurmayalım .Motosikletini kazasız belasız kullanman dileğiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
pardon kusura bakmayın ben espri manasıyla demiştim o lafı herhangi bir artniyet içermiyordu kırdıysam özür dilerim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
arkadaşlar cbf 250 arıyorum temiz ve düşük km olmak şartıyla

05324816641 yılmaz

arkadaşım ben cbf 250 mi fazer almak için satıyorum,
benim motosikletim çok temizdir, ancak km si 40 bin km dedir,
ancak motosikleti görmeni tavsiye ederim 40 bin km yi göstermiyor,
km si orjınaldir.
aksesuarlıdır.
ön cam
kappa 46 çanta
dıd zincir seti
yeni lastikler.
xenon far.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
ya artık şu motorlar için 30.000 km yi geçince ölmüş muamelesi yapılmasın istiyorum. Bu makineler 100000 km rahatlıkla görebilen makineler.
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
83
30bin 40bin gibi kilometreler motorun gerçek açılma zamanlarıdır inanın. Her ne hikmetse bizim memlekette 40 bin dedinmi "aman uzak dur" muhabbeti yapılır.
Honda gibi bir markada bakımlarını yağını vs. istenilen normlarda yaptırırsan o motoru normal hobi kullanıcısı eskitemez zaten.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
arkadaşlar merhaba eminim ki soracaklarım daha önce bir çok kez sorulmuş ve cevaplanmıştır biliyorum ama takdir edersiniz ki 94 sayfayı okumak... :) o yüzden biraz vakit ayırıp birkaç cümleyle tecrübelerizi yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler

1) 0-100 hızlanması kaç sndir
2) eksileri artıları nelerdir
3) yakıt durumu nasıldır
4) max sürat kaç
5) şehirler arası yol için uygun mudur

kurye motoru olarak kullanılmayacak genel yorumlarınızı kısaca yazarsanız sevinirim
keyifli forumlar
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
...arkadaşlar sizce başından beridir sahibi bulundugum çok çok temiz bir 2009 model bir cbf 150 yi satıp, yerine sanırım 2006 model civarı olabilir cbf 250 yada twister almak akıl karımııdır sizce ? (sizce bu işten pişmanlık duyarmıyım, yada iyiiiki almışımmı derim ) Kafamın bir diger yarısındanda 500 lük geçiyorda, yada onu alabilecek durumumu beklemeliyim kanaatinizce...
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
Vaybe Topik uyanmış

Düzenli bakımın yaptırırsan, inanılmaz dayanıklı bu aletler. Ara ara özlemiyor değilim.

Merhaba,

150000km kadar dayanıyormuş ben rektifiye görmemiş 112000 km de olanı gördüm ve hala faal söyleseler inanmazdım... Artı olarak krank ve ekzantrikler bu kilometrelerde hala iyi durumda bu tip aksamları yaklaşık 300000 400000 kadar dayanıyormuş yani 150000 de yağ yakıyorsa piston segman silindir yola devam :)

arkadaşlar merhaba eminim ki soracaklarım daha önce bir çok kez sorulmuş ve cevaplanmıştır biliyorum ama takdir edersiniz ki 94 sayfayı okumak... :) o yüzden biraz vakit ayırıp birkaç cümleyle tecrübelerizi yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler

1) 0-100 hızlanması kaç sndir
2) eksileri artıları nelerdir
3) yakıt durumu nasıldır
4) max sürat kaç
5) şehirler arası yol için uygun mudur

kurye motoru olarak kullanılmayacak genel yorumlarınızı kısaca yazarsanız sevinirim
keyifli forumlar

Merhaba
Twister olarak verdim ama linkteki motosiklette cbf 250 motoru var teknik verileri için

http://www.honda.co.za/showspecs.aspx?t=2&ModelList=27

Şehirler arası yol yapar
Şehir içi biraz yakar 4lt falan
eksileri amortisorler sert, parçalar daha ucuz olabilirdi , yolcu rahat edemiyebilir yolcu varken agırlık merkezi arkaya kayar , aynalar biraz kusurlu arkayı iyi göstermiyor (boylada alakalı olabilir) Başka aklıma gelmedi

...arkadaşlar sizce başından beridir sahibi bulundugum çok çok temiz bir 2009 model bir cbf 150 yi satıp, yerine sanırım 2006 model civarı olabilir cbf 250 yada twister almak akıl karımııdır sizce ? (sizce bu işten pişmanlık duyarmıyım, yada iyiiiki almışımmı derim ) Kafamın bir diger yarısındanda 500 lük geçiyorda, yada onu alabilecek durumumu beklemeliyim kanaatinizce...

Merhaba,

Daha ekonomik olmayacağı kesin , Bana yeter derseniz gücü iyidir. tek kişi gerçekten keyifli 60 110 arası yeterince seri torku hissedersiniz ama insan hep daha güçlüsü daha iyisi olsun dediği için bir süre sonra kesmeyebilir
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
yorumunuz için teşekkürler :) sanırım cbf500'e kayıcaz yavaşça max sürat yetersiz geldi kuzene :) otobanda falan *gerektiğinde* uzayabilecek bir model istiyor... konfor bakımından da cbf500 biraz daha üstündür muhtemelen... uzuuun yıllar işini görebilir, gerçi 250ye göre yakıtı farklıdır özellikle şehir içinde belli eder ama kendi bileceği iş biraz daha araştırsın :)
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
arkadaşlar merhaba eminim ki soracaklarım daha önce bir çok kez sorulmuş ve cevaplanmıştır biliyorum ama takdir edersiniz ki 94 sayfayı okumak... :) o yüzden biraz vakit ayırıp birkaç cümleyle tecrübelerizi yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler

1) 0-100 hızlanması kaç sndir
2) eksileri artıları nelerdir
3) yakıt durumu nasıldır
4) max sürat kaç
5) şehirler arası yol için uygun mudur

kurye motoru olarak kullanılmayacak genel yorumlarınızı kısaca yazarsanız sevinirim
keyifli forumlar

yıllarca tipsiz diye üstüne çıkmadım. bikaç ay önce bi kurye arkadaştan aldım ver bi dolaşayım hesabı. 0-100 arası oldukça iyi, seri makina yani. oldukça seri. otobanda 150ye yaklaştım (düz yol) 2 kişi flnda rahat kalkıp uzuyor. şehirler arası biraz yorabilir. spor bi kullanışı var. 6 vitesi gereksiz. 5 vites olsa daha konforlu olur. atraksyon olsun diye yapmışlar heralde. güzel motor temiz ucuz bulunursa alınır. iş görmenin yanında gezme açısındanda zevkli eglenceli. yakıtı kendim test etmedim ama duydugum kadarıyla biraz fazla, 160-180bin arası yakıyormuş. birde parçaları pahalı tabi..
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
154
yorumunuz için teşekkürler :) sanırım cbf500'e kayıcaz yavaşça max sürat yetersiz geldi kuzene :) otobanda falan *gerektiğinde* uzayabilecek bir model istiyor... konfor bakımından da cbf500 biraz daha üstündür muhtemelen... uzuuun yıllar işini görebilir, gerçi 250ye göre yakıtı farklıdır özellikle şehir içinde belli eder ama kendi bileceği iş biraz daha araştırsın :)

Rica Ederim
Evet bende değiştirirsem alacağım motosiklet cbf 500 birde benzin göstergesi olsaydı baya iyidi artık öyle idare edeceğiz

madcenter arkadaşım, cevabınızdan dolayı sizlere çok teşekkür ediyorum...

Rica ederim... Her zaman
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
arkadaşlar merhaba eminim ki soracaklarım daha önce bir çok kez sorulmuş ve cevaplanmıştır biliyorum ama takdir edersiniz ki 94 sayfayı okumak... :) o yüzden biraz vakit ayırıp birkaç cümleyle tecrübelerizi yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler

1) 0-100 hızlanması kaç sndir
2) eksileri artıları nelerdir
3) yakıt durumu nasıldır
4) max sürat kaç
5) şehirler arası yol için uygun mudur

kurye motoru olarak kullanılmayacak genel yorumlarınızı kısaca yazarsanız sevinirim
keyifli forumlar

arkadaşım 60. sayfayı okursan senin için iyi olacaktır. ben oturup üşenmeden yazmıştım görüşlerimi uzun uzun. istersen 55 ila 65 arası sayfaları karıştır belki daha da iyi olur. ama özellikle 60. sayfayı oku. hem olumlu hem olumsuz herşeyi yazıyor. benim görüşüm cbf250 nin çok iyi bir motor olduğudur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:50 ----------

yıllarca tipsiz diye üstüne çıkmadım. bikaç ay önce bi kurye arkadaştan aldım ver bi dolaşayım hesabı. 0-100 arası oldukça iyi, seri makina yani. oldukça seri. otobanda 150ye yaklaştım (düz yol) 2 kişi flnda rahat kalkıp uzuyor. şehirler arası biraz yorabilir. spor bi kullanışı var. 6 vitesi gereksiz. 5 vites olsa daha konforlu olur. atraksyon olsun diye yapmışlar heralde. güzel motor temiz ucuz bulunursa alınır. iş görmenin yanında gezme açısındanda zevkli eglenceli. yakıtı kendim test etmedim ama duydugum kadarıyla biraz fazla, 160-180bin arası yakıyormuş. birde parçaları pahalı tabi..

cbf250 yakıtı ekonomik bir makinedir. ha 250 cc 24 hp bir makineyle 150 km gibi hızlara çıkmaya kalkarsan tabiiki çok yakar :)

uzun yol için iyidir. rahatlıkla çift kişi uzun yol yapabilir. ben yaptım çok. ayrıca yapan arkadaşlarımda çok. bu yaz arkadaşım eşiyle istanbul-antalya- ve ege sahillerinden tekrar istanbul yaptı örneğin.

6. vites otoban gibi yollarda yakıt ekonomisi sağlıyor.

parçaları pahalı olmakla birlikte uzun ömürlüdür. dandik bir motora ucuz yedek parçayı 10 kere takmaktansa cbf250 ye bir kere tak uzun süre kullan. baktığınız zaman daha ekonomiktir.

virajlı yollarda kullanması çok zevklidir. iyi viraj alır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:58 ----------

madcenter arkadaşım, cevabınızdan dolayı sizlere çok teşekkür ediyorum...

arkadaşım cbf500 topiğinde "adanalı" nicli Bora abi var. Hatta motosiklet.net in adana il temsilcisi. kendisi cbf500 kullanıyor. yanlış hatırlamıyosam çarşamba günleri buluşuyorlar. ondan bilgi almanı tavsiye ederim cbf500 için.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
arkadaşlar herkese merhaba. benim motorumla ilgili bir sıkıntım var, motoru ilk aldığımda vitesler takılıyordu bir üst veye alt vitese geçmiyordu. acaba yağdanmı diye şüphelendim ve motoru aldığım arkadaşa gittim sordum ne marka yağ kullanıyordun diye yarım litre duruyomuş verdi bana, mobil super 2000 x1 10-40 yarı sentetik bir yağ fakat motosikletle ilgili bişe yazmıyo üzerinde gittim yamalube yağ koydurdum 10-40 vites geçişleri rahatladı sıkıntı yok artık. fakat 210 kilometre otobandan 120 yeryer 140 km hızla memlekete iki kere gittim geldim farklı tarihlerde 3. yolculuğa çıkmadan bi kontrol edeyim yağını dedim, yağ çubuğunun ucunda yağ vardı yani çizgilerin arasında değildi, biraz yağ ekledim öyle çıktım yola. evde yine kontrol ettim yine yağ çubuğunun ucunda, hava filtresini temizlemek için söktüğümde kutunun içerisi yağlı idi, ustalar motor yağ yakmıyo diyolar, siyah dumanda atmıyo makine, merak ettiğim şu;
1) 1000 km otoban sürüşünde eğer motor yağ yakmıyorsa 350 ml yağ buharlaşabilirmi?? benim gibi yağ eksiltme problemi yaşayan oldumu, olduysa problem nasıl çözüldü.
2) içerisindeki yağı castrol power 1 racing 10-50 ile değiştirmek istiyorum, bu yağ bu motora olurmu honda servisi bunu önerdi,bu yağı kullanan varsa deneyimlerini paylaşırsa sevinirim. tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
arkadaşlar herkese merhaba. benim motorumla ilgili bir sıkıntım var, motoru ilk aldığımda vitesler takılıyordu bir üst veye alt vitese geçmiyordu. acaba yağdanmı diye şüphelendim ve motoru aldığım arkadaşa gittim sordum ne marka yağ kullanıyordun diye yarım litre duruyomuş verdi bana, mobil super 2000 x1 10-40 yarı sentetik bir yağ fakat motosikletle ilgili bişe yazmıyo üzerinde gittim yamalube yağ koydurdum 10-40 vites geçişleri rahatladı sıkıntı yok artık. fakat 210 kilometre otobandan 120 yeryer 140 km hızla memlekete iki kere gittim geldim farklı tarihlerde 3. yolculuğa çıkmadan bi kontrol edeyim yağını dedim, yağ çubuğunun ucunda yağ vardı yani çizgilerin arasında değildi, biraz yağ ekledim öyle çıktım yola. evde yine kontrol ettim yine yağ çubuğunun ucunda, hava filtresini temizlemek için söktüğümde kutunun içerisi yağlı idi, ustalar motor yağ yakmıyo diyolar, siyah dumanda atmıyo makine, merak ettiğim şu;
1) 1000 km otoban sürüşünde eğer motor yağ yakmıyorsa 350 ml yağ buharlaşabilirmi?? benim gibi yağ eksiltme problemi yaşayan oldumu, olduysa problem nasıl çözüldü.
2) içerisindeki yağı castrol power 1 racing 10-50 ile değiştirmek istiyorum, bu yağ bu motora olurmu honda servisi bunu önerdi,bu yağı kullanan varsa deneyimlerini paylaşırsa sevinirim. tekeriniz düz bassın.

herşeyden önce sen yağını iyice boşalt. yağ filtreni de değiştir ve 0 dan yağ koy motoruna. sonra 100-200 km aralıklarla kontrol et yağ eksiltiyormu diye. Arkadaşlar farklı marka ve özelliklerdeki yağları sakın karıştırmayın. Birbirlerinin özelliğini bozarlar diye bilmekteyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst