Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Ben CBF 250 mi satıyorum. Hornet ya da Suzuki Gladuis alacağım nasip olursa askerlik dönüşü. Ama güzel motor Cbf 250. Bence zincir sesi dışında hiç bir sorunu yok. çok rahat kullanımı. asırı hızda birazcık yoruyor. o da normal.

Kpss için Fethiyeden Muğlaya gittim motorumla. bişey farkettim motor artık hızlanırken daha rahat. Yeni açıldı desem 20.000 km oldu şimdiye kadar coktan acılması lazım. Geri dönüşte Yamaha ve Hyosung vardı arkadaşlarla beraber geldik, motorumun performansını cok beğendim. Onlar da beğendi motorumu:)) Sevindim tabi:) Ayrıca Muğlaya giderken arkamda da biri vardı, tek kişi nasıl gidiyorsa 2 kişi de cok bi farkı yok.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:52 AM ----------




Yahu saka mı yapıyonuz? Ben düzde 130 u gecemiyom hiç. Nasıl hız yapıyonuz bana anlatır mısınız?



hayır arkadasım saka degıl gormeyenler ınanmıyo sadece o :) ben düzce ankara rası gıttım geldım hemde artcıyla gıderken bıraz yoruldum cunkı sureklı bayır cıktık ama donuste bıraz gaz acıyım dedım bolu dagı tünelini duymusundur artcım olmasına ragmen motor 9800 devir cıvarıydı 150 net dedı hala elımın altında ceyrek gaz daha vardı bassam 160 nettt gorurdu ama ben tırstım tünel bu neolcagı bellı olmaz :bounce: haa ınanmayan olursa sorun gelsınler gosterıyım hemde artcım olsunlar :) :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Yahu saka mı yapıyonuz? Ben düzde 130 u gecemiyom hiç. Nasıl hız yapıyonuz bana anlatır mısınız?

http://video.frmtr.com/video/75198/CBF-250-İLE-150-KM-HIZ

sana bu videoyu izlemeni tavsiye ederim,
ancak o kadar kafaya takmayınız, eger ki motosikletiniz başkasının hızına ulaşmıyor ise motosikletinizde sorun değil sadece kullanımdan kaynaklanan veya açılmadan,hava ayarından kaynaklanan bir durum olabilir,
ancak dedigim gibi kafaya takmayınız gideceginiz yere 10 dakika geç gitmek hiç gitmemekten iyidir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu saka mı yapıyonuz? Ben düzde 130 u gecemiyom hiç. Nasıl hız yapıyonuz bana anlatır mısınız?

150-160 yapmaz kardeşim.Bizzat satın aldım kullandım.1 hafta sonra da sattım cbf250'yi.Ben de düzde 125'i geçemiyodum.Nasıl yaptıkları belli.Ya rampa aşşağıya ya da rüzgar arkadayken yapıyolar.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
Valla ben de kadranda 145 i gördüm.. biraz daha giderdi ya, açıkçası bu hızlarda motor çok güvenilir olmuyor korktum ve gaz kestim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay kirpi sende mi cbf250 aldın?Noldu cbf150'leriniz yağ yakmaya başladı galiba :queen:
 
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
86
Bendende Biraz FOTO Size :)

turkuaz25copy.jpg


img4080o.jpg


32459048.jpg


16565603.jpg


21772355.jpg


110pti.jpg


121o.jpg


131s.jpg


168q.jpg


cimg2699.jpg


img4079d.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
Vay kirpi sende mi cbf250 aldın?Noldu cbf150'leriniz yağ yakmaya başladı galiba :queen:


Asker arkadaşımıyız hayırdır?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:07 AM ----------

http://video.frmtr.com/video/75198/CBF-250-İLE-150-KM-HIZ

sana bu videoyu izlemeni tavsiye ederim,
ancak o kadar kafaya takmayınız, eger ki motosikletiniz başkasının hızına ulaşmıyor ise motosikletinizde sorun değil sadece kullanımdan kaynaklanan veya açılmadan,hava ayarından kaynaklanan bir durum olabilir,
ancak dedigim gibi kafaya takmayınız gideceginiz yere 10 dakika geç gitmek hiç gitmemekten iyidir.

Son cümleni alkışlıyorum Cihan... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Asker arkadaşımıyız hayırdır?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:07 AM ----------



Son cümleni alkışlıyorum Cihan... :cat:

Vay şimdi böyle olduk demek.Ben sizi pek tanımıyordum ancak sizler beni çok iyi tanıyosunuz.Bütün aldığım motorlar hakkında çok detaylı bilgileriniz var.Neden arızalanmış falan yorumlar yapıyosunuz.O yüzden ben de samimiyete binaen öyle yazdım.Ancak tanışmıyomuşuz.Pardon kusura bakma. :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
150-160 yapmaz kardeşim.Bizzat satın aldım kullandım.1 hafta sonra da sattım cbf250'yi.Ben de düzde 125'i geçemiyodum.Nasıl yaptıkları belli.Ya rampa aşşağıya ya da rüzgar arkadayken yapıyolar.

recep abi neden bu kadar ısrarlısın,
yoksa birileri ile iddaya felen mi girdin,
bırak 150 yi gören görsün, sen göremedin diye kimse göremiyormu,
şahsen ben cbf 150 yi 29 bin km de sattım, ne yağ yaktı ne bir sorun oldu,
şimdi ise cbf 250 kullanıyorum ibrede 160 km hızı gördüm, sen ne dersen de ama polemik yaratmadan de be abiii,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
recep abi neden bu kadar ısrarlısın,
yoksa birileri ile iddaya felen mi girdin,
bırak 150 yi gören görsün, sen göremedin diye kimse göremiyormu,
şahsen ben cbf 150 yi 29 bin km de sattım, ne yağ yaktı ne bir sorun oldu,
şimdi ise cbf 250 kullanıyorum ibrede 160 km hızı gördüm, sen ne dersen de ama polemik yaratmadan de be abiii,

Evallah cihan.Şimdi ben bu motoru aldım otobana çıktım gazı kökledim , 125'i geçemedim düzlükte.Hadi benim motorda sorun vardı desem başkalarıda 125-130'da tıkandıklarını söylüyo_O zaman belli bir seri tıkanıyo , diğer serilerde 160'ı görüyo diyelim konu kapansın.Polemiğe de girmeyelim.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Evallah cihan.Şimdi ben bu motoru aldım otobana çıktım gazı kökledim , 125'i geçemedim düzlükte.Hadi benim motorda sorun vardı desem başkalarıda 125-130'da tıkandıklarını söylüyo_O zaman belli bir seri tıkanıyo , diğer serilerde 160'ı görüyo diyelim konu kapansın.Polemiğe de girmeyelim.


belkıde haklısın abı de duzcede 4 tane cbf 250 var 4 muz de otobana cıkalım 120 mın .hız oluyo sızın motorlar nasıl 120-125 te takılı kalıyo bende anlamadım acıkcası hele bayırı goremeyelım 160 10 bın DEV/dak. kesılıyor artık yeter dıyo :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
cbf 250 ile istanbul karabük arası 1000 küsür yol yapacağım, bazı arkadaşlar bildigi gibi 936 km lik yolu cbf 150 ile sorunsuz ve yorulmadan yaptım,
hayırlısı bakalım cbf 250 ile nasıl bir yolculuk olacak.
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
cbf 250 ile istanbul karabük arası 1000 küsür yol yapacağım, bazı arkadaşlar bildigi gibi 936 km lik yolu cbf 150 ile sorunsuz ve yorulmadan yaptım,
hayırlısı bakalım cbf 250 ile nasıl bir yolculuk olacak.

cihan abi gezi raporunu heyecanla bekliyorum.güle güle git gel inşallah
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Benim sattığım Cbf 250 de 140 km de tıkanıyordu.Yani sonrası yoktu. Zaten o kadar hız yeterli.Geçen sene 3.000km yol yaptım Maşallah banamısın demedi.:cat:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46

Bu motora ben de kefil olurum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:43 PM ----------

cbf 250 ile istanbul karabük arası 1000 küsür yol yapacağım, bazı arkadaşlar bildigi gibi 936 km lik yolu cbf 150 ile sorunsuz ve yorulmadan yaptım,
hayırlısı bakalım cbf 250 ile nasıl bir yolculuk olacak.


Kazasız belasız inşallah... Daha rahat olacağını düşünüyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst