- Katılım
- 23 Kas 2008
- Mesajlar
- 339
Ben CBF 250 mi satıyorum. Hornet ya da Suzuki Gladuis alacağım nasip olursa askerlik dönüşü. Ama güzel motor Cbf 250. Bence zincir sesi dışında hiç bir sorunu yok. çok rahat kullanımı. asırı hızda birazcık yoruyor. o da normal.
Kpss için Fethiyeden Muğlaya gittim motorumla. bişey farkettim motor artık hızlanırken daha rahat. Yeni açıldı desem 20.000 km oldu şimdiye kadar coktan acılması lazım. Geri dönüşte Yamaha ve Hyosung vardı arkadaşlarla beraber geldik, motorumun performansını cok beğendim. Onlar da beğendi motorumu) Sevindim tabi
Ayrıca Muğlaya giderken arkamda da biri vardı, tek kişi nasıl gidiyorsa 2 kişi de cok bi farkı yok.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:52 AM ----------
Yahu saka mı yapıyonuz? Ben düzde 130 u gecemiyom hiç. Nasıl hız yapıyonuz bana anlatır mısınız?
hayır arkadasım saka degıl gormeyenler ınanmıyo sadece o