Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
CBF 250 kullanıcıları sıklaştığına göre tekrar sormak istiyorum. :)
2 yıldır daha hala orta sehpa bulamadım. Malum, Eskişehir'de olduğum için büyük şehirlerdeki satıcıların hepsiyle irtibat kuramıyorum.
İstanbul ve Ankara'da alışveriş yaptığım esnaflarda orta sehpa yok. Ama benim CBF haricinde diğer bütün CBF lerde orta sehpa var. Nasıl iştir anlamadım :mrgreen:

Buji konusunda; ilk bujiyi 11.000 de değiştirdim. ikinci buji'yi 19.000 de değiştirdim. Her ikisinde de, İridyum bulamayınca, Platin buji kullandım.

Tellere dikkat edin arkadaşlar. Orjinal gaz ve debriyaj teli 11.000 km de neredeyse kopmak üzereydi.
Sirkeci'den yan sanayi deb. ve gaz teli aldım. 19.000 km de onları da tekrar değiştirdim. 8.000 km boyunca hiç zarar görmemişlerdi.

CBF500 kullandım. CBF250 ile hiç alakası yok. Alınabilir motor. Ama tarzı olmadığı için tavsiye etmiyorum. Şehir içinde çok yakar, uzun yolda rüzgar çok etkiler, araziye girmez süspansiyon yok... Nerede kullanacaz :)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Selka;

Zincir şıkırtısı ya da titreşim pek de problem değil bence...Alışılabiliyor kolayca.. Eski CBF150 im ve YBR125 ler gibi şehir içinde kıvrak. Kalkışlarda ise çok seri.. Sıkıntının içinden sıyırıp çıkartıyor sürücüsünü...

Birçok yerde "maksimum sürati nedir" diyorlar... Ben şunu gözlemledim.120 km/h den sonra tabiri caiz ise motorun "götü başı oynuyor".

Otoban için 120 km/h den sonrası belki bir gereklilik ama şehirlerarası yolda ve şehir içinde CBF250 çok yeterli.

Sonuç olarak, CV250 veya Kymco Venox almak yerine CBF250 yi tercih ettim. Çünkü kullanım amacıma en uygun ve kaliteli olan CBF250 idi. Bence sen de seçimini ihtiyaçlarına göre yapmalısın.

Erkin

Teşekkür ederim....:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
CBF 250 kullanıcıları sıklaştığına göre tekrar sormak istiyorum. :)
2 yıldır daha hala orta sehpa bulamadım. Malum, Eskişehir'de olduğum için büyük şehirlerdeki satıcıların hepsiyle irtibat kuramıyorum.
İstanbul ve Ankara'da alışveriş yaptığım esnaflarda orta sehpa yok. Ama benim CBF haricinde diğer bütün CBF lerde orta sehpa var. Nasıl iştir anlamadım :mrgreen:

Viper, şu adrese bi bakarmısın?http://www.motorturk.com.tr/giris.html Online satış yapan biryer, zor bulunan cbf250 çanta demiri vs. var.. Orta ayak da bulunabilir diye düşünüyorum. İletişim kurup bulup bulamayacağını sor istersen...

Erkin
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Fotoğraftaki motosikletimi satmış bulunmaktayım. Yamaha Fazer aldım yola fazerla devam..:cat:



 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
kaça verdiniz acaba kaç km.deydi bende o motordan almayı düşünüyorum da cevap yazarsanız makbule geçer saygılar
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
arkadaslar 2 gunde yanı salı carsamba tam tamına 623 km re yol yaptım cbf 250 limle tek ıstedıgım motorda sadece keske 180 yapsa ama aynı konforda aynı gucte kalsa dedım butyun arkadaslarım yorgunluktan dokuldu ben ve motorum bı 600 daha devırırdık motorumdan cok cok memnunum yakıt olsun guc olsun (tek kısı ıkı kısı fark etmıyo ) vırajları olsun kıvaraklıgı olsun kım nederse desınnn motorum gercekten 10 numara bana gore canım cebefem benım :D
 
Katılım
11 Ocak 2009
Mesajlar
10
selam arkadaşlar bende cbf 250 aldım. 0 ayarında daha yağı dahi daeğişmemiş , aldığımda 200 km deydi. şimdi 300 km oldu. ilk aldığım gün 30 km kadr yavaş yavaş gittim sonra bi asıldım ama 125 de kaldı. neden olabilir.. rodajdan kaynaklanıyo olabillirmi??
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
selam arkadaşlar bende cbf 250 aldım. 0 ayarında daha yağı dahi daeğişmemiş , aldığımda 200 km deydi. şimdi 300 km oldu. ilk aldığım gün 30 km kadr yavaş yavaş gittim sonra bi asıldım ama 125 de kaldı. neden olabilir.. rodajdan kaynaklanıyo olabillirmi??


motorun kac model ? + rodajda okadar zorlama ılerde 120 den fazlasınıda goremezsın :cherry:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
arkadaslar 2 gunde yanı salı carsamba tam tamına 623 km re yol yaptım cbf 250 limle tek ıstedıgım motorda sadece keske 180 yapsa ama aynı konforda aynı gucte kalsa dedım butyun arkadaslarım yorgunluktan dokuldu ben ve motorum bı 600 daha devırırdık motorumdan cok cok memnunum yakıt olsun guc olsun (tek kısı ıkı kısı fark etmıyo ) vırajları olsun kıvaraklıgı olsun kım nederse desınnn motorum gercekten 10 numara bana gore canım cebefem benım :D

Eskişehir'den İzmir/Çeşme'ye sadece 2 yerde mola vererek gittim. (550 km) 500'üncü km'den sonra popo uyuşmaya başlıyor :cherry:
Tabi bunda giydiğim kot pantolonun ve vermediğim molaların etkisi de var. Eğer periyodik aralıklarla dinlenilirse 1000 km bile yaparsın... :cat:

Viper, şu adrese bi bakarmısın?http://www.motorturk.com.tr/giris.html Online satış yapan biryer, zor bulunan cbf250 çanta demiri vs. var.. Orta ayak da bulunabilir diye düşünüyorum. İletişim kurup bulup bulamayacağını sor istersen...

Erkin

Teşekkürler. Daha önce alış-veriş yaptığım bir firma. Bugün tekrar irtibat kurdum. Maalesef satmıyorlarmış.

selam arkadaşlar bende cbf 250 aldım. 0 ayarında daha yağı dahi daeğişmemiş , aldığımda 200 km deydi. şimdi 300 km oldu. ilk aldığım gün 30 km kadr yavaş yavaş gittim sonra bi asıldım ama 125 de kaldı. neden olabilir.. rodajdan kaynaklanıyo olabillirmi??

Hayırlı olsun. İlk yağ değişiminde yağ filtresini de mutlaka değiştir. :cat:

--- --- ---

Arkadaşlar daha önce de yazmıştım. Motoru mağazadan ben çıkardım. (Sıfır km) şu anda 21.000 deyim.
Bakımlar, onarımlar, zincir sesi, balata, egzantrik gergisi, yağ, rodaji buji vs vs vs hepsi hakkında yardımcı olmak isterimm.
Uzun yol da yaptım, araziye'de girdim. Ama siz sorun ben yanıt vereyim. Kafanızda soru işareti varsa :wiinkk:

Selamlar
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
alp_ER, motorunun yağını 1000 km de değiştirmen yeterli. 500 km de değiştirmene gerek yok.

Arkadaşlar ben cbf500 ümle aldığımdan beri yaklaşık 400 km yol yaptım. cbf250 ye göre çok fazla yakıyor ama yapacak birşey yok. Görüntüsü olsun sesi olsun ben cbf500 den şimdilik çok memnunum. Ancak cbf250 motorunu satmış biri olarak tek söyleyebileceğim, param olsaydı şayet satmazdım. İkinci bir motor olarak dururdu. Bence sorunsuz, çok ekonomik ve güçlü bir motor cbf250 ;)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
46
Arkadaşlar,

Önceki mesajlarda göremedim ya da yoktu, cbf250 nin şehir içi sıkışık trafikteki hararet yapması olayı hakkında ne düşünüyorsunuz? Böyle bir durum var mı?
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
159
hararet sorunu yok zaten hava ve yağ soğutmalı..racing falan olmuş olsaydı sıkışık trafikte sorun olurdu...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
kirpi sen çok fazla gazlı mı kullanıyorsun motoru. kalkışlar da olması gerektiğinden daha fazla gaz vererek dur-kalk yaparsan da hararet olabilir. bu arada ben sana arka sehpa buldum.. haberleşelim
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Arkadaşlar,

Önceki mesajlarda göremedim ya da yoktu, cbf250 nin şehir içi sıkışık trafikteki hararet yapması olayı hakkında ne düşünüyorsunuz? Böyle bir durum var mı?

Ben 3 sene kullandım ne hararet nede bir şişme ile karşılaştım ...:cat:en berbat trafikte bile sorun yaşamadım.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:04 AM ----------

kac model kac bındeydı :cherry:

39.000 km de 2005 modeldi :cat:
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar

artık benimde bir cbf 250lim var,2008 model yeni yeni kullanmaya başladım
inş. bir sorun cıkartmaz....motorun daha yenisiyim nelere dikkat etmeliyim,motor hakkındaki püf noktaları siz degerli arkadaşlarımdan ögrenmek inanın beni cok mutlu eder....şimdiden teşekkürler ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst