Dostlar 14 aralıkta vatani görevime başlıyorum. Sağlıcakla kalın. Detaylar linkte.
http://www.motosiklet.net/forum/taz...r/54326-askere-gidiyorum-altinova-yalova.html
Dostlar 14 aralıkta vatani görevime başlıyorum. Sağlıcakla kalın. Detaylar linkte.
http://www.motosiklet.net/forum/taz...r/54326-askere-gidiyorum-altinova-yalova.html
bu topic ölmüş yahu..bende cbf alıcaktım sizden ses bile çıkmıyo kime ne danışıcam ben ?
Blacklove kardeşim topiğin suskunluğunu olsa olsa kış mevsimindendir.Ama sen kafana takılanları sor.Bildiğimiz ve dilimiz döndüğünce cevaplarız inşallah.bu topic ölmüş yahu..bende cbf alıcaktım sizden ses bile çıkmıyo kime ne danışıcam ben ?
Eğer ön camın yoksa 100 km'nin üzerinde rüzgar rahatsızlık verebilir.Ancak ön camın varsa bu sorun değil.Eksantrik zinciri büyütülecek bir sorun değil, zira fiyatı yan sanayi mallarında 50 -70 TL arasında.Orjinali de 210 TL.Son sürat olarak ben en fazla 150 km'ye çıkabildim.Motorun karakteri hırçın diyebilirim.Atak bir makina ve devirli kullanılmayı seviyor.130 km'ye kadar hiç zorlanmadan çıkabilirsin.Yokuş çıkarken de performansı 125 cc bir motor gibi düşmez, genelde aynı hızını koruyabilirsin.En sevdiğim yanı yol tutuşu.Benim motorumda orjinal pirelli lastikleri olmasına rağmen virajlarda yılan gibi.CBR 125'e göre çok daha iri ve dolgun bir makina ve bu nedenle göze de hitap ediyor.Sonuç olarak az bir bütçeyle alınıp, şehir içi ve şehir dışı kullanılabilecek iyi bir makina.Bana göre olumsuz yanı yedek parça fiyatları.Ama yan sanayi kullanırım diyorsan o da pek sorun değil.Zaten Çin malı motorların haricinde yedek parçaları ucuz motor da malesef yok.cbf düşünüyorum ama rüzgarda cbr dan daha fazla yoracağını söylediler....140 geçmez diolar düz yolda....egzantrik zinciri olayı var dediler 25-30 binde...siz kendinize göre artılarını eksilerini yazarmısınız
Eğer ön camın yoksa 100 km'nin üzerinde rüzgar rahatsızlık verebilir.Ancak ön camın varsa bu sorun değil.Eksantrik zinciri büyütülecek bir sorun değil, zira fiyatı yan sanayi mallarında 50 -70 TL arasında.Orjinali de 210 TL.Son sürat olarak ben en fazla 150 km'ye çıkabildim.Motorun karakteri hırçın diyebilirim.Atak bir makina ve devirli kullanılmayı seviyor.130 km'ye kadar hiç zorlanmadan çıkabilirsin.Yokuş çıkarken de performansı 125 cc bir motor gibi düşmez, genelde aynı hızını koruyabilirsin.En sevdiğim yanı yol tutuşu.Benim motorumda orjinal pirelli lastikleri olmasına rağmen virajlarda yılan gibi.CBR 125'e göre çok daha iri ve dolgun bir makina ve bu nedenle göze de hitap ediyor.Sonuç olarak az bir bütçeyle alınıp, şehir içi ve şehir dışı kullanılabilecek iyi bir makina.Bana göre olumsuz yanı yedek parça fiyatları.Ama yan sanayi kullanırım diyorsan o da pek sorun değil.Zaten Çin malı motorların haricinde yedek parçaları ucuz motor da malesef yok.
aynen katılıyorum :cat: ve ekliyorum özetle cbf 250 gazlanarak 120 nazlanarak 130 zorlanarak 140 görür.Düz yolda ben 140 km hızı geçemedim nerdeyse depoya kaynak yaptım kendimi ama geçmedi 140 km hızı yokuş aşağı giderken geçer bence :mrgreen: ama 1.84 boy ve 100 kilo olduğumuda belirtetim.Yinede torklu makina vesselam şimdilik tatmin ediyor Bülen arkadaşın dediği gibi yokuşta kesinlikle güç kaybetmiyor bende daha önce ybr 125 vardı şehir dışı rampalı yollarda kamyoncularla ahpap olduk :queen::queen::queen:150 biraz zor ben standar 35lt çanta ile net rahat 130 görüyorum hava temizse lastik havaları iyi ise uzatırsan değişir tabii....