Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
merhaba arkadaşlar
cbf 250 için kısa gaz ve debriyaj maneti/elciği arıyorum
aranızda kısa manet kullanan varmıdır
şimdiden teşekkürler
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
52
tek kelimeyle harika bir yapı ve dizayn

tek kelimeyle harika bir yapı ve süper birdizayn
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
cbf düşünüyorum ama rüzgarda cbr dan daha fazla yoracağını söylediler....140 geçmez diolar düz yolda....egzantrik zinciri olayı var dediler 25-30 binde...siz kendinize göre artılarını eksilerini yazarmısınız
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
cbf düşünüyorum ama rüzgarda cbr dan daha fazla yoracağını söylediler....140 geçmez diolar düz yolda....egzantrik zinciri olayı var dediler 25-30 binde...siz kendinize göre artılarını eksilerini yazarmısınız
Eğer ön camın yoksa 100 km'nin üzerinde rüzgar rahatsızlık verebilir.Ancak ön camın varsa bu sorun değil.Eksantrik zinciri büyütülecek bir sorun değil, zira fiyatı yan sanayi mallarında 50 -70 TL arasında.Orjinali de 210 TL.Son sürat olarak ben en fazla 150 km'ye çıkabildim.Motorun karakteri hırçın diyebilirim.Atak bir makina ve devirli kullanılmayı seviyor.130 km'ye kadar hiç zorlanmadan çıkabilirsin.Yokuş çıkarken de performansı 125 cc bir motor gibi düşmez, genelde aynı hızını koruyabilirsin.En sevdiğim yanı yol tutuşu.Benim motorumda orjinal pirelli lastikleri olmasına rağmen virajlarda yılan gibi.CBR 125'e göre çok daha iri ve dolgun bir makina ve bu nedenle göze de hitap ediyor.Sonuç olarak az bir bütçeyle alınıp, şehir içi ve şehir dışı kullanılabilecek iyi bir makina.Bana göre olumsuz yanı yedek parça fiyatları.Ama yan sanayi kullanırım diyorsan o da pek sorun değil.Zaten Çin malı motorların haricinde yedek parçaları ucuz motor da malesef yok.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
Eğer ön camın yoksa 100 km'nin üzerinde rüzgar rahatsızlık verebilir.Ancak ön camın varsa bu sorun değil.Eksantrik zinciri büyütülecek bir sorun değil, zira fiyatı yan sanayi mallarında 50 -70 TL arasında.Orjinali de 210 TL.Son sürat olarak ben en fazla 150 km'ye çıkabildim.Motorun karakteri hırçın diyebilirim.Atak bir makina ve devirli kullanılmayı seviyor.130 km'ye kadar hiç zorlanmadan çıkabilirsin.Yokuş çıkarken de performansı 125 cc bir motor gibi düşmez, genelde aynı hızını koruyabilirsin.En sevdiğim yanı yol tutuşu.Benim motorumda orjinal pirelli lastikleri olmasına rağmen virajlarda yılan gibi.CBR 125'e göre çok daha iri ve dolgun bir makina ve bu nedenle göze de hitap ediyor.Sonuç olarak az bir bütçeyle alınıp, şehir içi ve şehir dışı kullanılabilecek iyi bir makina.Bana göre olumsuz yanı yedek parça fiyatları.Ama yan sanayi kullanırım diyorsan o da pek sorun değil.Zaten Çin malı motorların haricinde yedek parçaları ucuz motor da malesef yok.

Teşekkür ederim arkadaşım egzantrik zinciri olayı da kolay aslında ama benim tek korkum düz yolda 150 yi görmemesi...zira ben cbr la 140 ı görebiliyorum fakat dediğim gibi 250 likse 150 görsün ya çok bişi istemiyorum :)
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Blacklove16, düz yolda CBR125 ile CBF250 son sürat olarak birbirlerine denk olabilir ama yokuş yukarı yolda sen CBR125 ile 70km/h hızla giderken CBF250 120km/h hızla gider...
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
159
150 biraz zor ben standar 35lt çanta ile net rahat 130 görüyorum hava temizse lastik havaları iyi ise uzatırsan değişir tabii....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
150 biraz zor ben standar 35lt çanta ile net rahat 130 görüyorum hava temizse lastik havaları iyi ise uzatırsan değişir tabii....
aynen katılıyorum :cat: ve ekliyorum özetle cbf 250 gazlanarak 120 nazlanarak 130 zorlanarak 140 görür.Düz yolda ben 140 km hızı geçemedim nerdeyse depoya kaynak yaptım kendimi ama geçmedi 140 km hızı yokuş aşağı giderken geçer bence :mrgreen: ama 1.84 boy ve 100 kilo olduğumuda belirtetim.Yinede torklu makina vesselam şimdilik tatmin ediyor Bülen arkadaşın dediği gibi yokuşta kesinlikle güç kaybetmiyor bende daha önce ybr 125 vardı şehir dışı rampalı yollarda kamyoncularla ahpap olduk :queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
CBR 125 ile hangi şartlarda 140 görüyorsunuz?

Ben CBF250 ile arkada dolu 35 lt çanta, 2 kişi, motor üstüne yatmadan düz yolda 130'u geçiyordum...
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Boy 1.86 90 kg. Düz yolda 140 ı geçmedim o da sürekli olarak çok uzun süre gidemedim..İdeal sürat 110-120 (7000-7500 devirde)..Bence 130 yukarısı çok sağlıklı değil ama torklu makine, yokuşlarda çok rahat...Problemsiz, yağını, benzinini koy git...25-30 bine gelene kadar ohoooo...:)
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
herkese iyi akşamlar.. bir arkadaşım 18000km de olan bir cbf 250 almayı düşünüyor.. 18000 km cbf için yıpratıcı bir km midir.. teşekkürler..
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
159
18.000 km bu motorlar için civata..temiz bi 100 bin km görüyo cbf ler..bende ki 19 binde tık demiyo bizim bi komşumuzda var adam yunanistana gidiyo cbf250 ile hiçte problem yok diyo..bende satıp hacim büyütcem..satılacak motor deil ama yinede satıcam
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
di daktır46, teşekkür ederim yorumun için.. güle güle kullanın ikitekerinizi.. tekeriniz düz bassın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst