Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Merhaba sevgili Bülent kardeşim.Merak etme senin makina emin ellerde.Seni görmedim, keşke işaret etseydin, iki laflardık.Bir daha görürsen işaret edersen sevinirim.
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Ben twisterimden ayrıldım. Sıra askerlikte. Sonra yeni motorda inşallah :)

Hayırlısıyla askerligini bitir sonra daha iyisini alırsın:wiinkk:

Merhaba sevgili Bülent kardeşim.Merak etme senin makina emin ellerde.Seni görmedim, keşke işaret etseydin, iki laflardık.Bir daha görürsen işaret edersen sevinirim.

Edirne dışından misafirim vardı ayrıca trafik bunu yapmama müsade etmedi sayın hocam, kısmetse daha sonra görüsür laflarız biraz...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Merhabalar arkadaşlar, er6n düşünüyordum öncelikle ama hem aşırı pahalı hem de biraz daha büyük kaçtığından ekonomik olsun işimi görsün hesabı cbf250'ye merak saldım.Soracaklarım şunlar:
1-)Bakımı kaç binde bir yaptırıyorsunuz ve de ortalama ne kadar tutuyor?(Net birşey istemiyorum sadece az çok fikir verin yeter.Mesela yağ'ın değiştiği 6000 runner bakımı en az 90-100 lira tutarken aynı bakım honda'da en fazla 35-40 tutuyor.)
2-)Üretimi durduğundan dolayı bir sorun çıkar mı?Honda bu segmentte başka motosiklet getirecek mi acaba?
3-)Ekonomik olduğu söyleniyor ama şehir içindeki ve uzun yoldaki yakıt durumunu öğrenebilir miyim?
4-)Yedek parça fiyatlarının pahalı olduğunu biliyorum ama zincir, balata gibi parçalar kaç binde değişim ister?
5-)Şu motor aksesuar, renk, km olarak bana uygun geldi.Sizce nasıl?
http://www.sahibinden.com/8_800_km_de_kazasiz_cok_temizWQQaXQQ11270701WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
331
Merhabalar arkadaşlar, er6n düşünüyordum öncelikle ama hem aşırı pahalı hem de biraz daha büyük kaçtığından ekonomik olsun işimi görsün hesabı cbf250'ye merak saldım.Soracaklarım şunlar:
1-)Bakımı kaç binde bir yaptırıyorsunuz ve de ortalama ne kadar tutuyor?(Net birşey istemiyorum sadece az çok fikir verin yeter.Mesela yağ'ın değiştiği 6000 runner bakımı en az 90-100 lira tutarken aynı bakım honda'da en fazla 35-40 tutuyor.)
2-)Üretimi durduğundan dolayı bir sorun çıkar mı?Honda bu segmentte başka motosiklet getirecek mi acaba?
3-)Ekonomik olduğu söyleniyor ama şehir içindeki ve uzun yoldaki yakıt durumunu öğrenebilir miyim?
4-)Yedek parça fiyatlarının pahalı olduğunu biliyorum ama zincir, balata gibi parçalar kaç binde değişim ister?
5-)Şu motor aksesuar, renk, km olarak bana uygun geldi.Sizce nasıl?
http://www.sahibinden.com/8_800_km_de_kazasiz_cok_temizWQQaXQQ11270701WQQpXQQdisplayitem

1)-6 bın km bır ve yaklasık olarak 135 150 ytl cıvarında
2)-durmus olabılır ama her fabrıka cıkardıgı hangı motor modelı olursa olsun yenı surum yapmasa bıle 10 sene yedek parca ve servıs destegını sunmaktadır
3)-100-130 arası yakıyo 20 mılyonluk benzınle(3210)lıtre fyatında ıken 155 km gıttım sehır ıcn de e5 tem ara sokaklar karısık
4)-adam akıllı kullanır racıngcıler gıbım gaza gelıp azmaassan epey dayanır

ve son olarak sana cbf 250 nınKIRM:cat:IZIrengını tawsıye ederım KIRMIZI:wiinkk:
http://www.sahibinden.com/isde_bini...li_sende_bakWQQaXQQ10603256WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Kırmızı cidden güzeldir de hocam aranan özellikler arasında renkten önce fiyat, km, ve aksesuarlar geliyor.Ön cam, çanta ve koruma demiri şart:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kıyak Motor Tip Te Var Ama Herşey Yapmışlar Bi Arka Freni Disk Yapmamışlar
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Arka frenin disk olmaması ve su yerine hava soğutma olması motorun dezavantajlarından mıdır yoksa bunlar olsa da olur olmasada olur durumu mu var?
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
102
arka fren disk olsa tabiki daha iyi olurdu ancak ben motorumun frenlerinden memnunum kampana çok ısınmadığı sürece görevini iyi yapıyor.
soğutma konusunda da için rahat olsun honda hava soğutmalı yapmışsa bişeyi biliyodur :)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bir de uzun yola geliyor mu arkadaşlar?
Gördüğüm kadarıyla bu motorla gezen eden çok da ben yine de bir sorayım dedim.
Bu yazın güzel bir TR turu yapmak istiyorum bireysel ya da grup halinde. Beni yarı yolda bıraksın, uğraştırsın ya da batırsın istemiyorum.
Şu an er6n alma imkanım da var ama o motoru sadece aldığımla kalırım.Bakımları masraflı yakıtı fazla vs vs işte.
Bir de imzama baktıysanız paso motor değiştiriyorum ama bıktım artık.Aldığımı en az 7-8 ay kullanmak istiyorum:)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
mhyen
kesinlikle bende çorap gibi motor degiştiriyorum sana cbf 250 yi tavsiye etmem
çok kronik sorunu var ve parçaları çok pahakı asla verdigin parayı hak etmiyor
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
merak ettim ne gibi bir kronik sorunu var?
ben cok cbf 250 gordum 70.000 km 60.000 km de olan
hatta feribotta gormustum 78.000 km deydi ve alet tertemizdi..
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
mhyen
kesinlikle bende çorap gibi motor degiştiriyorum sana cbf 250 yi tavsiye etmem
çok kronik sorunu var ve parçaları çok pahakı asla verdigin parayı hak etmiyor

CBF 250'nin kronik sorunlarını yazar mısın?

Peki pahalı diye düşündüğün parçaların fiyatlarını yazar mısın?
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
bu cbf 250 yi bende çok özenerek aldım. hemde sfır fakat ilk motora bindigimde motor sanki vuruntulu çalışıyor sesi hoşuma gitmedi. güzel bir açılış yaparken motorun zincirlerinden öyle bir ses geliyor ki kesmek için kullan madıgım zincir sipreyi kalmadı. neyse deyip devam ettik yola birde baktım sol taraftan motorun ordan yağ sızıyor sordum internetten baktım diger cbf lerde de aynı sorun var kurcalatma taraftarı olmadıgım için ordan her yağ gelişinde sildim durdum.motoru biri eller de düşürür diye korkar oldum çünkü bir km saati 1100 ytl deposu 800 ytl ateş pahası zinciri 300 kusur her parçası birbirinden pahalı 600 f aldım daha sonra 600 f in ibresi 400 ytl oldugunu ögrendim
ve motor 250 lik olmasına ragmen sym gts 250 yani bir scooter e geçildim.
mz eski teknoloji olmasına ragmen o bile yarış ediyor motor düz yolda 120 yapıyor. 6 bin devir ile 8000 bin devir aralıgında çalışıyor. 8000 binden sonra güç vermiyor. 117 km hızda 8000 bin devir bitiyor yol iniş ve rüzgarsız olursa motorunda kayfi gelirse üzerine kapanarak 150 yapılabilir. yoksa mümkün degil hız yapmak 10000 km reye geldiginde vuruntu sesi şakırtıya dönüşüyor.honda bu ya eksantirik gergisi degişiyor.ama eski ses vuruntu sesi kesilmiyor o kadar motor aldım sattım cbf 250 beni az daha motorculuktan sogutacaktı hiç sevemedim 8bin deviri geçince başlıyor amatisörlerin ordan bir zarıltı sesi bulmak için o kadar servise gittim ama nafile
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Cidden enteresan bir olay.Beni bilen arkadaşlar bilir öyle ufak şeyleri takıntı yapıcak türde bir insanım.Şıkırtı, vuruntu sesi soğutur beni.En iyisi şöyle bu motordan bulup da üzerine binmeden, gezmeden karar vermeyeyim.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Sevgili Mhyen, ben de senin gbi bir 600 cc almak üzere iken, bundan vazgeçip CBX 250 Twister almış biriyim.Aldığım motor 13 bin km'idi.Niye bu motoru aldım.Birincisi herşeydenönce bu segmentte çok seçeneğin yok.Ya YBR 250, ya Hysung GT 250 ya da Honda.GT 250 ve cometin tarzı bana uygun gelmedi.Hem çift silindir olduğu için yakıtı daha fazla yakıyorlar.YBR'nin ikinci elde bile piyasası yüksek.CBF 250 veya Twister ise hem daha ucuz, hem de dünyanın her yerinde parçaları var.Basit bir motor yapısı var.Biraz motor bilgisi olan her usta yapar.Yedek parçaları pahalı ama yan sanayisi çok bol.Çok devirli kullanmazsan yakıtı gayet az.(80-90-100 gibi)Kronik sorunu egzantirik zinciri o da en az 20 bin km'den önce sorun değil.Bakım derdi de çok basit.Tamamen kendinin yapabileceği şeyler.Yağ değişimi, yağ filtresi değişimi, hava filtresinin temizliği.Kendin yaparsan 50 YTL bile bulmaz.Grup gezilerinde normal yollarda problem yaşamazsın.Ama uzun otoyol seyahatlerinde büyük cc'lerle elbette gidemezsin.Bu arada niyetine girersen bir dostumda siyah 3500 km'de çantalı 2006 veya 2007 model olması lazım satılık CBF var.Fiyatı 5.500.İlgilenirsen bakmanı kesinlikle öneririm.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Yeniçeri hocam öncelikle ilgin için teşekkür ederim.Bahsettiğin modelleri de az çok biliyorum.Ybr250 çok pahalı 2. eli de pahalı.Hyosung'u zaten önceden kullandım.Allah korusun bir daha almam o motordan.Geriye tek seçenek cbf250 kalıyor.Araştırmalarıma devam ediyorum yine.Ben de 8800kmde çantalı, öncamlı, koruma demirli gri 5000e buldum.Bir de ne olursa olsun siyah düşünmüyorum.Önceki 3 motorum da siyahtı bıktım onların kirliliğinden:)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Giderken zincir sesinden başka sorunu yok CBF250'nin..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
arkadaşlar günaydın,
ön amortisörlerin keçeleri patladı, yan sanayisi iyi mi nerde var kaçadır gibi bilgisi olanlardan yardım istiyorum... teşekkürler
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Kimi kronik sorunları çok demiş yerden yere vurmuş; verdiğin parayı hak etmez demiş ; kimi arkadaşlarda sorunlu bi makine olmadığını söylemiş; benim iyice kafam karıştı , ybr125'den sonra bende 250 lik bişeyler düşünüyorum ama açıkcası elde olan 3 seçenekte en sorunsuzu yine ybr250 gibi geliyor bana okuduklarımdan sonra ama fiyat gerçekten uçuk ; 250 cc segmentini neden bu kadar kısır tutuyor firmalar anlamıyorum:silent:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
cbf 250 kesinlikle önermem bir tane bul dene hepsinde var bu sorunlar 2 tane arkadaşımda ben cbf 250 aldım diye onlar da aldı ama onlarda sevemedi.
heeee vurdum duymaz bir kullanıcı iseniz ozaman sorun yok motor yolda bırakmaz şakırdasa da şukurda sada çin motorlarının hem dökülürüm hem giderim dedigi gibi gidersin ama sorun olmasın kafam akşam yatagıma yattıgımda dinç olsun diyorsanız kesinlikle cbf 250 den uzak durun derim. zaten bu yüzden motorun sfırı kaldırıldı he unutmadan süspansiyonlarına hiç deyinmedim çok sert bir süspansiyonu vardır yol da insanın içini dışına çıkarır evelallah arka amatüsörde ayar yeri de yok yumuşatma şansı yok 2 kişi binerim dersen biraz düzeliyor. mz 301 den sonra aldıgım en kötü motor bir sürü satılık var herkes kurtulmak istiyor
ama alan kişi HONDA deyip güveniyor. benim söylemek istedigim sadece bir uyarı bu siteler den kullanıcısından ögrenmek çok daha iyi
az para degil vereceginiz para parçaları 600 lük lerden pahalı her parçanın yan sanayisi yok tamamen fiyasko bir motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst