Merhabalar arkadaşlar, er6n düşünüyordum öncelikle ama hem aşırı pahalı hem de biraz daha büyük kaçtığından ekonomik olsun işimi görsün hesabı cbf250'ye merak saldım.Soracaklarım şunlar:
1-)Bakımı kaç binde bir yaptırıyorsunuz ve de ortalama ne kadar tutuyor?(Net birşey istemiyorum sadece az çok fikir verin yeter.Mesela yağ'ın değiştiği 6000 runner bakımı en az 90-100 lira tutarken aynı bakım honda'da en fazla 35-40 tutuyor.)
2-)Üretimi durduğundan dolayı bir sorun çıkar mı?Honda bu segmentte başka motosiklet getirecek mi acaba?
3-)Ekonomik olduğu söyleniyor ama şehir içindeki ve uzun yoldaki yakıt durumunu öğrenebilir miyim?
4-)Yedek parça fiyatlarının pahalı olduğunu biliyorum ama zincir, balata gibi parçalar kaç binde değişim ister?
5-)Şu motor aksesuar, renk, km olarak bana uygun geldi.Sizce nasıl?
http://www.sahibinden.com/8_800_km_de_kazasiz_cok_temizWQQaXQQ11270701WQQpXQQdisplayitem