Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Arkadaşlar merhaba,ben motorculuğa yeni başlıyorum.Honda'da ilk sürüş eğitimimi aldım.Önce cbf 150'de karar kıldım.Akşam son anda karar değiştirip CBF 250'ye döndüm.Sabah noterden vekaletnameyi aldım.Anes'e gittim.Sonuç hayal kırıklığı.Tabi siz biliyorsunuzdur,Honda CBF 250 üretimini durdurmuş.Eldeki son kalanlarda 2006 modelmiş.Sebep olarakta satılmamasını gösterdi.Şaşırdım.Ben tutulan bir model olarak biliyordum.Bende şimdi mecburen YBR 250'ye döndüm.Pek anlamam ama Yamaha'da iyidir diye düşünüyorum.Bu konuda söyleyecek birşeyleriniz vardır diye düşünüyorum.

Şu anda fiyatlar yakın zaten YBR250 almak daha mantıklı gözüküyor. Ben olsam ben de enjeksiyonlu tercih ederim fiyatlar yakın olduğu için.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
45
arkadaşlar motorumun hız göstergesi çalışmıyo neden acaba ben telden diye düşünmüştüm ama teli yeniledim yine çalışmadı tık yok kontak ı açınca git gel yapıyo ama giderken hızı iletmiyo bi formülü varmı bunun yoksa servislikmi ?
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
yaşar, eline saglık hemso, harika olmus...

Bu arada 100 oktan benzin tavsiye etmem, bizim motorlara 95 oktan ideal.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
arkadaşlar motorumun hız göstergesi çalışmıyo neden acaba ben telden diye düşünmüştüm ama teli yeniledim yine çalışmadı tık yok kontak ı açınca git gel yapıyo ama giderken hızı iletmiyo bi formülü varmı bunun yoksa servislikmi ?

Hızı iletmemesinin nedeni büyük ihtimalle Gösterge panelinin içindeki dişlilerden. Gösterge panelini göstermek lazım. Umarım yapılacak birşeydir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
arkadaşlar motorumun hız göstergesi çalışmıyo neden acaba ben telden diye düşünmüştüm ama teli yeniledim yine çalışmadı tık yok kontak ı açınca git gel yapıyo ama giderken hızı iletmiyo bi formülü varmı bunun yoksa servislikmi ?

ßişeyLer ßiLip yardımcı oLmayı isterdim. ( buarada km sayacını da kontroL et ßence ) servis teşşhis koymak için herhangi ßir ücret aLmıyor. geÇerken sor :p
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
56
para war huzur war bizde 175 cc coba ile sürtelim :D

zor vites geçişleri ön takımdan gelen garip sürtünme sesi motorun egzostundan cıkan hayalet görüntüsü ayak tahrikli ve bastınmı ayağını kafana geciren sistem yokuşlarda yolda kalma sabah ve aksamları motoru vurdudarark çalıştırma :D süperim !
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
para war huzur war bizde 175 cc coba ile sürtelim :D

zor vites geçişleri ön takımdan gelen garip sürtünme sesi motorun egzostundan cıkan hayalet görüntüsü ayak tahrikli ve bastınmı ayağını kafana geciren sistem yokuşlarda yolda kalma sabah ve aksamları motoru vurdudarark çalıştırma :D süperim !

CBF250 ile alakası ne konunun anlamadım :silent:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
bi arkadaş yakıttan şikayetci galiba başka yere konu açmış cbf 250 yakıt diye ben uzun yolda 400 km geçiyorum iki kişi ile belki daha ekonomik kullansam 400 km çıkar tam bilemiçem şehir içi 370 falan bence gayet iyi 150 den biraz fazla sonuçta daha güçlü ve rahat bence değer 400km gitmesi iyi
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım. Benim cbf 250 sehir içi ve dışı yani karışık 100 km de 5 litre yakıyor ortalama 100 -120 kilometre ile gidiyorum sizce nasıl çokmu yakıyor? Kaç bin devirde gidersem 100 km de 4 litre yakar?bujiyi kaç km de değiştirmek gerekiyo? Ve bende motosikletimin resimlerini paylaşmak isterim nasıl topic e koyabilirim teşekkürler:)

Ben iki ay önce değiştirdim debriyaj balatasını gayet iyi .Sirkeciden 40 ytl para verip aldım orjinali 200 ytl civarı.......

evet geldi çattı bizim twister için de debriyaj değişimi....

herkez sirkecideki motor parçası satanlardan bahsediyor... ama biz ankara'da bu kadar şanslı değiliz.. bu parçacıların telefonunu verirseniz ankaralı arkadaşlarınıza büyük yardım yapmış olacaksınız....
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
bi arkadaş yakıttan şikayetci galiba başka yere konu açmış cbf 250 yakıt diye ben uzun yolda 400 km geçiyorum iki kişi ile belki daha ekonomik kullansam 400 km çıkar tam bilemiçem şehir içi 370 falan bence gayet iyi 150 den biraz fazla sonuçta daha güçlü ve rahat bence değer 400km gitmesi iyi


Normalde ,şehir dışı sakin kullanımda, dolu depo ile 400'ü geçmesi gerekir. En son geçen hafta Alanya -Dalaman + Dalyan falan, dolu depo ile tam 460 km yol yaptım yedeğe ondan sonra düştü.:cat: O kadar ekonomik yani.
 
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
294
arkadaşlar motorumun hız göstergesi çalışmıyo neden acaba ben telden diye düşünmüştüm ama teli yeniledim yine çalışmadı tık yok kontak ı açınca git gel yapıyo ama giderken hızı iletmiyo bi formülü varmı bunun yoksa servislikmi ?

Kilo metre telin sağlam tekerlek üstündeki dişliler oturmuş ve sağlam ise elektironik bir sorun motor ilk kontak açarken gösterge testinide başarılı geçiyo sanırım kilometre saatinin altında bir parça var o sorunlu olabilir hondada fiyatı 360 YTL fiyatı geçen bi arkadaşımızın başındada aynı sorun vardı motor hiç düştümü kaza yaptımı panel üstüne diğer fikir vericek arkadaşlarda olucaktır benden bu kadar... :))
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Normalde ,şehir dışı sakin kullanımda, dolu depo ile 400'ü geçmesi gerekir. En son geçen hafta Alanya -Dalaman + Dalyan falan, dolu depo ile tam 460 km yol yaptım yedeğe ondan sonra düştü.:cat: O kadar ekonomik yani.

Kaç km hızla gittin acaba? Ben hiç o yakıtları yakalayamadım. Gerçi yüksek devir kullanmayı seviyorum uzun yolda.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
baro dostum 460 mı dedin hemde yedek hariç süper abi hemde çok süper öyleyse bende bideneyim bakalım 400 geçeceyini biliyordumda 460 vaybe:cat:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
460 km...:cyclopsan

Gercekten bravo, ben bu degerden oldukca uzagım, devirli kullanımdan kaynaklanıyor demekki.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
evet geldi çattı bizim twister için de debriyaj değişimi....

herkez sirkecideki motor parçası satanlardan bahsediyor... ama biz ankara'da bu kadar şanslı değiliz.. bu parçacıların telefonunu verirseniz ankaralı arkadaşlarınıza büyük yardım yapmış olacaksınız....

Belki buradan sirkecideki parçacıların numarasını vermem yanlış olur sen bana msn görüşelim orada sana gerekli bilgileri veririm:) hatta ben burdan alıp sana bile gönderbilirim

Beyler biraz gerçekçi olalım 400 460 km ne demek bence gerçekten yanlış sonuçlar 350 380km yi anlarımda 400 460 km ler bence abartılmış sonuç birde yedek hariç hadi canım :)Bazıları yokuş aşağı inerken motosikleti stop ederler herhalde motosikletin çalışmazken yaptığı km yide sayıyorsunuz :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
selam arkadaşlar...bilmiyorum haberiniz var mı..?honda cbf 250 nin bazı parçalarında indirim yapmış...hayrete düştüm vallahi...85 ytl lik hava filtresini bugün 34 ytl ye aldım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst