- Katılım
- 30 Ara 2005
- Mesajlar
- 4,358
Arkadaşlar merhaba,ben motorculuğa yeni başlıyorum.Honda'da ilk sürüş eğitimimi aldım.Önce cbf 150'de karar kıldım.Akşam son anda karar değiştirip CBF 250'ye döndüm.Sabah noterden vekaletnameyi aldım.Anes'e gittim.Sonuç hayal kırıklığı.Tabi siz biliyorsunuzdur,Honda CBF 250 üretimini durdurmuş.Eldeki son kalanlarda 2006 modelmiş.Sebep olarakta satılmamasını gösterdi.Şaşırdım.Ben tutulan bir model olarak biliyordum.Bende şimdi mecburen YBR 250'ye döndüm.Pek anlamam ama Yamaha'da iyidir diye düşünüyorum.Bu konuda söyleyecek birşeyleriniz vardır diye düşünüyorum.
Şu anda fiyatlar yakın zaten YBR250 almak daha mantıklı gözüküyor. Ben olsam ben de enjeksiyonlu tercih ederim fiyatlar yakın olduğu için.