Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
slm bende deli gibi geziyom ama rüzgarla başım dertte neyapsam başım ağrıyor öne sper takcam ama büyük olcak bulursam
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
hocam kask kullanıyormusunuz bilmiyorum ama kullanmıyorsanız her geziden sonra baş ağrısı kaçınılmaz özellikle sinüzit rahatsızlığı olanlar için. yolunuz açık olsun
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
ne oldu yanlış bişeymi yazdım. yani kasksızmı gezelim bu simgelerden onumu anlamalıyım. :pale:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hedo film adamsın he hemen herifi yargısız infaz yaptın iki dakkada :cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
hedo film adamsın he hemen herifi yargısız infaz yaptın iki dakkada :cherry:

hocam ya napıyım bu kask olayına tilt oluyorum,adamın altında motor kafada jolelı cıvık saclar su memlekette anlamıyorlar sonra motorcunun halinden bende bılmesem ben de kıl olurdum abıcım:pale:

arkadasın cumlesınıde yanlıs anladım kusura bakmasın:cat:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar en acilinden debriyaj ve gaz teli aranıyor... :pale:

Ama yan sanayi olacak :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
estağfurullah hocam ne kusuru. iki tekere binen her insan mutlaka kask takmalı. rabbim korusun sonuçları çok ağır olabiliyor. yolunuz açık kaskınız yerinde olsun..:cat:
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
64
merhaba

Selamlar arkadaşlar.Ben yeniyim,tesadüfen buldum bu siteyi.ve hatta tesadüfen motorsiklet aşığı oldum.cbr125 almak istiordum ama 180cm ve 90 kilo civarında olduğum için karar değiştirmek üzereyim.Ve sanırım cbf250ye doğru kayıyorum:)Hiç motora binmedim ömrümde,arkada bile oturmadım.Başlangıç için yanlış bir seçim mi acaba?Yardımcı olursanız sevinirim.Bir de bu kredi işleri falan nasıl yürüo bu işler.biraz bilgi verirseniz çok sevinirim. herkese selamlar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Selamlar arkadaşlar.Ben yeniyim,tesadüfen buldum bu siteyi.ve hatta tesadüfen motorsiklet aşığı oldum.cbr125 almak istiordum ama 180cm ve 90 kilo civarında olduğum için karar değiştirmek üzereyim.Ve sanırım cbf250ye doğru kayıyorum:)Hiç motora binmedim ömrümde,arkada bile oturmadım.Başlangıç için yanlış bir seçim mi acaba?Yardımcı olursanız sevinirim.Bir de bu kredi işleri falan nasıl yürüo bu işler.biraz bilgi verirseniz çok sevinirim. herkese selamlar

başlık aç...yardımcı olunur...ama burda bu mesajın fazla kişi görmez...
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
cbf 250 motorumun eksozundan patırtı gibi sesler gelmeye başladı motor 24.000 km de acaba bilgisi olan varmı yoksa çöpemi atayım:)))
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
cbf 250 motorumun eksozundan patırtı gibi sesler gelmeye başladı motor 24.000 km de acaba bilgisi olan varmı yoksa çöpemi atayım:)))

Çöpe at tabi bu da sorulur mu : Dostum ekzozdan mı kaynaklanıyor motorda mı bi sorun var bilemeyiz ki. Birkaç sebebi olabilir. Bence sen servise bi uğra :)
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
45
ya arkadaşlar bende bi cbf250 aldım ama km teli sıyırmış o yüzden kaç km hız yaptığını bilemiyorum kullanan arkadaşlar açıklaya bilirlermi 6. viteste 9500 devirde iken kaç km hıza erişmiş oluyo bu motor çünki düz yolda çok rahat 9500 devir yapıyo bana 130 km gibi geliyo sanki ama tam emin olamıyom merak ediyorum kaç gündür nasıl hesaplıyacam diyom telede 50 ytl diyolar bi yan sanayi uydurmam lazım..
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
aradaşlar motor 1 depoyla 380 km gittim normal mi ben yanlış hesapladım eğer doğruysa süper.ama kötü haber motor durduğu yerde düştü göstergenin beyaz plastiği kırıldı ucuz yollu nerden buluruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst