hocam kask kullanıyormusunuz bilmiyorum ama kullanmıyorsanız her geziden sonra baş ağrısı kaçınılmaz özellikle sinüzit rahatsızlığı olanlar için. yolunuz açık olsun
ne oldu yanlış bişeymi yazdım. yani kasksızmı gezelim bu simgelerden onumu anlamalıyım.ale:
hedo film adamsın he hemen herifi yargısız infaz yaptın iki dakkada :cherry:
:cherry::cherry:r:
r::farao::farao:
hedo ybr cbf derken senı yawaş yawaş kaybediyoruz özüne dönn:mrgreen::cherry:
Selamlar arkadaşlar.Ben yeniyim,tesadüfen buldum bu siteyi.ve hatta tesadüfen motorsiklet aşığı oldum.cbr125 almak istiordum ama 180cm ve 90 kilo civarında olduğum için karar değiştirmek üzereyim.Ve sanırım cbf250ye doğru kayıyorumHiç motora binmedim ömrümde,arkada bile oturmadım.Başlangıç için yanlış bir seçim mi acaba?Yardımcı olursanız sevinirim.Bir de bu kredi işleri falan nasıl yürüo bu işler.biraz bilgi verirseniz çok sevinirim. herkese selamlar
cbf 250 motorumun eksozundan patırtı gibi sesler gelmeye başladı motor 24.000 km de acaba bilgisi olan varmı yoksa çöpemi atayım))
130 un ustunde yapar