honda cbf 250 alıyorum

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
23
http://www.motosiklet.net/forum/almak-isteyenler/84757-motor-almak-istiyorum.html#post2238019

yukardaki topicde bana öneride bulunan bütün arkadaşlara tşkür ediyorum.düşündüm taşındım honda cbf 250 almaya karar verdim 2.el 2006 model temiz 30000 km de bütün ruhsat masrafları dahil 5,500 tl ye alıyorum yarın inşlh.sizce nasıl fiyat. bütün bakımlarıda yapılmış honda bayii aracılıgı ile alıyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:01 ----------

yokmu bi yorum feln :)
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun ... kazasız belasız nice senelre inşALLAH:)
anlamıyorum motordan bnde kendime bilen birini arıyorum:D
o yuzden bilen arkaedaşlar yardımcı olur.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
sen bu kadr hızlı isen cbf 250 seni kesmez , alıyorum demişsin 2 saatte alıp gelmişsin :)
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
arkadaş 2 saatte motor mu alınır :mrgreen: hadi hayırlı olsun :)
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Evet ybr 250 den cbf 250 dönmüşsün ve hatta almışsın iyi yapmışsın hayırlı uğurlu olsun kafaya takınca alınıyor ayrıca :)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
suzuki sv 650 s de ybr 250 az bulunan modellerden..AH AH TÜRKİYE AH..KEŞKE BÜTÜN MODELLER GELSE...HAYIRLI OLSUN...ÇOĞU KİŞİ DER 5.5 MİLYARA HYOSUNG NİYE ALMADIN FLN.DER..AMA EN İYİ TERCİHİ YAPMIŞSSIN kazasız belasız sürüşler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst