Honda Cbf 150 Nin Uzun Yol Versiyonu....

Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
140
O makina uzun yola gidemiyor ki,masrafa yazık,eğer Düzceden Antalya'ya gidersen hayatta bir daha aynı şeye kalkışmazsın,hatta dönüşte motoru kamyona yükleyerek getirmeyi düşünebilirsin.Zira kıçın ve belin devre dışı oluyor.Ben şahsen denedim,11 saatte 550 km yol yaptım ve makinayı hemen yok pahasına sattım.Ancak işe gidebilirsin o motorla.Gerisi hayal.
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
O makina uzun yola gidemiyor ki,masrafa yazık,eğer Düzceden Antalya'ya gidersen hayatta bir daha aynı şeye kalkışmazsın,hatta dönüşte motoru kamyona yükleyerek getirmeyi düşünebilirsin.Zira kıçın ve belin devre dışı oluyor.Ben şahsen denedim,11 saatte 550 km yol yaptım ve makinayı hemen yok pahasına sattım.Ancak işe gidebilirsin o motorla.Gerisi hayal.

Heheheh Sen oyle zannet mayko33 CİHAN o makıneyle zonguldak yaptı geldi aynı gun ıcınde sabahda işe gitti, senın makinede sorun vardır.:cat: ayrıca bi arkadaşımızda ybr 125 le dunyanın yoluna gıttı onuda bı karıstır, ybr nın gıttıgı heryerden gıder cbf karalama yapmayalım lutfen...:bounce:

Ya cihan yan çanta uyduramazmıydın sankım öyle daha ıyı olurdu bu bıraz başaşagı duruyor ters ya ben kılımdır bıraz , ama buda guzel olmus emeğine sağlık::biggrinn
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
O makina uzun yola gidemiyor ki,masrafa yazık,eğer Düzceden Antalya'ya gidersen hayatta bir daha aynı şeye kalkışmazsın,hatta dönüşte motoru kamyona yükleyerek getirmeyi düşünebilirsin.Zira kıçın ve belin devre dışı oluyor.Ben şahsen denedim,11 saatte 550 km yol yaptım ve makinayı hemen yok pahasına sattım.Ancak işe gidebilirsin o motorla.Gerisi hayal.


sen 11 saat te 550 km yapmışsın,ben 13 saatte 936 km yol yaptım buyur burdn bak..
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/31981-cbf-150-ile-istanbul-karabuk-936-km.html
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
abovvv evden eve nakliyat!
ama hos gozukuyo bence :)

Bu aracin alabilecegi yuku ancak asagidaki fantazi arac gecer herhalde :)

dscn3580-1358_640x480.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Eline sağlıkta o çantalar doldugunda bide arkaya artçı aldıgında tek teker gidebilirsin:)
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Dostum yan çantaların çok hoş durmamış amatabii ki uzun yolda çok işe yarar.Yalnız depo üstü bir çantan yoksa ve bu şekilde yükleyerek yola çıkacaksan tehlikeli olur.Motorundaki ağırlık dağılımı sana ciddi sorun yaratır.Hele bir de artçın varsa .Arka lastiğin çok çabuk aşınır.Özellikle dik yokuşlarda ve rüzgarlı yollarda problem olur.Bu yüzden tavsiyem depo üstüne çanta takman olur.CBF 150 Karadeniz'e de gider merak etme.Hatta üretildidiği Çin'e bile gider.Bir atasözü vardır:AT SAHİBİNE GÖRE KİŞNER.
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
120
Dostum görüntü ile uzun yol motoru olmaz...sen hiçbir çanta takmasan uzun yol için daha uygun olur çanta ile alakası yok olayın..
Arka çantaları yana takma olayı bence berbat hem daha ucuza hemde daha kibar soft yan çantalar var bari onlardan taksaydın..
Arkadaşların dediği gibi o çantalar motoru tehlikeye düşürür ve birşey daha ekleyim yandan kuvvetli bir rüzgar yediğinde şerit bile değiştirtir...ve bir rampada ters bir gazla şaha kalkarsın..
Eğri oturalım doğru konuşalım olmamış bence uzun yolda çok sorun yaşarsın.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
herşey için herkeze teşekkür ederim,iyi dileklerinizi içinde eleştirileriniz için de saolsun,bu pazar üç çantayıda doldurup 400 km yol yapmayı düşünüyorum bakalım artıları ne olacakeksileri ne olacak,benim fikrim sadece arabaların aralarından geçmek zor olacak zaten yan çantaları sadece uzun yolda kullanacagım.

abovvv evden eve nakliyat!
ama hos gozukuyo bence :)

Bu aracin alabilecegi yuku ancak asagidaki fantazi arac gecer herhalde :)

arac degil motosiklet, benim ki.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
O makina uzun yola gidemiyor ki,masrafa yazık,eğer Düzceden Antalya'ya gidersen hayatta bir daha aynı şeye kalkışmazsın,hatta dönüşte motoru kamyona yükleyerek getirmeyi düşünebilirsin.Zira kıçın ve belin devre dışı oluyor.Ben şahsen denedim,11 saatte 550 km yol yaptım ve makinayı hemen yok pahasına sattım.Ancak işe gidebilirsin o motorla.Gerisi hayal.

11 saatte 550 km yol yapmak bol bol dinlenmek anlamına geliyor zaten ki sen bu kadar çok dinlenmeyle bile rahatsız olmuşsan bence bir daha uzun yola çıkma, demek ki senin tarzın değil uzun yol, zaten yazından anladığım cbf den touring performansı beklemişsin sen
satman da isabet olmuş, al bir scooter bak keyfine
ben cbf imle kısa yolda da uzun yolda da mutluyum valla...
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
57
çantalar güzel duruyor :cat::cat::cat:
umarım uzun yolda seni etkilemez:silent::silent::silent:
sağ salim gidip gelmen dileğiyle:cat::cat::cat:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
motorun tipi bozulmuş bence.arkada tek çanta bu motor için en ideali.motosiklet çantadan görünmüyo.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Abi hayırlı uğurlu olsun birazcık kaba durmuş ama senin içine sindiyse sorun yok fakat bir önerim olacak: Ağırlık merkezi kaymış olabilir bu durumda yan çantalara eşit ağırlıkta malzeme koymanı tavsiye ederim birde dikkatlı olursan sevinirim paylaşım için teşekkürler :)
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
O makina uzun yola gidemiyor ki,masrafa yazık,eğer Düzceden Antalya'ya gidersen hayatta bir daha aynı şeye kalkışmazsın,hatta dönüşte motoru kamyona yükleyerek getirmeyi düşünebilirsin.Zira kıçın ve belin devre dışı oluyor.Ben şahsen denedim,11 saatte 550 km yol yaptım ve makinayı hemen yok pahasına sattım.Ancak işe gidebilirsin o motorla.Gerisi hayal.

Arkadaşım veya abim muhtemelen aldığın motosikletide yine yok fiyatına satarsın.Çünkü motosiklet asla araba gibi rahat olmaz.Ahmet Abi(ahmetnr) Adanadan marmok a(datça) cbf 150 ile gitmiş ve gelmiştir.Bende Aynı yolu cbr 125 ile yaptım.Bence sen bide gel benim motora bin.Ayrıca dönüşte Pamukkaleden Adana ya bir günde döndük.

Ahmet Abinin yol boyunca en büyük şikayeti Motorun viraj kabiliyetinden oldu.Ayrıca en yavaşımız kalıyordu.Şimdi yapılan bu ağırlık arttırmaları ve aerodinamik eksiler motorun hızını oldukça düşürecektir.Bnm şahsi tahminimce O çantalar yüklü olduğunda arka dişlininde küçültülmesi ve torkun düşmesiyle beraber yokuş çıkmak ızdıraba dönüşebilir.Ne koşulda olursa olsun hangi model motosiklet olursa olsun bir dolu çanta ve yük eklenmesi bana ters gelir.En fazla depo üstü çanta ve kuyrukta kancalı lastikle desteklenmiş file.Görüntü konusundada çantaları sevemedim bir türlü.Ayrıca zaten fazla yüksek olmayan viraj kabiliyetini iyice düşürebileceğini düşünüyorum.
Ne olursa olsun hayırlı olsun.Keyifli sürüşler..:rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Yol kabileyeti ve fonksiyonelliğin dışında bu motorda artçı olmanın keyfi gerçekten arttırdığı kesin gibi
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
O makina uzun yola gidemiyor ki,masrafa yazık,eğer Düzceden Antalya'ya gidersen hayatta bir daha aynı şeye kalkışmazsın,hatta dönüşte motoru kamyona yükleyerek getirmeyi düşünebilirsin.Zira kıçın ve belin devre dışı oluyor.Ben şahsen denedim,11 saatte 550 km yol yaptım ve makinayı hemen yok pahasına sattım.Ancak işe gidebilirsin o motorla.Gerisi hayal.

açıkcası cbf 150 uzun yola daha yatkın.:bounce:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Altin semer vursak da Cbf 150 yine Cbf 150 degil midir? Yinede ellerine saglik, siz begendiyseniz, bizlere tebrik etmek kalir :)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
tebrik ederim. güzel düşünmüşsünüz.
bagaj açısından gayet kullanışlı ve görüntü olarak da çirkin bir görüntü yok.
bazı arkadaşlarımız yan çanta taksaydın demiş ama yan çantaların hacimleri topcase'ler kadar büyük değil.
güle güle kullanın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst