iyi fena olmamış jantları boyatmayı düşünüyorum bende siyah maviyle iyi olur herhalde, 11100km geldim su aralar tek sıkıntım ön camdan gelen cızırtı neyaptıysam engelleyemedim...
ben ön siperlikten gelen sesi engelledim.size ne yaptığımı fotoyla atarım.önemli olan doğru noktayı bulmak ve ben o noktayı buldum![]()
bende 11bin küsürdeyim benimde tek sıkıntım önden gelen cızırtı...aykan valla izmirde olsan benim motoru kullanıyon sanıcamherşey aynı
motorcu48 resimleri bekliyoruzzz
jantları nerde nasıl boyatıyosunuz ?
sprey boyaile boyadım (25 karakter)
sağlıklımı acaba...bence en küçük bi yıkamda falan açık verir...en sağlamı fırçayla...
saol ama yeterli diilstandartı 40 mı 42 mi unuttum da 38lik arttırıyodu max hızı