- Katılım
- 21 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum 100 bin lira olayi fazla gerçekten...evet bazıları memnun bazıları memnun olamadı bu dişli değişiminiden.Ben değiştirmedim.Ruzgarlı hava ile ruzgarsızda bile hız farkediyor.110 ise 100 oluyor max.Yakıt tüketimim yedek depoya göre baz alarak. 20 milyona 170km gittim.100kuruşdan fazla yakıyor anlıyacağınız.Biraz devirli kullanıyorum tamam ama bana fazla geldi.Bu son zamlarında faydası var sanırım.ale:
ale:
Fakat sen nasıl o kadar yaktın anlamadım...
Yoksa motorundamı bir sorun var?
Ben her zaman kalkışta ''1'de30,2'de50,3'de75'' böyle kullanırım motoru ve böyle kullanınca yeni zamlar ile 8ykr. yakıyor motor.
Hızdada düşüş var sende senin maks. hızını ben son gaz vermeden yapıyorum...
Saygılarımla...