Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
iyi fena olmamış jantları boyatmayı düşünüyorum bende siyah maviyle iyi olur herhalde, 11100km geldim su aralar tek sıkıntım ön camdan gelen cızırtı neyaptıysam engelleyemedim...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
iyi fena olmamış jantları boyatmayı düşünüyorum bende siyah maviyle iyi olur herhalde, 11100km geldim su aralar tek sıkıntım ön camdan gelen cızırtı neyaptıysam engelleyemedim...


ben ön siperlikten gelen sesi engelledim.size ne yaptığımı fotoyla atarım.önemli olan doğru noktayı bulmak ve ben o noktayı buldum:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ben ön siperlikten gelen sesi engelledim.size ne yaptığımı fotoyla atarım.önemli olan doğru noktayı bulmak ve ben o noktayı buldum:)

dostum bi at ya valla uyuz oldum devir yükseldikçe cızırtıda artıyor bi kez siperlik camını kırdım sinirlenip cızırtı var diye hala var ....sen at şu resimleri ne yapmışın bakem bi...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bende 11bin küsürdeyim benimde tek sıkıntım önden gelen cızırtı...aykan valla izmirde olsan benim motoru kullanıyon sanıcam :p herşey aynı :)
motorcu48 resimleri bekliyoruzzz
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bende 11bin küsürdeyim benimde tek sıkıntım önden gelen cızırtı...aykan valla izmirde olsan benim motoru kullanıyon sanıcam :p herşey aynı :)
motorcu48 resimleri bekliyoruzzz

yakınız baba ondandır geçen hafta izmirdeydim..:mrgreen:

a banus kardeşim motorun güzelde ama o lastikleri değiştir çok üzülürsün sonra..:)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
a banus kardeşim motorun güzelde ama o lastikleri değiştir çok üzülürsün sonra..:)[/QUOTE]


şuanda lastikte ıslak zeminde acayip bi şekilde kaymasından başka bi sorun yok olduğu an aklımda zaten 4450km deyim
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
bana da sprey ile boyanıms gibi geldi cunku felaket parlıyodu =) tekerleri sokerek mi yaptın bunu yoksa diger yerlere bez fln baglayıp takılıyken mi ?
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
sağlıklımı acaba...bence en küçük bi yıkamda falan açık verir...en sağlamı fırçayla...


aslında orjinal kalması daha iyi olur ne ile boyarsan boya zamanla kabarıp atacak çünkü jantlarımız aliminyum döküm olduğu için içerden oksitlenmeler olacak ve boya kabaracak bunu da bile bile yaptım

bide sprey boyaları yabana atmayın çok kalitelileri var ayrıca resimler gece çekimi hava tamamen kararık olduğu için flaştan kaynaklı parlama var yoksa boya mat siyah

tekerleri söktüm lastiklere dokanmadım yanaklarıyla beraber boyadım çokta hoşuma gitti
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Oksitlenme olayı maruz kaldıgı yagmur nem vs gibi kriterlere gore degisecek olsa da ne kadar surede kendini gosterir sizce?
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
bunu zaman gösterecek bir hafta oldu boyayalı kabarmalar olursa haberdar ederim sizi
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
47
ARKADAŞLAR ACİLLLLL

CBF 150 arka dişli.....
standardı 40 diş ...
kaç dişli almalıyız birazdaha hızlı gitmesi için ?
istanbulda nerelerde bulabiliriz ?
fiyat?
teşekkürler.....!!!
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
47
standartı 40 mı 42 mi unuttum da 38lik arttırıyodu max hızı
saol ama yeterli diil:(....


ARKADAŞLAR ACİLLLLL

CBF 150 arka dişli.....
standardı 40 diş ...
kaç dişli almalıyız birazdaha hızlı gitmesi için ?
istanbulda nerelerde bulabiliriz ?
fiyat ?
teşekkürler.....!!!
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
38lik dişli olduğundan loglara bakarak emin oldum. Cihan nickli abimiz sana ayrdımcı olacaktır ama bu saatte nesi acele onu da anlayamadım... Istanbulda Cihan abi temin ediyo..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst