süpap değil o dostum lanet eksantrik zinciri sesi....r:
forumu fazla takip edemiyorum ve diğer cbf 150 sahipleriylede fazla konuışma şansım olmadı o yüzden soruyorum, sanırım bu bütün cbf 150 lerin sorunu mu? çözümü var mı?
allahallaaa bu kadar cokmu sorunu yaa bende bi o sorun var oda tabi sorun sayılırsa ama yanıyo manıyo muhabbeti kafama takıldı şimdi
şöle izah edeyim dostum eksantrik zinciri motor ilk çalıştıgında ses yapmaz fazla fakat motor ısındıktan sonra yağ incelir ve zincir sesi artar eyer birazda ince yağ kullanıyorsan 15/40 gibi dahada çok duyarsın bu sesi ben daha önce arızalı diye değiştirmiştim gergiyi ancak değişen bişey olmadı sendede olmayacaktır büyük ihtimal bence alış bu sese.
allahallaaa bu kadar cokmu sorunu yaa bende bi o sorun var oda tabi sorun sayılırsa ama yanıyo manıyo muhabbeti kafama takıldı şimdi
zaten kaskı takınca o sesi duymuyorum, ama ben subap tandır die tahmin etmiştim demekki değilmiş, tşk, ler bu arada 15/40 yağ kullanıorum, tşk. :cat:
la AYKAN yeni arkadaşlara aragazı verme la...:queen:
atmaca AYKAN abinin motörü arıza şampiyonudur...ona kalsa valla HONDA yalan olur...ben diyorumki AYKAN ın motöründe kronik arızalar var...Sitede GÖRKEM in cbr 125 inde olan kronik bulunamayan arızalar olduğu gibi...
çok takmayın kafaya beyler...ben 12500 deyim...çok şükür sert İSTANBUL kullanımıma rağmen makinem köpek gibi...:bounce:
Metehan abi aynen katılıyorum Aykan a kalırsak bittik, sabah akşam ses dinleriz motorda gibi geliyo![]()
vallahi KYMCO STRAIGHT 150 gelmiş...gayrısı yalan bana artık....İNNOVADA güzel makinedir...
aykan hem bizi hem makinayı diri diri mezara gömer valla...:queen:
straıght 150...işte kusursuz bir yarıotomatik...:cat:
otomatik işi bozmasın abi bizi
ben eski otomatikcilerdenim...fitesle falan uğraşamam api...ya maxi scooter nexus 250...yada bu straıght olur kısmetse artık...hadi zıbardım...
AYKANcım makina şu an garajdamı...bi baksana...ses falan varmı...çalışmıyo ama belkide tıkırtı falan duyarsın...
aklıma bi espirik geldi...gecenin bi yarısı AYKANım sesler duyar...tıkırtılar...derlerki...yav şuna bi bakıver...hani filmlerde olur ya...KEDİDİR KEDİİ...AYKAN da diyorki...CBF dirrr cbff....:queen:
aykan kızmıyon demi la...ben straıght müjdesini aldım abi takılın artık kendi kendinize...![]()
arkadaşlar zincir ayar somunlarını sonuna kadar sıktım bitti zincir gevşerse bi daha sıkamiicam ..... şöle bi düşüncem var eğer gevşerse kanuNide hep yapardım .....zincir ve dişlinin durumu iyi görünüyo deiştirmeye gerenk yok ....ZİNCİRDEN BAKLA ÇIKARSAK Bİ ZARARI OLURMU ???
arkadaşlar zincir ayar somunlarını sonuna kadar sıktım bitti zincir gevşerse bi daha sıkamiicam ..... şöle bi düşüncem var eğer gevşerse kanuNide hep yapardım .....zincir ve dişlinin durumu iyi görünüyo deiştirmeye gerenk yok ....ZİNCİRDEN BAKLA ÇIKARSAK Bİ ZARARI OLURMU ???
aykan cizik varmı bu alette benimkinde ufak tefek cizikcikler var deponun göbege gelen kısmı meselaa hıı