Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
11
allahallaaa bu kadar cokmu sorunu yaa bende bi o sorun var oda tabi sorun sayılırsa ama yanıyo manıyo muhabbeti kafama takıldı şimdi
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
forumu fazla takip edemiyorum ve diğer cbf 150 sahipleriylede fazla konuışma şansım olmadı o yüzden soruyorum, sanırım bu bütün cbf 150 lerin sorunu mu? çözümü var mı?

şöle izah edeyim dostum eksantrik zinciri motor ilk çalıştıgında ses yapmaz fazla fakat motor ısındıktan sonra yağ incelir ve zincir sesi artar eyer birazda ince yağ kullanıyorsan 15/40 gibi dahada çok duyarsın bu sesi ben daha önce arızalı diye değiştirmiştim gergiyi ancak değişen bişey olmadı sendede olmayacaktır büyük ihtimal bence alış bu sese.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
allahallaaa bu kadar cokmu sorunu yaa bende bi o sorun var oda tabi sorun sayılırsa ama yanıyo manıyo muhabbeti kafama takıldı şimdi

la AYKAN yeni arkadaşlara aragazı verme la...:queen:


atmaca AYKAN abinin motörü arıza şampiyonudur...ona kalsa valla HONDA yalan olur...ben diyorumki AYKAN ın motöründe kronik arızalar var...Sitede GÖRKEM in cbr 125 inde olan kronik bulunamayan arızalar olduğu gibi...

çok takmayın kafaya beyler...ben 12500 deyim...çok şükür sert İSTANBUL kullanımıma rağmen makinem köpek gibi...:bounce:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
şöle izah edeyim dostum eksantrik zinciri motor ilk çalıştıgında ses yapmaz fazla fakat motor ısındıktan sonra yağ incelir ve zincir sesi artar eyer birazda ince yağ kullanıyorsan 15/40 gibi dahada çok duyarsın bu sesi ben daha önce arızalı diye değiştirmiştim gergiyi ancak değişen bişey olmadı sendede olmayacaktır büyük ihtimal bence alış bu sese.

zaten kaskı takınca o sesi duymuyorum, ama ben subap tandır die tahmin etmiştim demekki değilmiş, tşk, ler bu arada 15/40 yağ kullanıorum, tşk. :cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
allahallaaa bu kadar cokmu sorunu yaa bende bi o sorun var oda tabi sorun sayılırsa ama yanıyo manıyo muhabbeti kafama takıldı şimdi

marş motorları sorunlu gerçekten çok uzun ömürlü değil ..ancak şukadarını söyleyim ard arda basılmadıgı sürece 20000 falan gider yani marş almadımı kontagı kapatıp 10 sn bekleyin ard arda basmayın kömürler çok hızlı gidiyor.

zaten kaskı takınca o sesi duymuyorum, ama ben subap tandır die tahmin etmiştim demekki değilmiş, tşk, ler bu arada 15/40 yağ kullanıorum, tşk. :cat:

15/40 sa normaldir 20/40 castrol atevo koymayı dene veya 20/50 biraz daha kesecektir ancak yağ değişim periyodu 1000 km ye düşer ekliyeyim.

la AYKAN yeni arkadaşlara aragazı verme la...:queen:


atmaca AYKAN abinin motörü arıza şampiyonudur...ona kalsa valla HONDA yalan olur...ben diyorumki AYKAN ın motöründe kronik arızalar var...Sitede GÖRKEM in cbr 125 inde olan kronik bulunamayan arızalar olduğu gibi...

çok takmayın kafaya beyler...ben 12500 deyim...çok şükür sert İSTANBUL kullanımıma rağmen makinem köpek gibi...:bounce:

gaz vermiyom abi ya o bana gaz veriyo yak beni diye satcam innova alcam...bu gidişle
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
5 ay önce aldım 5500 km de şuan 3 kere yağ değiştirdim, 6000 de bidaha değiştirmeyi düşünüyorum ,
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vallahi KYMCO STRAIGHT 150 gelmiş...gayrısı yalan bana artık....İNNOVADA güzel makinedir...

Metehan abi aynen katılıyorum Aykan a kalırsak bittik, sabah akşam ses dinleriz motorda gibi geliyo :)

aykan hem bizi hem makinayı diri diri mezara gömer valla...:queen:

straıght 150...işte kusursuz bir yarıotomatik...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
otomatik işi bozmasın abi bizi

ben eski otomatikcilerdenim...fitesle falan uğraşamam api...:pya maxi scooter nexus 250...yada bu straıght olur kısmetse artık...hadi zıbardım...

AYKANcım makina şu an garajdamı...bi baksana...ses falan varmı...çalışmıyo ama belkide tıkırtı falan duyarsın...:p

aklıma bi espirik geldi...gecenin bi yarısı AYKANım sesler duyar...tıkırtılar...derlerki...yav şuna bi bakıver...hani filmlerde olur ya...KEDİDİR KEDİİ...AYKAN da diyorki...CBF dirrr cbff....:queen:

aykan kızmıyon demi la...ben straıght müjdesini aldım abi takılın artık kendi kendinize...:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ben eski otomatikcilerdenim...fitesle falan uğraşamam api...:pya maxi scooter nexus 250...yada bu straıght olur kısmetse artık...hadi zıbardım...

AYKANcım makina şu an garajdamı...bi baksana...ses falan varmı...çalışmıyo ama belkide tıkırtı falan duyarsın...:p

aklıma bi espirik geldi...gecenin bi yarısı AYKANım sesler duyar...tıkırtılar...derlerki...yav şuna bi bakıver...hani filmlerde olur ya...KEDİDİR KEDİİ...AYKAN da diyorki...CBF dirrr cbff....:queen:

aykan kızmıyon demi la...ben straıght müjdesini aldım abi takılın artık kendi kendinize...:p

metocum sana bişey dicem ''GİT ZIBAR'' RÜYANDA BENİ GÖR..belki senin motorun lastiklerini yakarken görürsün sonrada baretta brovning Allah neverdiyse....:queen::pne ayak la straigt bakem bi..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439


resim koyalım birazda makinayla hep teker enduro yapıyo anasını ağlatıyo demesinler:queen:

 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
47
arkadaşlar zincir ayar somunlarını sonuna kadar sıktım bitti zincir gevşerse bi daha sıkamiicam ..... şöle bi düşüncem var eğer gevşerse kanuNide hep yapardım .....zincir ve dişlinin durumu iyi görünüyo deiştirmeye gerenk yok ....ZİNCİRDEN BAKLA ÇIKARSAK Bİ ZARARI OLURMU ???
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
11
arkadaşlar zincir ayar somunlarını sonuna kadar sıktım bitti zincir gevşerse bi daha sıkamiicam ..... şöle bi düşüncem var eğer gevşerse kanuNide hep yapardım .....zincir ve dişlinin durumu iyi görünüyo deiştirmeye gerenk yok ....ZİNCİRDEN BAKLA ÇIKARSAK Bİ ZARARI OLURMU ???

:silent: ben hiç sıkmadım daha bilmemki:cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
arkadaşlar zincir ayar somunlarını sonuna kadar sıktım bitti zincir gevşerse bi daha sıkamiicam ..... şöle bi düşüncem var eğer gevşerse kanuNide hep yapardım .....zincir ve dişlinin durumu iyi görünüyo deiştirmeye gerenk yok ....ZİNCİRDEN BAKLA ÇIKARSAK Bİ ZARARI OLURMU ???


hiç bir zararı olmaz bende 42 olan arka dişliyi,38 dişliye çevirdiğim zaman,iki bakla çıkarmıştım..:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan cizik varmı bu alette benimkinde ufak tefek cizikcikler var deponun göbege gelen kısmı meselaa hıı

çizik olmaz bende çok titizimdir ama istemesekte bazen çiziliyor tabi pastayla halledemessek boyacı kanka nede olsa var gerçi çamurlukta ufak tefek kıl tüğ depoda falan... ama 10000 de gören 0 mı aldın diyor.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst